moge! MIjn temp vanmorgen was 36.6. Ik heb nog steeds een ei! Maarik zou toch liever hebben dt m'n temp wat verder omhoog ging eigenlijk update kids: nou heeft Laila eigenlijk geen koorts meer, maar Yoeri wel! En Laila staat nu op de kop van de oorpijn weer. Zit nou weer in bad om te stomen. Ze heeft al een aspirientje gehad, maar het gaat nog niet weg. Is zo lastig, oorpijn. En ik weet niet of ze haar buisjes nog heeft, want we moeten nog steeds voor nacontrole naar de kno-arts . Maar ja, met 2 kids hartstikke ziek kun je ook niet ff op de fiets stappen naar de dokter he? Zeker niet als het ook nog eens snertweer is! En ze weigerd pertinent neusspray! Tja, meer kan je niet doen ben ik bang! Zal 'r zo nog ff wat inhalatiecapsules erbij in het bad mikken. Dan maar heel goed stomen! Hopen dat het wat verlichting brengt @Beastie: zou je net zien he, dat we komende zomer opeens weer wél een hittegolf hebben! Had ik bij Laila ook. Zo warm had ik het nog niet eens, maar een zere enkels dat ik had! potverdrie, nou is ze het bad uitgegaan! Eigenwijs kind! Liefs Tezzz
Goedemorgen! Wat een drukte alweer hier! @ Julita: spannend of je die auditie goed gedaan hebt! En zou wel leuk zijn als je straks verhuist maar overal nog te zien bent in reclames @ Beastie: hoezo jaloers dat kuuroord is het summum... en daar moet je dan maar extra goed van gaan genieten! @ Mielenl: hoe gaat het met jou? Nog een paar daagjes zie ik voor de grote ja/nee dag of niet? Echt fijn om weer een blik op je beeb te kunnen werpen! hoop dat je placenta niet in de weg zit voor een natuurlijke bevalling! @ Egeltje: een dag neit geSMEPt is een dag niet geBEP't ofzoiets... Maar ik zou zeggen roze is roze hoor @ Tezzz: hoe is het daar? Oh jee, lees al dat je daar nog steeds zoals Miepie zo mooi noemt een ziekenhuisje vol hebt daar! Heel veel beterschap en hopelijk dat ze die neusspray wel accepteert. Lijkt me ook goed om de oren mee los te krijgen, staat allemaal met elkaar in verbinding! (niet in haar oren spuiten, hoor, maar je snapt wat ik bedoel ) @Rainstarrr: beetje rustig aan jij he? En heel veel roze geluk met jullie kleine aanwinst!
Dames, herkennen jullie dit? Ik heb sinds een dag of twee een bobbel zitten boven mijn tepel, alleen aan de linkerkant. Het lijkt een opgezette klier te zijn, omdat ik voelde dat dat bobbeltje aan de andere kant er ook zit alleen dan kleiner. Het geeft ook een branderig gevoel. Herkent iemand dit en moet ik me zorgen maken?
@ Egeltje: Geen idee wat het kan zijn. Hou het even in de gaten. Wat ik wel eens gelezen heb is dat die kleine bobbeltjes rond je tepel kunnen groeien als je zwanger bent... Kijk het even aan, als je ongi wordt en het blijft aanhouden dan zou ik even langs de HA gaan. Hier beetje roze slijm... meestal een voorbode van de ongi.. Afwachten dus!
Net wat go4baby zegt...even afwachten tot nod of ongi...als het aanhoud eben naar de HA gaan. Zeker ivm branderig aanvoelen. Beter 1x teveel naar de ha dan... nouja dat duzzzz
Het gaat prima met ons allebei. Geniet met volle teugen als dat kleintje beweegt in mijn buik. En de kwaaltjes heb ik gelukkig aardig onder controle. Ik kijk er enorm naar uit om ons kindje weer te zien en tsja die placenta....hopen dat die verhuisd is! Hoe gaat het met jou verder? Een beetje uitgerust tussen al die drukke werkzaamheden? Ongi op komst, jammer, maar het is wel een teken dat je cyclus weer mooi op gang is gekomen!
