Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoooi cynthia hoe was t bij de vk?
    moest je toch geen begreep ik? of niet... :(

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

ooh meiden. Niet strijken? Dat lijkt me heerlijk.
    Helaas ben ik elke woensdag de klos.
    Wij zijn natuurlijk te lui om alles meteen op te vouwen dus ik moet echt goed strijken. Vooral de overhemden van mijn vriendje (soms doet ie het zelf maar helaas niet altijd) Ik kijk altijd een dvd tijdens het strijken ;)

Verdorie, ik verbeeld me dat ik vanalles voel dwz beetje pijn dan in linker dan in rechter lies en beetje pijnlijke borsten... pfff ik moet pas maandag ongi worden. Dus duurt nog veel te lang...

Go4baby, ja een poster ontwerpen lijkt me ook best moeilijk. Wij hebben ook iemand die dat voor onze concerten steeds doet. Alle info moet erop staan maar het moet ook weer niet te veel en duidelijk in 1 oogopslag waar het voor is... pfff veel voorwaarden dus ;) :)

3. misschien een hele domme vraag he...
    ik heb voor de gein even een ovu testje gedaan.. toen ik 2 dagen na mn dik positieve test een ovu test deed was er 1 streepje en verder spierwit.. maar nu is er een heeeeeel vaaaaaag lijntje.. echt bijna niet te zien...maar ik heb mn ei toch al gehad? snap er de klote niet meer van (sorry)

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dat kan makkelijk hoor Marieke,
    Ik heb ook vaak dat er toch heel licht een streepje te zien is en dus niet helemaal weg. volgens mij is het daarom ook dat het pas posi is als hij even donker als de controle streep is. ....

5. oo nee oke ik denk al.. heb ik me dan zo vergist in mn eisprong dat ie er nu weer aan komt hahahaha maar gelukkig niet dus :D

voor jou word t ook spannend ellenk.. voel je van alles ja? ik voel helemaal nix.. ga er ook gewoon vanuit dat ik van de week ongesteld word..

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    is er wel hoor set van 8 stuks...licht bij de senseo pads in de supermarkt...of niet zoals bij jou supermarkt :D ;)

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja klopt, vanochtend. Alles was goed, gelukkig. Hij was goed gegroeid, en was lekker aan het bewegen. Echt fantastisch om te zien!

8. hahaha ja wrijf t er nog maar eens lekker in :p
    ik ga morgen maar naar de AH misschien heeft die ze wel.. en zo niet.. dan ga ik verhuizen! :) :^o

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, dat kan. Dan is je ovulatie al geweest en dan gaat het streepje weer weg, maar dat hoeft niet helemaal te zijn.

10. ooo fijn cynthia dat alles goed was en je t lekker zag bewegen.. leuk hoor! begin je t al een beetje te zien inmiddels?

hoest verder met je?

ps..thx voor de uitleg van ovutest.. :D

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh jee, is de verslaving zo erg?

12. hahaha nou warme chocomelk is wel eerrrrug lekker.. en dan nog lekker makkelijk in de senseo ook ;)

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, ze heeft gevoeld en de baarmoeder stak 1 vinger boven het schaambeen uit zei ze. Dus je ziet het nog niet echt, maar mijn darmen enzo zijn wel naar boven geduwd, dus je ziet wel dat het iets dikker is. Nog eventjes denk ik.

Gaat wel goed hoor, soms minder dan op andere momenten, maar over het algemeen voel ik me best lekker.

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik wil in m'n nieuwe huisje ook een senseo gaan kopen. Het is wel erg handig, zeker als er ook chocomelk uit kan komen! Maar op het moment ben ik niet zo erg happig op eten en drinken helaas.

15. oke dan, duurt t dus niet lang meer voor je gewoon lekker gaat uiddijen ;)

gelukkig dat je je aardig goed voelt :D

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Steken in liezen?? heee, ... goed teken..** de duimmode gaat een stand hogerrrrrr! **

17. nog erg misselijk?

ja en er kan allerlei soorten koffie en thee uitkomen ook nog ;)
    als wij op vakantie gaan nemen we zelfs de senseo altijd mee, hoe erg is dat hahahaha

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Fijn om te horen... was de vk ook in shock over je verhaal met je man?
    Ik moet over een uur bij de vk zijn...krijg nix te zien alleen luisteren! :D

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    aftellen naar week 16! dan komt dat helemaal goed! me choco tik is zo goed als terug :rolleyes:

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    me ouders hebben een nieuwe senseo gekocht zodat de oude bij de standaard uitrusting van het kampertje zit ;) :D Maar da's puur koffie verslaving! ;)

Deel Deze Pagina