Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahaha die tezzz

mijn vriend en ik hadden eigelijk al een jongens naam en een meisjes naam voor ons toekomstige kindje (ooit;))
    die namen stonden al heel lang vast...
    en nu, na vanavond, is de meisjesnaam veranderd.. vriend is helemaal verliefd op DIE naam.. t was een gast bij paul de leeuw in zn show.. en die naam komt ook hier voor op de site ( :p;)) vertelde ik hem.. dus dat moet m worden... wel leuk dat je na 2 jaar zo ineens van de een op andere minuut kan veranderen...

2. dames ik ga ff lekker warm douche en naar bed! tot morgen!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: proost ;) Geniet maar hoor! Wij drinken thuis altijd thee (of wijn ;)) voor koffie gaan we extern (ik zet heel beroerde (knetter sterke) koffie namelijk) Maar ik weiger aan de senseo te gaan. Ik wil geen huishoudelijke apparaten op mn aanrecht ;) (oke, op een blender na, maar die ga ik in de keuken op kantoor zetten denk ik)

@ Marieke: wat grappig dat jullie dat al zo lang weten. Wij hebben echt nog geen idee. Slechts 1 keer over gehad toen ik net 'zwanger' was. Maar vind het zo ontzettend moeilijk! Had vroeger wel wat namen in gedachten maar die zou ik nu nooit meer kiezen. Echt al zo gedateerd ;) Ik wil nu echt een naam die uniek is en dat is niet zo makkelijk. Misschien het scrabbelspel maar een keer van zolder halen ;)

Heb helaas vandaag Paul de Leeuw niet gezien ;) maar ben nu natuurlijk wel benieuwd ;)

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hihihi ik zet altijd alleen maar ;) in mn bericht omdat ik die snel typ. Ken verder ook de code van :oops:
    Zal nu ook wat anderen gaan leren want het wordt een beetje saai zo :^)

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier ff snel een update van mn gesprek bij de ha: Ik moet het nog ff aanzien. Deze cyclus afwachten en de volgende, zit daar geen regelmaat in hoef ik maar te bellen en dan schrijft hij de brief zo voor. Nou ja dat moet demk ik wel lukken. Of ik daad werkelijk mn ei heb gehad deze periode weet ik niet, want tempen gaat op dit moment niet, ivm korte nachtrust.

Ga nu snel slapen want om negen uur gaat de wekker en dan moet ik nog een lange dag werken (carnaval). Dat zal wel heel laat worden, maar ja daarna heb ik lekker 1,5 week vrij.

Tot woensdag denk ik

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedmorgen dames!
    Jeetje ik loop zo achter...Ik zie dat er nog veel eitjes gezocht worden. Ik hoop dat jullie ze allemaal snel vinden!
    Hier gister lekker op de bank gehangen en gelezen. Vandaag voel ik me iets beter, maar nog niet helemaal goed. Ik moet naar een auditie dus ik hoop dat dat wel ok zal gaan. Gelukkig niet al te ver weg.
    Verder komt de verhuizing nu al wat dichter bij en ik vind het heel spannend, ik hoop dat we in april wegkunnen zoals gepland.
    Ik zie jullie later weer!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, succes met je auditie! Waarvoor is het (gaan we weer zo'n grappig filmpje zien ;)?)
    Nyncke, fijn dat je HA je wel wilt doorverwijzen als het nu weer niks is... wel spannend...
    Marieke: vertelvertelvertel... Wij hebben al jaren een jongens- en meisjesnaam (denk dat dat al wel 7/8 jaar deze namen zijn). Zijn er inmiddels zo aan gewend dat het denk ik raar voelt om een andere naam te gaan geven. Eerst nog maar zwanger zien te raken ;)
    Go4baby: "twisted" tussen dubbele punten en "oops" "shock" , "lol"... ;)
    Tezzz, succes vandaag met je ziekenhuisje :(.

Zou hier trouwens niet meer zonder Senseo kunnen. Maar heb die chocopads nog nooit uitgeprobeerd.. misschien toch maar eens doen.
    Tezzz, wat deed jouw temp? Die van mijn 36.5, dus heb een kruis gekregen van FF :) Nou maar zien of ie blijft staan, temp zou eigenlijk wel richting 36.7 moeten....

