dank je miep! aaaah tezz wat sneu voor je dochter, net nu t zulk lekker weer is (hier althans) verwen dr maar lekker! en die poesjes zijn wel schattig dan om zo bij dr te blijven! onze jongeste poes is nog steeds zo krols als wat.. begin t nu wel een beetje moe te worden.. pff
Tezzz, wat lief! Wel heel zielig voor je kleine meid Hoop dat het gewoon een griepje is, keelontsteking ben je zoveel langer ziek van.... Ik laat het initiatief aan mijn mannetje... hij weet dat mijn ei ergens dit weekend nog moet gaan komen en ik wil niet dat hij met tegenzin "meesmept". We zien dus wel, en anders hoop ik dat er van gisteren nog 1 ligt te wachten . Ei springt bij mij meestal binnen een dag na de + test en aangezien hij gisteravond alweer bijna-positief was denk ik dat hij vandaag nog gaat springen, zullen we morgenochtend wel merken (heb in elk geval flinke eipijn op het moment :-?)
@marieke: heh heh...ik zou 'r aan de pil doen als je nog niks definitiefs wil! Bij de poesjes van m'n moeder helpt dat goed!
ja ik vind dat idd wel een goede optie.. moet je die bij je dierenarts halen ofzo? en moet de kat daarvoor mee of hebben ze gewoon 1 soort pil voor alle poezen? hihi klink ik nu stom he, maar je weet t niet he bij mensen hebben ze ook verschillende hihi
@Marieke: ik heb geen idee! Denk dat het meer afhangt van hoe groot je kat is. Maar gewoon ff aan de dierenarts vragen denk ik. Bij ons zit trouwens de dierenapotheek bij de dierenarts in hetzelfde gebouw, dus kan je dat soort dingen daar ook vragen. Wij hebben zelf twee katers, dus heb het nooit hoeven vragen
ik ken t miepie die ei pijn, heb ik niet altijd maar als ik het heb bah bah! dus idd een knuffel voor jou!
@tezz wij hebben niet eens een vaste dierenarts haha de oudste 2 katten zijn ooit 1 keer ingeent omdat t binnen katten zijn vond mn vriend t niet zo nodig om ze ieder jaar te laten enten.. toen kende ik mn vriend nog niet eens. en de jongste die 1,5 is, is nog nooit geent. dus we moeten maar eens kijken welke dierenarts we gaan bellen hihi.. denk maar gewoon hier in de buurt hoeven we niet zo ver..
@marieke: ooooja...die katten horen ingeënt te worden he? Hebben we de eerste jaren wel gedaan, maar ten tijde van de geboorte van Yoeri is het er totaal niet meer van gekomen en zijn we nooit meer terug gegaan. Met onze oudste kat zijn we trouwens al 2 keer naar de dierenarts geweest omdat hij niet zo handig is... (heeft te veel speling in z'n heupen waardoor ie nog wel eens valt enzo...) dus als íe weer eens iets uitgevreten heeft krijgt ie ook weer een inenting Onze jongste is nog nooit hier bij de dierenarts geweest. Ik geef ze goeie brokjes en eens in de maand hun vlooiendruppels en dat is het wel.
ooo tezz gelukkig.. ik ben niet de enigste hahaha ik voelde me al bijna een ontaarde poezenmoeder hahaha hier krijgen ze ook netjes hun natje en droogje...behoorlijk dure brokjes met allerlei vitamine.. hebben spreeltjes/krabpalen enz genoeg.. en krijgen op feestdagen natvoer... maar ja we gaan er dus niet mee naar de dierenarts voor een jaarlijkse spuit.. en ze zijn ook niet verzekerd ofzo (kan tegenwoordig toch ook?)
zoo zit nu ff bommetje vol hihi wel lekker! wat een rust hier! je kan echt merken dat t weer weekend is haha heb t idee dat ik later ongesteld moet worden ofzo. normaal heb een week voor mn nod al wat gevoelige borsten.. nu dus nergens last van.. tis dat ik mn banner zag dat ik nog maar 4 dagen moest (volgens laatste cyclus) zal mn LF wel weer verschillen dan deze maand.. normaal is die tussen de 11 en 12 dagen.. maar dat zal dan miss nu wel langer zijn.. zo einde ego moment.. waar is iedereeeeen? allemaal carnaval aan t vieren?
zooo inderdaad rustig hier! marieke hopen dat je nod over een maand of 9 is! ik had vandaag toch wat raars! mn ventje en ik waren boodschappen aan t doen, toen hij zei: anders neem je een reep chocola voor je mee. ik: nee heb ik geen zin in!.......... ? ik geen zin in chocola is echt appart. als ik ergens aan verslaafd ben is t wel chocola.. heb dr nu nog steeds geen zin in.. debiel he!?!?
Hallo meiden, Ik heb mijn nichtje van 3 weer te logeren en we zijn gezellig samen naar de carnavalsoptocht geweest. Zij was verkleed als prinsesje, zo schattig Nou, net heb ik weer een ovutestje gedaan maar wederom negatief Ik begin me toch af te vragen of de Clomid wel werkt... misschien moet ik volgende cyclus de dosis wel verhogen.
Avond! Heb even snel gescand hier: @ Miepie: komt vast wel goed met die SMEP! Lekker feestje e @ Tezzz: beterschap voor die kleine meid! @ Wieffie: hmm dat ei van jou toch? Maar misschien komt het nu bijna en anders inderdaad wellicht de dosis verhogen? Moet je ook je temp bijhouden om te zien op welke dag je ei optreedt? Of is ovu test voldoende? @ Marieke: spannend! Heb ook nog geen gevoelige borsten maar dat wisselt dus per cyclus. Toen ik 'zwanger' was begonnen ze na een week na mn ei heel snel gevoelig te worden! Denk daarom nu dat ik eind volgende week/volgend weekend ergens ongi ga worden. @ Lauwtje: ik hoop dat dat een heel goed teken is! (ook goed voor de lijn ) @ Carnavallers: ALAAF! Hoop dat jullie heel veel plezier maken daar in het feestgedruis! Ik had maar wat graag mn camera gepakt en al die waanzinnig mooi uitgedoste mensen gefotografeerd! Ben bijvoorbeeld heel erg benieuwd naar Leentjes outfit als Leen Bakker! hoop dat we daar nog een glimp van mmogen opvangen hier! Nou lekker avondje allemaal! Ga nog even aan het werk! Vandaag de laatste dingen in elkaar geknutseld op katoor. Alles klaar. Nu nog een beetje sfeer aanbrengen met wat leuke lampen, planten mooie foto's aan de muur etc. etc. Morgen maar een beginnetje mee maken! liefs en tot morgen!
lauwtje, ja dat is dan wel vreemd.. maar helaas zegt t niet zoveel.. wil je niet ontmoedigen hoor maar heb ik ook wel eens gehad, dat ik opeens 4 dagen voor mn nod geen koffie meer luste.. maar helaas toch ongesteld geworden.. toch hoop ik voor je dat t bij jou een goed teken is! wanneer wil je gaan testen? wieffie, balen meid, miss idd een te lage dossis? kan je je arts er al niet over bellen ofzo? wel gezellie dat je nichtje er is! heb je ook meteen wat afleiding! go4baby, ik ben ook wel benieuwd naar leentjes outfit! ze zal dr vast wel een foto van hebben gemaakt, dus die zet ze dan maar in dr album hihi dat vind ik altijd t leukste van een nieuwe kamer/huis/kantoor enz het inrichten