Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Morgen dames!
    Verkoudheid heeft doorgezet....Bah, niet lekker dit. Vandaag maar rustig aan want morgen wil ik me wel lekker voelen voor de auditie.
    @egeltje, welkom!
    @ imke knuffel.

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee hallo allemaal, kan niet slapen dus hang nog een beetje hier beneden rond.
    Maar goed dat ik morgen vrij bent. Als ik helemaal niet meer kan slapen ga ik morgen niet meer maar blijf ik bankhangen denk ik.

Het was trouwens wel gezellig. We lagen om 10 uur al in bed dus ik heb wel wat uurtjes geslapen.

3. egeltje29

egeltje29 Lid

3 feb 2008
    26
    0
    0
    @Go4baby en julita dank jullie wel en Julita beterschap, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Ik heb alleen het eerste uurtje van Peter R. de Vries gezien, ik was te moe om het helemaal af te kijken. En vroeg weer uit de veren want ik moet werken vandaag.

Fijne dag allemaal.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge!

@Egeltje..Welkom! ;) Als deze cyclus nix wordt dan zet ik je op de smep-lijst voor volgende maand! Werkze.

@Miepie...tuurlijk ben ik solidair! Klus me te teering! :D Vandaag gaat beter de spierpijn is vertrokken...beter. En Jij? Voel je wat? Wanneer potje inleveren?

@Diaantje..super buik!

@rest...knuffels! 8)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!!
    WishfulDreaming \:D/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy
    Pebbels [/b] \:D/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!!

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)

******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!!
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!!
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!!
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger

SMEPpers van december:

CynthiaB (SC)\:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger

SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep)
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep)

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger

SMEPpers van Februari:

1. Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep)
    2. Mupkuh \:D/ (ronde 6, 1 x smep)
    3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb
    4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb
    5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb
    6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb
    7. Nynke1980, ronde 5, NOD 10 feb
    8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb
    9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb
    10. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb
    11. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb
    12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb
    13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb
    14. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb
    15. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb
    16. Elba, ronde 9, NOD 20 feb
    17. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb
    18. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb

18 SMEP - kandidaten
    1 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

Daar is ie dan!

Imke..dikke knuff..dan maar in maart roze ;)

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    mogguh!

@ Julita: He bah, verkouden! Lekker stomen dan maar om een beetje ruimte te houden in je hoofd! Beterschap!

@ Ellenk: hmmm slapeloze nachten is hier wel eens een teken geweest... ;) duimerdeduim!

@ Egeltje: Werk ze!

@ Beastie: Muren helemaal klaar? Of gaat dat groen er alsnog op? Ben benieuwd! Wel lekker dat je spierpijn weer weg is.

@ de rest: goedemorgen carnavallend nederland! Nog een beetje helder?
    @ de rest die niet geweest is: welke roes liggen jullie uit te slapen dan ;) *zegt zij trots omdat ze al ruim een half uur wakker is ;)*

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Dat krijgen we er van als veel eites gelijk springen....zitten ze allemaal gelijk op de wachtbank...

@Ellen ... idd slapenloosheid :-k

@Go4baby...jajaja een keer is de slaap op...en dan ben je vroeg wakker :-s Nee hoor gaat geen groen meer tegen aan. Eerste een hoop afwerking..oud scheef huis :D plintjes verven enzo

@kattenmensen en andere... dit http://www.telegraaf.nl/buitenland/article3202656.ece vond ik wel heel schattig.. Surfing Kitten! :D

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeiemorgen!

@Egeltje: pfff jij moet vroeg op zeg! Werkse!
    @Go4baby: go4baby toch! Zo vroeg al op? Ben je ziek? ;) Ik zie trouwens dat je al weer bijna aan het eind van je cyclus bent. Toch misschien wel een klein beetje spannend?
    @Ellenk: nou al klaar met carnaval? ;)
    @Julita: verkouden zijn is NIET leuk! Beterschap hoor. Gauw uitsnotteren!
    @Marieke: genoten van Peter R. de Vries? Wij hebben nog wel wat ervan gezien. Wat een oppervlakkige kl**thommel is die Joran zeg!

@All: nou, mijn dochter is toch ziek hoor. Gistermiddag kreeg ze verhoging maar dat was met een aspirientje weer weg. Maar vannacht om 12 uur werd ze wakker van het bibberen! ze had het zoooo koud! Ze voelde ook nog niet eens zo warm, hoewel ze wel 38.5 had. Maar vanmorgen dus wel. Best raar. Nou is Yoeri dus wel naar school maar Laila niet! Ze zit nou in een 'verkouden-neusjes-bad' (oftewel eucalyptusbad ). Gelukkig is mannetje vandaag een keertje vrij, dus hoef ik 'r niet alleen te laten. Helaas is mannetje vrij, dus kan ik vanmiddag niet forummen! (alles heb z'n nadeel En z'n voordeel he ;) )

Oja, bijna vergeten: ik heb misschien een ei op dag 22! Maar goed, eerst maar zien en dan geloven he!