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goedenmorgen! :D

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    goedemorgen Beastie!
    net terug van mijn auditie...is wel ok gegaan. Dit was ook weer voor een reclame.
    Heb nu wel een beetje koppijn dus lekker weer luieren. Sex and the city gehuurd dus daar ben ik wel zoet mee.

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @beastie, komen die fotootjes nog?
    heb je die reis al kunnen boeken nu?

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hoop dat je hem krijgt...die reclame ;)

Ja hoor foto'd zijn onderweg :rolleyes: ben ook een beetje lui. Als je maar blijft vragen komt het vanzelf een keer goed :D

De eerste 2 stukken met de trein staan vast. (meer kan je vantevoren niet boeken...) Hotels staan vast...ook het kuuroord (even go4baby jaloers maken :D ) Dus we kunnen er wel van uit gaan dat we 13 maart op vakantie gaan! Zwitserland is idd niet goedkoop...maar schreeuwend duur valt ook wel weer mee. We hebben er zin in!! 8)

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Yeah! Ben blij voor je Beastie!
    En de tijd gaat snel dus...

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Joh, voor je het weet zit jij met dikke buik in zonnig Californië 8)
    En ik met dikke buik achter een groot glas water met ijsklonten onder een paraplutje in de zoveelste hittegolf in nederland te wachten wanneer beeb zich aankondigt! ;)

Tijd gaat snel ja...ben blij dat januari voorbij is want dat duurt altijd een eeuwigheid.

Wat voor'n reclame is het?

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dat vind ik dus ook altijd! Grappig...
    Het is een reclame voor noodles geloof ik. Niet echt je droomjob, maargoed, geld is geld he?

15. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Goedemorgen lieve dames,
    Ik heb heeeeeeeel weinig tijd, maar ik ga me vandaag zeker nog even inlezen!
    Ik ben in ieder geval super nerveus, want ik ga mijn nieuwe katje ophalen vanavond... En daarnaast super druk op het werk.
    Heb ik nog zwangere smeppers gemist?
    Liefs

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    meiden wat kletsen jullie weer wat af! Ik kan het tempo echt niet bijbenen hoor!

Zijn er nog eieren gevonden, nieuwe zwangeren bij gekomen?

Wij hebben hier op de zaak een nieuwe koffie-automaat daar kun je ook warme choco uit halen en die is best te pruimen!

17. egeltje29

egeltje29 Lid

3 feb 2008
    26
    0
    0
    @Julita, ik hoop voor je dat je die reclame mag gaan doen, heb je al meer reclames gedaan?

@Tezzz, hoe is het met de zieke kids, voelen ze zich al wat beter?

Nou nog 5 dagen dan kan ik testen, maar ik denk dat ik gewoon ongi wordt. Ik voel helemaal niks, nada, noppes :(

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @egeltje, dat hoeft geen slecht teken te zijn hoor!
    Ik heb een paar reclames al gedaan ja!

@Mielenl, leuk je weer even te zien. Trouwens, dit heb je heel lang geldedn geloof ik gevraagd; die sl test was gedaan de ochtend na ovulatie, dus optimale timing! Er bewoog er ook wel eentje (voor het eesst) maar dat schijnt niet goed genoeg te zijn. Volgende rond dus IUI mocht het deze ronde niet gelukt zijn.
    @rainstarrr, LEUK, geniet er maar lekker van dat je nieuwe bessie in huis is!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita ah oke, ik kan gewoon niet rekenen.....he bah meis....IUI.....als het lukt maakt het natuurlijk helemaal niet meer uit, maar het wordt wel steeds kunstmatiger zo he! Ik ga heeeeeeel hard duimen dat er deze maand toch stiekum een zaadje de weg heeft gevonden!

@ rainstarr veel plezier vanavond! Erg schattig altijd die hele kleine katjes......en die grote ook hoor! ;)

@ beastie nou ik hoop voor je dat die vele hittegolven je bespaard blijven! Tegen die tijd ben ik natuurlijk weer superstrak :rolleyes: maar zelfs dan is een hittegolf nog vervelend!

@ egeltje nou het zou toch zonde zijn als je de SMEP niet eens kunt uitproberen ;)

20. egeltje29

egeltje29 Lid

3 feb 2008
    26
    0
    0
    @Mielenl, haha ja dat is waar, een vrouw moet toch minstens 1x geSMEPt hebben in haar leven :)

Deel Deze Pagina