Go4baby, als je op de site bestelt, heb je ze morgen in huis Ik hoop zo dat je snel weer zwanger bent, Go4baby (doe deze ronde dan maar )
Toch fijn zo'n digidagboek.. kon ik even terug lezen... Als mn ei op vrijdag was zou ik nu op 10 DPO kunnen zitten... Op dag 14 DPO wordt ik altijd ongi das dus vrijdag... @ Miepie: die bestelling is ook zo gemaakt natuurlijk.. en morgen in de postbus... vriend haalt die altijd leeg :-k Morgen dan maar even voor hem doen (ohhh wat lief opeens )
WEBSHOP: Hee, (spuit 11) de webshop is weg en nu is er direct een link naar Matcare (ook via L10). Heeft die mn gegevens dan nog? Beetje onduidelijk... Moet een wachtwoord invullen... tjeemig wat had ik ook alweer?
hoi hoi, ik weet niet of ik vandaag nog ga carnavallen. het hakt er toch wel behoorlijk in. (vooral als je na een paar uurtjes slapen klaar wakker bent ) Miepie nu maar hopen dat je idd de 16e dag je ei hebt gehad.
grrrrr nu heb ik opeens twee keer een verkeerd wachtwoord bij internet bankieren ingevuld... Ben ik helemaal de kluts kwijt. Nog 1 poging maar die ga ik niet benutten. Straks doe ik het weer fout... Verdorie. Het schiet niet zo op vandaag! Ik moet misschien maar wat gaan opruimen in huis... (het schiet nooit op hier..)
pfff ben moe...denk dat als mn vriend zo werken is ik nog ff lekker in mn warme bedje duik haha vanmorgen al gewerkt en moet vanavond van 17.00 tot 20.00u ook weer..dus ff bijslapen hihi
Goedemorgen dames! Alles goed hier? Ik zie dat ongeveer iedereen naar Peter R. gekeken heeft. Verbijsterend hoor, hoe iemand er zo koel over kan zijn. Erg voor die moeder lijkt me.... Hier alles wel goed, ik voel me redelijk onder al dat gedoe, dus dat is mooi. Mijn man mailde me dat hij morgen mee wil naar de vk, maar daar komt mooi niets van in. Hij wilde er vandoor, dan ook geen leuke zwangerschapsdingen voor hem! Sukkel. Ik ben trouwens wel blij dat ik morgen naar de vk mag, want ik heb de laatste dagen last van steekjes in m'n buik, een ongesteldheidsgevoel en veel afscheiding. En net onder m'n maag, dus hoog in m'n buik is het opeens hard geworden, ik vraag me dus af wat dat dan weer is. Voor wie worden de komende dagen spannend?
Had ik ook Go4 baby, en kijk eens zwanger die wie weet ik duim voor je! (hoe lang moet je nog wachten tot je nod?) Liefs
Heb je nog ovu testen....anders doe je die eerst is die vet posi ... dus mogenlijk zwangert dan haal je toch maar een ECHT HEMA of Kruidvat test...is dat wat! Is ie vet nega dan komt de ongi vast ....donderdag pas doen he! ...donderdag? dat is toch roze donderdag hierzo?
Ga lekker slapen zou ik zeggen, ga ik ook zo doen ben echt kapot. Maar heb nog 1 legging en dan ff boodschappen doen en dan lekker slapen. Heb nachtdienst dus zal mijn slaap hard nodig hebben (zal vannacht ook wel in slaap kukkelen) Liefs
Nog een paar daagjes... maar het is echt zo erg dat ik het gewoon niet meer weet met dat wachtwoord (ik heb er een paar die iets teveel op elkaar lijken denk ik nu...) En mn spiekbriefje waar het opstaat ben ik natuurlijk ook al kwijt... Hei ho hei ho, het werk is nog niet gedaan...
@ Butterfly: Hoe is het met jou meis? Geen gekke kwaaltjes? Dat geheugenverlies is al goedgekomen (zeg JA, zeg JA ) He, gelukkig zijn er nog mensen die wel helder na kunnen denken Ik heb er geloof ik nog twee ofzo (maar vraag me niet waar ) Hihihi oh wat ben ik erg zeg... Maar dat zal ik donderdag dan wel doen... Nu HEI HO echt aan het werk! liefs
Stoer hoor...doen wat je hart je ingeeft! Jij gaat het wel maken SC! ....dat lees ik gewoon in je text! De afscheiding is wit?....ranzig he..schijnt erbij te horen (zit al wat weken aan de inlegkruisjes!) Buik is wat harder omdat je baarmoeder boven je schaambeen uitkomt...vanaf nu ga je uitbuiken!
hihihi roze donderdag. Ben benieuwd go4baby .... Marieke ik ben in 's Heerenberg geweest. Chynthia wat een s*kkel zeg die man van je...Idd wel de leuke dingen... Maar meid niet alleen naar de verlosg gaan he