Ik ga er vandoor!

Tot laterrrrrr!

Liefs Tezzz

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!

Wat een drukte op de vroege maandagmorgen hier ;)!

Go4baby, dank je :)...
    Tezzz, wat sielug... verwen 'r maar lekker, ik hoop dat ze snel weer opknapt (verkoude-neusjes-bad doet vaak al wonderen)
    Beastie, fijn dat je spierpijn al minder is.
    Ellenk en Julita, dikke knuf allebei en goed voor jezelf zorgen!

Ik weet het niet meer en geef het op. Ik heb tot gisteren doorgetest (woensdag én zaterdag + test, alle dagen er omheen -) en mijn temp is donderdag (griep) en gisteren (weinig slaap) hoog geweest, verder blijft ie laag. Lijkt op een eiloze ronde dus :(
    Voor de experts mijn kaartje, ik word er geen wijs meer uit:

O. Beastie, gaan ws komende dagen toch maar even rustig aan doen en donderdag potje inleveren.....

10. goeiemorgen!

ik sta weeeer verkeerd op de lijst...sta weer op 8 feb maar moet toch echt 6 zijn haha kan iemand dat weer veranderen? thx!

@tezz, ahh vervelend dat ze toch ziek is! maar wel fijndat je mannetje er ook is om je te ondersteunen!
    hopelijk was t idd je ei dan op dag 22 meid! mag wel es een keer he! ;)

miepie, ik kan er ook geen wijs uit worden meid sorry :( ga voor je duimen hoor dat je toch je ei al hebt gehad en dat t gewoon raak is..

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: je hoeft ECHT mijn rare tempkaartjes niet over te nemen hoor! ;) Het lijkt er idd op dat je je ei nog niet hebt gehad :( Denk idd dat het handig is om van de week potje weg te brengen. Zou me trouwens niks verbazen als je temp morgen naar de 36.7 gaat hoor! Met een ei op dag 16 zou dat wel logisch zijn. Tja, ik ken je frustratie! Sterkte!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, dank je, Tezzz. Zou inderdaad nog kunnen dat het van vandaag een fall-back-rise is als ie morgen weer omhoog gaat, maar anders hou ik het maar op geen ei... en dan afwachten op de :evil: om door te kunnen ;). Wel fijn dat je dat dan nou uit je temp kan halen, eerder had ik na die eerste + test gedacht "ei geweest" ;).

Zal proberen jou niet teveel na te apen :)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    heheh bij mij begint het nu juist ergens op te lijken! Ik wou juist jou gaan nadoen!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Doe maar niet deze maand ;)

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Is je man de deur even uit ;)?

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mijn man? Die ligt nog steeds in bed! Maakt goed gebruik van z'n vrije dagje ;) Hoop dat íe zich zo wel eens een keer laat zien trouwens, want het is al weer bijna tijd om Yoeri op te halen. Ach ja...het was weer laat vannacht he ;)

heeeeeeeeee volgens mij hoor ik wat!

Laterrrrrr

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Even zitten spelen met FF... als mijn temp morgen weer 36.5 of hoger is, krijg ik mijn kruis op dag 16. Hoop het, dan hebben we goed geklust ;) (vrijdag en zondagochtend) Ben zelf za-zo nacht wakker geweest van enorme krampen, dacht toen "ei", maar de gewone "ei-pijn" was gistermiddag weer terug :-?

Kortom, kan blijven speculeren wat ik wil, maar moet eerst maar zien wat mijn temp morgen doet ;)

18. dames, het is nog geen pasen hoor.. dus nog geen tijd om de eieren te zoeken ;)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, we willen er maar ééntje! :)

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Miepie: hmmm wonderlijk die temp van jou.. en ik dacht ook al: Don't do it Tezzzzzz ;) Maar nu gaat Tezzz gelukkig weer goed!
    Waarschijnlijk heb je een vertraagd ei. Heb ik ook wel eens gehad. Dat ik steeds dacht daar komt ie!

@ Tezzz: inderdaad maar even lekker verwennen die kleine lieve meid! (en zo'n bad is echt super!... een groot stoombad! Heerlijk, ik wil ook wel even... Ik heb ook steeds een verstopt neusgat!

En wat beterft mijn cyclus... die zal wel tot dag 33 lopen ofzo.
    Ik verwacht niet echt dat het raak is. Zo weinig geSMEPt... Maar ik voel wel af en toe steekjes links of rechts... ben benieuwd.
    Donderdag wil ik lekker uit eten (en drinken) ter ere van onze 7 jaar ;) dus dan wil ik eigenlijk wel weten of ik het op een zuipen kan zetten ;)... Maar ik heb ook geen zin om een test te kopen (heb alleen nog zo'n dure Clear Blue digitaal liggen en die vind ik iets te duur om voor NOD te testen...

Deel Deze Pagina