Stiekum moet je gewoon mee! Ze hebben een speciaale zwangerschaps massage..die ga ik doen!! En lekker in het buitenbad zitten tussen de besneeuwde berg toppen **droom droom**
Goedemorgen allemaal! Lauwtje zou toch testen vandaag? Of heb ik ergens iets gemist Marieke, hoe gaat ie? Nog geen tekenen van een naderende ongi? Nou inmiddels zit ik op dag 19 en nog geen tekenen van een ei Gaat niet goedkomen deze ronde met de clomid Balen want ik had een beetje op een wondermiddel gehoopt. Nou ja, het smeppen gaat hier iig super! Hou me nog helemaal aan het schema Vandaag heb ik een dagje huishouding in de planning... ik ben daar niet voor geboren maar ben ook altijd weer blij als het huisje weer helemaal blinkt en lekker ruikt Maar ik zal nog wel een paar keertjes steun zoeken hier
@Wieffie: lauwtje heeft, tegen beter weten in, gisteravond al (negatief) getest. Ik denk dat ze nog wel eventjes wacht voor ze het nou opnieuw probeert Ik hoop voor je dat je ei toch nog gaat springen een dezer dagen hoor! Met jouw lange cycli is zelfs een ei op dag 23 toch nog mooi meegenomen! (ben je toch nog 1 dagje eerder door je cyclus heen dan je kortste tot nu toe!) En anders volgende keer misschien toch maar 100 mg? Ik was ook van plan goed aan de slag te gaan in huis deze week. Maarja, als je kindjes ziek zijn en wakker, kun je niet echt veel beginnen! Zo eerst maar de was doen en de afwas, anders wordt het helemaal zo'n zootje! Ik kom hier vandaag vast ook nog wel langs voor 'steun' hoor! Ik heb trouwens sinds gisteren een heel naar gevoel in m'n buik. Geen ongikrampgevoel, maar wel een verkrampend gevoel. Moeilijk te omschrijven, maar het voelt niet fijn hoewel het niet heeel erg zeer doet of zo. Wat dat nou weer is?
Schandalig!!! Hou erover op! Ik wordt er helemaal gek van! *springt vlug en ongemerkt (hum) in de tas van Beastie en wacht en wacht en wacht... wat duurt het toch lang tot 13 maart om in een tas te zitten * @ Mielenl: Heel goed dat je met volle teugen geniet. Kan me haast niet voorstellen hoe bijzonder dat is om je kindje te voelen bewegen! @ Beastie: hoe is het met jouw plopjes? @ Wieffie: hihi lekker poetsen (dat woord gebruikte ik nooit, maar heb ik echt hier geleerd, denk dat het iets zuidelijks is ofzo) en je weet als je klaar bent... (ik ben ook een dramatisch slechte huisvrouw, kan me echt gestolen worden. Ik kan het best heel grondig en goed als het moet, maar ik vind nooit dat het moet... en het moet eigenlijk al heel lang heel hard en heel grondig worden gereinigd hier @ Tezzz: hmmm spannend wat dat gaat brengen! Sterkte daar met die rode wangetjes en snotneusjes! Ik ben gedouched... ga weer keihard aan het werk! Dag dag, tot later weer een keertje, liefs!
Jaha ongemerkt! hmmm :-k Soms voel ik iets dat anders voelt dan darmen...dus zou theoretisch kunnen. Maar vaak hoor je dat je het meteen weet...ik kan me ook voorstellen dat het zachtjes begint en sterker wordt op den duur (kind groter en sterker...) ga het vanmiddag vragen aan de vlos Ook ben ik 2 kilo zwaarder dan met kerst (laatste weeg poging ) Best netjes al zeg ik het zelf. Nou en jij? Roze vloed? Gaan jullie nu om het ei heen klussen tot mei?
