Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey lauwtje vervelend meid een nega test.. maar geen bloed geeft moed he! kop op!

aaah tezzzz al 2 zieke jeetje meid! hopelijk word je zelf niet aangestoken! doe ze maar lekker knuffelen en verwennen zodat ze snel beter zijn..

2. en lf kan toch nooit 21 dagen zijn of zie ik dat verkeerd? vreemd hoor lauwtje :( misschien even naar de dokter?

is idd wel irritant dat die banners zelf weer op dag 1 springen en niet overtijd gaan, ik ga dus ook maar een nieuwe ff maken want ga er niet van uit dat ik namelijk snel ongesteld word.. voel echt nog helemaal nix..

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke: ja, dat dacht ik ook al. Een lf is gewoonlijk tussen 10 en 18 dagen. Langer wordt wel heeeel lang!

De kids liggen in bed. Nou hopen dat ze goed doorslapen vannacht :rolleyes:

4. misschien heb je dan toch later je ei gehad lauwtje.. hoe heb je je ei idd gevonden toen?

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ah...wat een lieve eendjes! :)

6. ja schatiig he! vond het wel een leuke banner, weer eens wat anders als al die andere hahaha
    weet alleen niet of deze over 2 dagen ook automatisch weer op dag 1 zal springen maar dat zien we dan wel hihi

7. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ja vind t ook vreemd. ik heb toen vanaf dinsdag of woensdag klein beetje bloed verloren.. heb mn ei dus gevoeld. das nu dus bijna 3 weken geleden.
    mijn lf is nooit zo lang (hoe lang precies weet ik ook niet) maarja heel zeker weten doe ik t ook niet. heb geen ovu testen o.i.d gfebruikt.
    heb net ff met mn moeder gebeld, ze zegt ook je kun volgens mij veel beter met ochtend urine testen, je ben ook veel te ongeduldig :$
    ik weet t! vind mezelf ook zo stom!
    heb met mn moeder afgesproken dat ik deze week geen test meer doe als ik volgende week nog niet ongi ben, nieuwe test doen of anders naar de dokter.

zoveel heb ik nog nooit getypt volgens mij :)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lauwtje: ik heb de eerste cyclus dat ik ovutests gebruikte ook een beetje bloed verloren, maar dat was in de week voorafgaand aan mijn ei. (vrij+za en ma +di spotting en de zaterdag erop positieve ovutest). Misschien heb jij dat ook wel!

en over je 'lange verhaal': ja, dat krijg je als je bij de smep & bep-club komt he! ;) :)

9. hihi ja we beppen wat af hier!

maar als je je ei 3 weken geleden hebt gehad en je zou de langste lf hebben dus 18 dagen dan zou je al 3 dagen overtijd zijn. als je dan zwanger zou zijn dan moet dit met elke urine te zien zijn of je dan sochtends of savonds test..
    maar dan denk ik dat je je ei toch later hebt gehad meid,... dus er is nog hoop :D:D ga voor je duimen meid!

10. zo en nu ga ik even lekker op de bank hangen met mn chocomelletje en een sausijzenbroodje jammie hihi lekker paul de leeuw terug kijken van afgelopen weekend...

11. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    dan zal ik idd mn ei wel later gehad hebben.
    najaaaa we wachten t wel af!

marieke ga jij maar lekker bankhangen, ga ik ook doen in mn slobber outfit :p

en tezzz beterschap met je kids!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    met slagroom? =P~

Ik ook slobberbroek aan!
    Ik ook chocomel!
    Ik wil ook saucijzenbroodje! Maar die heb ik niet :(

ga ff achter de naaimachine. Laterrrrrrr!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

aaahhh ik wil ook een saucijsje maar heb ze ook niet bleh!
    Maar heb ook al een pizza op dus al de foute calorietjes al weer in mijn lijf zitten ;)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Stelletje kwebbelkonten! ;)

Tezzz, beterschap met je 2 kleine zieke mensjes.... :(
    Lauwtje, volgende week gewoon positief testen hè?
    De rest allemaal gewoon een hele dikke knuf! Ik ga mijn bedje in, morgen een lange dag op school :-? (ben benieuwd of ik kan slapen, heb vanmiddag een heerlijk middagdutje gedaan :oops:)

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik ook zo miepie...
    Weltrusten....

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja, hallo...als de rest ook ligt te maffen! ;)

Thanx! :)

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lauwtje: he verdorie wat jammer nou! Maar goede afspraak die je met je moeder hebt gemaakt!

@ Tezzz: ik nog wakker natuurlijk ;)

@ chocomeldrinkertjes en bankhangslobbertjes: lekker genieten inderdaad!
    Misschien moet ik dat voorbeeld maar even volgen. Onze bank wordt echt te weinig gebruikt ;)

Slaap lekker en tot morgen allemaal!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    o ja! Helemaal m'n choco vergeten :confused:

gauw maken!

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    hihi die Tezz toch! Hier lekker theetje!
    Vind die chocomel van echte chocomel heerlijk, maar te gevaarlijk dus die koop ik nooit! (of ja, 1 keer per jaar ofzo)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik drink de hele ochtend/dag al thee. Nou wil ik een echte warme choco ! (van de senseo! Is bijna altijd uitverkocht maar vorige week had ik mazzel en heb ik lekker de laatste 2 pakken meegenomen uit de winkel! Nou breek ik dus het tweede pak aan :rolleyes: )

Moet eigenlijk maar eens naar bed gaan. Kids zijn ziek, dus had ik bijna uit kunnen slapen, ware het niet dat ze morgen dat jurkje wat kapot was en ik gauw ff gemaakt heb nodig hebben. Tjee wat een zin...snappiemnog? Wordt tijd dat ik aan de choco ga. Lekker loom worden.

Oh...ik ben zo blij!
    Misschien heb ik eindelijk m'n ei!
    Morgen tempen dus!
    Voor een dikke vette plus
    aan het eind van deze cyclus!

:)

Trustuh!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina