Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik verwacht ook niet dat t iets hoeft te betekenen.. maar vond t wel grappig, stond er zelf van te kijken haha..

wieffie. dat ei van je mag wel gauw komen..

2. tja maar t kan ook een voorteken zijn he ;) je weet t maar nooit.. maar wanneer wil je gaan testen? ;)

3. getsie wat is het hier rustig.. mn vriend zit een of andere domme film te kijken en ik zit me maar een beetje te vervelen haha...en dan is er hier ook niemand meer! :(

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    uhm ja.... ik wel... maar jij zult inmiddels wel weer weg zijn ;) Lekker slapen. Ik ga nog even internetten!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Iedereen lekker slapen!

en speciaal voor...

Goedemorgen ;), goed geslapen nu? Mannetje dus alweer terug of met iemand anders op pad naar de voorstelling, wat het mooi? Nou, tot later dan maar ;)

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Goeiemorgen lieve meiden

Wat heb ik nu toch weer
    Heb nog 1 ovulatietest gedaan maar is weer zo vet positief

Maar ja dat kan ook van de pregnyl komen
    Ik zie nog steeds dat ik nog niet op de lijst sta

Liefs Tijgertje23

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Vanmiddag carnavalsoptocht kijken in grolle (groenlo)

Samen met moeke en me manneke
    Ff kijken of ik ook bekende zie
    Wanneer hebben jullie de optocht?

Liefs Tijgertje23

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tijgertje, tot een dag of 8 na de pregnylspuit zou je als het goed is een positieve ovu-test kunnen houden (en ook zwangerschapstest trouwens ;))> Pregnyl is deels hcg, daardoor geven de testen tot een aantal dagen na de spuit dus positief aan. Daarom wordt ook aangegeven dat je pas vanaf 15 dagen na het zetten van de spuit mag testen op zwangerschap; hij zou anders fals positief kunnen zijn :(.

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en goeiemorgen allemaal! Julita, hoe was de voorstelling? Tezzz, blij weer naast je mannetje te kunnen kruipen? En hoe is het met Laila?
    Go4baby, al aan het decoreren? (stomme vraag, het is nog nacht bij jou ;))

Ik baal enorm, heb vanochtend niet goed kunnen tempen (door de wekker heen geslapen na pas om 4 uur in slaap te vallen :-?). Om 7.30 was mijn temp wel 0.3 omhoog, maar weet dus niet of dat komt door het slaaptekort/late tijdstip of door mijn ei.

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hallo, ik ben er ook even!
    Was heel mooi gisteren de dans voorstelling. Ben nu hartstikke moe want we hadden een vriend te gast en het heeft de hele dag heel hard gesneeuwd hier! Ik zal zo mss wat fotos uploaden.
    Ga nu even terug lezen!

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Miepie, bij jou ook sneeuw? Wat leuk!
    Hoe staat de ei situatie ervoor? En ga je nogsteeds morgen naar het labo om zwemmers af te leveren?

12. goedemorgen!
    hier is t al de hele morgen herrie van carnavalswagens die naar de juiste plek vertrekken...
    mn vriend is de hele dag weg dus ik zit hier in mn eentje :( naja ga strax maar film kijken ofzo..

tezzz hoe is het met je dochter? al weer wat beter?

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, zielig dat laila zo ziek is...
    Ik ben ook niet zo lekker. Verkouden...Dat gebeurt mij nooit eigenlijk, hoogstens 1 keer per jaar, maar zelfs vaak dat niet eens. Ik hoop dat het niet erger wordt.

@Marieke, leuk carnaval! Jouw nod komt al heel dichtbij he? Spannend!

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi, hier nog niets spannends te melden merk ik....

Tezz sterkte met je dochtertje.

Ik ga zo lekker op het fietsje de optocht kijken en dan ff in een cafeetje hangen ;) 't zal wel weer bokkedruk worden. Vorig jaar kon je je bijna niet verplaatsen ;)

Tot later
    prettige dag allemaal, Julita fijne avond :)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    middag!

Met laila gaat het goed! De koorts is weer verdwenen en ze heeft nergens meer last van. Apart he? Hopen maar dat het vanmiddag niet weer terug komt, want dat heeft ze nog wel eens.

Vanmorgen niet getempt. Dochter gister de hele dag in ons bed gelegen, dus nou is de thermometer weer kwijt! En kan nog niet gaan zoeken, want m'n schoonmoeder heeft bedacht dat ze de kids ff wil zien vanmiddag. Komt me helemaal niet uit, want dat betekent dat ik in een half uurtje nog moet opruimen, haren wassen, aankleden, kids aankleden en ook nog om 3 uur met het eten moet beginnen omdat we om 5 uur het eten op moeten hebben om naar Guido te gaan. Zondag is geen goeie dag voor bezoekjes! Grrr.

hmm...de kids staan onder de douche en ik hoor een heleboel geschreeuw en gehuil van boven komen. Ook dat nog!

Ik ben later wel weer terug!

Liefs Tezzz

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Middag!

@ Miepie: :oops: je hebt me helemaal door. Ben net wakker (12 uur) gedouched en nu aan 'ontbijt'...
    Wat betreft je temp. Die kan ook heel goed hoger zijn door het late tijdstip, maar ook door je ei natuurlijk. Lastig lastig!
    Nog wel aan de SMEP toegekomen ;) En leuk feestje gehad?

@ Marieke en Ellenk: Veel plezier bij de optocht! En lekker genieten in de kroeg. Zal wel bere gezellig zijn en bokkedruk (daar had ik nog nooit van gehoord;))

@ Tezzz: alles goed met je dochtertje? Hopelijk heb je beetje nachtrust gehad!

@ beastie: alles goed? druk weekendje zeker!

Straks nog even naar Ikea.. even iets ruilen, was al stuk toen ik het uit de verpakking haalde...

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Tezzz: oh gelukkig. Inderdaad hopen dat het over is nu. Sterkte met alle hectiek en drukte daar! Oma's en kleinkinderen... heb je allebei handen vol werk aan. Maar wel lief!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    tezzz, succes met al die drukte :-?

Go4baby, heerlijk toch, lekker uitslapen :)? Ben jij eigenlijk nog aan het tempen, of niet?

Feestje was leuk, maar toen we om 2 uur op bed lagen viel mijn mannetje als een blok in slaap :-? Uiteindelijk dus een ochtendsmep vanmorgen ;) haha, wel grappig, we zijn altijd meer van de avondsmep geweest, maar deze ronde al 4x een ochtensmep gemaakt ;)... misschien is dat wel wat we al bijna een jaar verkeerd doen...

19. @julita, jaja nod komt weer dichtbij, heb totaal nergens last van dus kan er weer eens geen peil op trekken deze maand..we wachten t maar gewoon af, maar jij zit ook al 6 dpo zag ik?

@ellenk, voor jou schiet de cyclus ook alweer op... gaat hard nu met iedereen haha
    hoe was je carnaval?

@tezzz ja is heel apart hoe kinderen het ene moment heel ziek kunnen zijn en t volgende helemaal niet meer! hopen dat t zo blijft!

@go4baby, ben toch maar niet naar de optocht gaan kijken... alleen is ook maar zo alleen he... en om nou in mn eentje te gaan staan blauwbekken nee laat maar.. zie m wel terug op tv vanavond ofzo hahaha

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wat een rust hier weer...

Deel Deze Pagina