Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ha, zie ik toch net SC nog!

@ SC!
    Wat fijn om van je te horen!
    Snap dat je hem niet mee wilt, maar misschien dat het ook juist goed kan zijn? Mannen zeggen soms niet wat ze voelen, en drukken zich soms wat onhandig uit, dus misschien wil hij mee omdat hij wil laten weten dat hij wel iets voelt voor die kleine beeb? En als hij nu een band opbouwt dan zal hij hopelijk straks ook een papa willen zijn.
    Maar misschien is dat allemaal iets te makkelijk gezegd als je net zo keihard bent laten vallen.
    Ik vind je een super sterke vrouw en volg inderdaad je gevoel, maar denk ook goed na. Hoe moeilijk het allemaal is!
    Veel liefs go4baby

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi is lief, maar ik denk dat ik ze tegen die tijd wel gevonden heb hoor! Ik zal eens even kijken in de toilettas van de kerstvakantie. Grote kans...!

EDIT: jaha, tussen de proefmonstertjes met bodylotion en shampoo ook twee bekende witte zakjes ;) (valt toch mee met mn geheugen/troep ;))

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Nou euhhhhhhh hahahaha soms niet en strooi ook met woorden door elkaar heen hahaha. Verder valt het mee hoor ben alleen erg moe.

SC knap hoor hoe je ertegen over staat en ik geef je groot gelijk! Als je gevoel zegt dat dit het beste is dan moet je dat zeker doen!

Liefs

4. Butterfly1

Ga je een ovutest doen go4baby?
    Ben benieuwd? Of wacht je gewoon tot donderdag?

Liefss

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga die ovutest doen als ik me voor donderdag niet het wachtwoord van internetbankieren kan herinneren.
    (Ik wilde nieuwe testen bestellen maar kwam niet verder...)
    Dus niet vandaag hoor. Ei is allang geweest!

6. Butterfly1

Hahaha ja dat snap ik maar omdat je de ovutest ook kan vergelijk met een zwangerschapstest heb ik begrepen. maar idd donderdag wordt de ROZE donderdag ik ga in iedergeval duimen! En dan maar weer aan de roze koeken oh wat erg zeg ;) hahahaha.

Liefsss

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier is deze week goed begonnen! Mannetje en ik zijn al een uur gaan sporten vanmorgen, ik heb al bloed geprikt.. natuurlijk ging het weer eens helemaal verkeerd en loop ik weer met een dikke bloeduitstorting op mijn arm.. grrr :x

Ben eigenlijk niet zo blij deze week, donderdag is cd 21 en mag ik weer prikken voor de fert. arts en vrijdag mag ik voor een uitstrijkje naar de ha, fijn hoor 30 worden :x Volgende week naar mijn mdl-arts en naar de tandarts. Gatver, al die rot dokters :x Nog steeds geen ei in zicht, al is mijn temp vandaag 0.2 gedaald... Tot zover mijn zeur momentje voor vandaag :confused:

Go4baby, ik vind het toch wel spannend voor je! Ik ga gewoon heel hard duimen! Vergeetachtigheid is een goed teken ;) Mijn ww had ie overigens nog wel hoor :(

Marieke, wanneer ga jij testen? Ik hoop echt dat het nu een keertje zover is voor je! *duim*duim*

SC, ik kan het me voorstellen dat je hem er nu ook niet bij wilt hebben hoor! Je moet gewoon doen wat jouw gevoel je ingeeft. Dikke knuffel!

Miepie, wat raar nu weer :( Je moet idd niet tezz en ondergetekende na gaan doen hoor! Morgen weer omhoog met die temp en dan idd een kruis!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Hmm..kweenie hoor. laatste twee ongi's en m'n spottings-activiteit begonnen allemaal op donderdag :(

@Wieffie: getsie wat een boel doktersgedoe zeg! Maar had je nog geen uitstrijkje gehad vanwege je onderzoeken dan? Dan is het toch wel een mooi extraatje eigenlijk... (ik ken het 30-uitstrijkjes gedoe heel goed hoor! Ik werd al opgeroepen twee maand vóór ik 30 was! Alsof ik niet nog even mocht genieten van het nog net géén 30 zijn! :( )

ja, mannetje weg, dochtertje ziek en zoon op school. Dus ik doe net of ik helemaal niks te doen heb, en zit wéér te forummen! Ja,ja...ik ben mij er eentje! :rolleyes:

@Cynthia: je moet doen waar je je zelf goed bij voelt en ik weet niet of je op zo'n moment graag tegen het smoelwerk van je man zit aan te kijken. Maar Go4baby heeft wel een punt denk ik. Misschien een goed idee als ie een volgende keer mee gaat? Dan kun je ff (zonder hem erbij) vertellen hoe de situatie er voor staat thuis. Ze moeten er wel wat van afweten denk ik. Kunnen ze je beter ondersteunen.

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wieffie: he verdorie al die doc's en wannabees (prik eens goed muts denk je dan toch?) ik moet ook nodig naar de TA (tandarts)... al heeeeeel lang niet geweest...