@ Beastie: JOehoe Vlos vanmiddag! ben benieuwd of het inderdaad het kindje is dat je voelt! Volgens mij is ht ook echt zo dat je het eerst heel vaag voelt en dat het steeds duidelijker wordt! De roze vloed... ja, nou, ik dacht dat ik toch nog had geklust op moment dat ik eipijn voelde (en na heel veel dagen vruchtbaar slijm) en dan wordt ik gewoon weer ongi.. bleh... even afwachten natuurlijk, maar het zou me niets verbazen. Ik wil wel naar de HA om in elk geval de zwemmerts te laten keuren en dan ook mijn zuurgraad dingen ofzo. Dat ei is er volgens mij steeds wel, hij heeft ook bewezen dat ie het kan, dus volgens mij heb ik net als Julita een beetje vijandig slijm Maar dat is mijn idee. Die ene zaadcel die ooit is doorgedrongen is waarschijnlijk ook zwaar verminkt aangekomen... Dus dan kunnen we fijn een paar maanden onderzoek doen voordat we weer opnieuw een poging gaan wagen! (en kan ik eens gezond gaan leven en goed sporten als een idioot!) Elk nadeel heb zn voordeel! Wat een verhaal... ik zal er wel mee bezig zijn
oh beastie! Ik zie net dat je vandaag naar de vk mag! Veel plezier! en cynthia mocht ook vandaag he? Ik verwacht verslagen van jullie beide aan het eind van de dag! en nou aan de 'poets'? Ben blij als ik kan stofzuigen! 'poetsen' als in afstoffen heb ik in geen 2 jaar meer gedaan geloof ik! Maar nu kan het even, dat opruimen, want de 2 aspirientjes hebben geholpen en dochter is eventjes oorpijnvrij en zoontjelief ligt nog steeds te slapen. Dusssssss aan de slag!
goedemorgen! kan merken dat t weekend voorbij is! sjee wat moest ik veel teruglezen zeg es kijken: @ rainstar: oooo wat spannend vanavond je katje ophalen! leuk hoor! veel plezier @ julita: suc6 met je reclame meid! kunnen we m strax dan ook weer ergens terugzien? @tezzz, wat vervelend voor de kids dat ze nog ziek zijn... oorpijn is ook nix.. heb vorig jaar zelf een dubbele oorontsteking gehad, dacht dat ik door de grond ging.. @wieffie: nope, nog steeds geen ongi hier of tekenen daarvan.. snap er nix van! wel klote voor je hoor dat de chlomid niet werkt bij je..maar ja als je goed doorklust kan t altijd nog he @lauwtje: heb je alweer getest lauwtje? @go4baby: werkse meid! al zal je vast nog wel te zien zijn hier op de site hihi Die Chocomelk voor de senseo vind ik ook heeerlijk, alleen beetje jammer dat er nog geen navulverpakkingen te koop zijn.. dus moet je steeds zon nieuw setje kopen met houder pff heb je strax 30 van die houders liggen hahaha en nog even over die namen: eigelijk was dat heel komisch.. toen we net een half jaar bij mekaar liepen zaten we zo eens over namen te fantaseren (toen waren we nog niet met kinderen bezig hoor) en daar kwamen dus 2 namen uit die 2 jaar lang vast hebben gestaan... en dan opeens zit je paul te kijken en dan raakt manlief helemaal verliefd op de naam hahaha ikzelf vind m gelukkig ook mooi dus nu combineren we de naam maar met onze andere naam...krijgt t gewoon 2 namen hahaha ow ja.... t begint trouwens met een t
Meiden, leg het mij eens uit, dat SMEPpen. Ik heb nog geen ovulatietesten in huis, dus dat deel moet ik nog even overslaan. Maar volgens de kalender is mijn eisprong vrijdag. als dit ook uit de ovutesten zou komen, wanneer moet ik dan vrijen?
Ik had niet mee gekregen dat lauwtje negatief getest had Balen zeg! Marieke, ik snap het wel hoor! Je gaat gewoon positief testen! We gaan gewoon het pupo principe-toepassen Pregnant Until Proven Otherwise Hellup, wil iemand met helpen met het strijkwerk? Niemand? Ik word er gillend gek van... ik ga zo maar ff de regen trotseren en naar de winkel en markt denk ik, ff eruit!
yup. gisteravond dik negatief wacht nu mn ongi af, mocht t zo zijn dat ik volgende week nog niet ongi ben, doe ik nog een test. eerst maar eens kalm aan doen.
Lauwtje, geen bloed geeft moed is het motto he! Ik duim voor je! Wieffie sorry ik strijk niet, niks! Heb een hele goeie droger en haal alles er al gestreken uit of hang het netjes strak op. Maar een lekker muziekje op en dan keihard zetten dan gaat het denk ik wel erg snel! Liefs