@ Tezzz: ja jij bent net zo erg of erger dan ik ;) hier is het mannetje ook weer op pad.. en ik 'aan het werk' maar heb gister hele dag hard gewerkt dus nu mag ik even bijkomen van mezelf ;)

@ SC: wat Tezzz zegt is ook wel goed. Nu even aan de VK vertellen hoe het er thuis voor staat. Dan kunnen ze je inderdaad gewoon wat beter in de gaten houden en steun geven mocht dat nodig zijn!

liefs

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Go4baby: ik vind het knap dat je niet nog meer forumt hoor! Jij zit tenslotte voor je werk ook al achter de computer dus kan je makkelijk ff switchen. Ik vouw de was op, forum, ruim de was op, forum, pak wat drinken, forum, haal kids op van school, forum etc. Wordt hoog tijd dat ik zwanger ben! Misschien dat ik dan iets meer gedreven wordt wat te doen in huis! ;)

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He Tezzzz,

Mijn laatste uitstrijkje is al we zeker een jaar of 6 geleden denk ik :( en voor de onderzoeken nu heb ik geen uitstrijkje gehad. Heeft de fert arts ook niets over gezegd dus ga maar gewoon naar mijn ha vrijdag. Ook niet fijn om hem al 2 maanden eerder te hebben, zowiezo natuurlijk niet fijn maar het hoort erbij zegt men...
    Kom maar lekker forummen hoor! Beterschaps voor je dochtertje!

Go4baby, idd prikken kunnen ze hier niet hoor! Ik word toch altijd al als speldekussen gebruikt en het went haast :confused: Maar het blijft balen. Nu de fert arts erbij komt moet ik nog vaker maar goed, je moet er iets over hebben ;) Moet je dan toch maar niet ff een afspraak maken met ta?

12. @ellenk! oo daar zou ik ook heen gaan eigelijk, vrienden wonen daar hihi maar had er toch geen zin in, ben niet zon carnavals beest!

@wieffie, ik wil pas rond de 30 dagen gaan testen.. dus voorlopig probeer ik t vol houden om niet te doen. voel op t moment ook helemaal nix nog dus miss dat mn lf opeens veel langer is dan ofzo.. kweet t niet :D
    en das idd wel vervelend al die dokter in 1 week maar ja dan heb je t ook maar weer gehad, altijd van de positieve kant bekijken ;) hopelijk komt je ei snel in zicht!

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, witte afscheiding inderdaad, en steekjes in mn buik. Ik hoop echt dat alles goed is morgen...

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja... hallo..... jij doet tenminste nog iets tussendoor ;) Applaus!
    Hier is de was echt nog niet veel verder dan het droogrek (waar het sinds gister avond hangt..)
    Op sommige dagen kan ik keihard werken zonder hier te neuzen (dan zet ik het echt AF) en op dagen als vandaag werk ik op de comp van vriend en staat dit open op mijn comp. Even 45 graden draaien en huppakee...

Gelukkig komen er af en toe nog telefoontjes binnen en doe ik nog iets!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: ik heb er trouwens helemaal niks van gevoeld, dat uitstrijkje! Het enige waar ik 'last' van had was de gène! Ik weet trouwens niet eens m'n uitslag, bedenk ik net. Daar moest ik toen voor bellen, maar dat ben ik hartstikke vergeten! Maar ja, als er iets mis was geweest had ik het wel gehoord, neem ik aan. Zeker omdat ik sindsdien nog twee keer ben geweest vanwege blaasontsteking (en dat viel de dokter meteen op de tweede keer dat ik het al eens eerder had gehad). Oe ik haat prikken! En bij mij kunnen ze ze ook vaak niet vinden die aders! brrrrr. NIET mijn favouriete bezigheid.

@Marieke: nogmaals: niks voelen kan ook een symptoom zijn he! ;)

goh...laat ik de was eens gaan opruimen! Doe ik ook eens iets he! ;)

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hij heeft me al gezegd dat hij ook van de baby houdt, en dat hij zoveel mogelijk betrokken wil worden. Hij wil co-ouderschap.

Maar ik heb zoiets van, je bent weggelopen zonder over de consequenties na te denken, en nu moet je niet denken dat je wel bij alle leuke dingen gewoon kan meedoen. Hij is geen vader, hij heeft alleen het kindje gemaakt, daarna is 'ie 'm gepeerd.

Ik wil 'm gewoon niet betrokken hebben bij de opvoeding van het kindje. Hij mag het bezoeken, maar verder niets.

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wieffie en Tezzz: uitstrijkje is minder erg dan de tandarts ;)
    Maar is zo gebeurt, voel je even als een ongi krampje en daarna.... mocht ik zelf het 'monstertje' in de brievenbus doen! :confused: (Niet vergeten hoor... Ja doe het dan zelf, muts! Nee, daar hebben we geen tijd voor... :rolleyes: :confused: )

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oh, sinds gisteravond pas? Dan is het vast nog niet droog! (Kun je mooi nog ff forummen! :) )
    Ik heb zojuist de was die al 2 dagen in de droger zat opgevouwen! Ik moest wel, want m'n dochter heeft de warme pyjama's op! :oops: en haar schone lakens ook trouwens (die moest ik dus gisteravond uit de droger halen toen ze in bed had geplast... gaat lekker!)

Ik ga dochter boven in ons bed leggen. Misschien dat ze dan even doorslaapt.

Laterrrrrrrrrrrrrr

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Cynthia: ik snap je gevoel helemaal. Of het ook haalbaar zal zijn, weet ik niet. Maar ik snap je heeeeel goed! In elk geval veel plezier bij de vk gewenst morgen!

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb de knoop doorgehakt, nadat mn temp vanmorgen nog niet echt hoog was en dus nog geen ei gevonden heb. Ik moet over een half uur bij de ha zijn. Dan ga i hem vragen me door te sturen naar een gyn omdat mn cyclus mnog steeds niet op een normaal rytme zit.
    Verder heb ik nog niet kunnen bijlezen. Het is hier carnaval en dus erg druk met werken.

Deel Deze Pagina