ooo gelukkig, dan zijn wij dus niet de enigste hihi in mei gaan we een weekendje naar duitsland. en dan nemen we altijd ladingen koffie en chocomelk mee hahha..zelfs onderweg hebben we een kan koffie mee
Ja, de vk vond het ook erg. Daarom zei ze ook dat ze wel even met de echomachine wilde kijken, ook al is ze geen echoscopist. Het heeft me wel goed gedaan het hartje te zien en de bewegingen. Luisteren naar het hartje is ook leuk toch? Hoe is het met je buik nu eigenlijk? Is 'ie al gegroeid?
Echt waar? Op het moment kan ik me haast niet meer voorstellen hoe het is om honger te hebben of trek ergens in. Ik vind het alleen maar vervelend als ik moet eten.
wij hebben afgelopen vakantie op het vakantieadres maar een nieuwe waterkoker gekocht! In het huisje stond nog een fluitketel! Moest eerst aan de kinderen uitleggen wat dat was, een fluitketel! ('weet je wel, van dat plaatje bij de ogentest?' ) En dus warme chocomelk uit een zakje! Wij hebben tegenwoordig ook de theepadhouder maar de smaak die wij het lekkerst vonden is eruit gegaan. Nu zijn we helemaal aan de 'minty marokko', dus weer aan de óuderwetse waterkoker! @Cynthia: ik hoop dat je snel je trek weer terug krijgt. Als je dan in elk geval maar goed fruit en groente eet, da's beter dan chocomelk! Heb je al een nieuw huisje? Fijn dat de beeb het goed doet. Zo te horen zit je mooi op schema! Ik ga de was verder opvouwen. O ja: Wieffie: gefeliciteerd met het behalen van de strijkoverwinning!
Cynthia, fijn dat je je kindje hebt gezien! Go4baby, dat lijkt me echt superwerk dat jij hebt. Ik ben een thuis-photoshoppert en het is echt super om te doen. Ik heb dus inderdaad de chocoladepads gehaald maar ik vond de chocolademelk een beetje slapjes. Is dat altijd of heb ik het verkeerd gedaan? De pad was ook niet helemaal leeg. Misschien heb ik het er niet goed ingdrukt.
ik ga er ook vandoor. Mannetje denk ik bijna thuis en ik moet maar eens iets te eten gaan maken (als m'n derde en laatste krat was voor vandaag gevouwen is ). Tot morgen! @Marieke: ga je morgen testen of wacht je nog even af? Liefs Tezzz
@ beastie die plopjes kunnen heeeeel goed je beebje zijn hoor, ik voelde dat ook rond week 18. Ik zat ook iedere keer te twijfelen of het nou mijn darmen waren of niet. Lekker van genieten, het wordt inderdaad steeds vaker en steeds duidelijker ellenK, marieke, lauwtje (en nog iemand vergeten?) ik duim me suf voor jullie, spannend hoor! @ wieffie ik had meestal mijn eisprong op dag 20/21 dus geef de moed nog niet op he! En eiwit achtig slijm is ook een goed teken strijken heb ik ook een gruwelijke hekel aan.....ik strijk nooit langer dan een uur achter elkaar. Als ik dan nog wat overhou dan is dat voor de volgende keer maar inderdaad, zoveel mogelijk in de droger en gelijk opvouwen scheelt ook al heel veel!
Poeh, ben weer bijgelezen... kunnen jullie er voortaan op dinsdag rekening meehouden dat ik een lange dag heb en achteraf dus álles moet bijlezen ? Cynthia, fijn te horen dat alles goed was... dikke knuf! Go4baby, is er nog ruimte over in de tas van Beastie ? Ik hoef gelukkig nooit te strijken, mannetje strijkt elk weekend (híj draagt elke dag een overhemd, dus ik vertik het ). Hier trouwens ook aan de chocomel, maar dan de ouderwetse variant met nesquik... ook lekker Tezzz, samen temp omhoog blazen morgenochtend?
Avond! Poster nog niet af, moesten naar afspraak, maar inderdaad zo lastig... kort en krachtig, juiste info, prikkelend... pfieuw :-k @ leentje: foto's in fotoshop lukt nog, maar teksten lay-outen... misschien toch maar in illustrator (beheers ik niet zo goed...) @ Wieffie; =D> =D> Strijkkoningin @ Miepie: zat ruimte, ik schik wel effe in! @ Ellenk: duimen in de hoogste versnelling! @ Cynthia: wat fijn dat alles goed is met de beeb! Geniet maar lekker na! @ Beastie: hoe was't bij de Vlos? Stelletje senseo smul smeppers Hier nog een fluitketel! Vergat de waterkoker altijd... En ik vind het veel gezelliger! (ik heb een beetje een hekel aan huishoudelijke apparaten... Kreeg vroeger van mn schoonouders altijd een huishoudelijk apparaat cadeau (waterkoker, koffiezetapparaat, sinasappelpers, tostiapparaat... etc) heb ze zo meegegeven aan mn ex toen we uit elkaar gingen Weg met die troep! (alleen de jus pers heb ik nog, die past in een kastje)) Het enige dat ik wel wil is een echt goed espresso apparaat met zo'n stoompijpje voor de melk... maar das te duur dus voor later als ik groot (lees:rijk) ben Roze slijmpjes weer weg... :-k Misselijk in de auto (maar probeerde ondertussen ook te schrijven...) Ga nog gauw wat doen. Mannetje doet boodschapjes en gaat koken \/ =D> Tot vanavond!
ja week 16 ... ongeveer is echt een verschil. Kan jij natuurlijk een uitzondering zijn...maar bijna alle bames zijn bij week 16 weer redelijk "normaal" Lief van je vk dat ze je beeb nog even liet zien..top van haar/hem Ik ga vanavond op de foto! 8)
Je moet wel een klik horen...even stevig in het midden aandrukken ..enne 1 pad is voor 1 kopje...niet de twee kopjes knopje indrukken
Volgens de vlos is het idd de beeb en idd het moet steeds vaker vaker en duidelijker worden 3 maart moet ik terug en als het goed is ben ik dan overtuigd dat dat de beeb is...zei ze Alles oke! Me BM zit 1 vinger onder me navel volledig volgens de planning! Hartje super duidelijk gehoort..en ook bewegingen Bloeddruk was vorige keer wat hoor en nu wat lager..dus alles netjes 8) oja hierzo ook een hekel aan strijken...koop ook echt geen blouse Maaaaaaar ik wil altijd wel me beddengoed strijken want als het gestreken is slaapt het veeeel lekkerder Is dit normaal? Ach slaap er lekker door
Beastie, gaaf dat alles zo goed was! 8) beddegoed strijken? Haha, misschien ook maar eens op de stapel van mijn man leggen, kijken hoe ie reageert !
mmm beddegoed strijk ik niet. Dat is het enige wat meteen uit de droger op bed gaat Mmm nu ga ik morgen ook maar eens op zoek naar die chocoladepads
Hey meiden Alles goed met jullie Ik zit ff in een klein dipje Gister te gehoren gekregen dat mijn hartsvriendin zwanger is 3 maand Dus in augustus is ze uitgeteld Ben wel blij voor haar maar is wel naar Liefs Tijgertje23 En we gaan vrolijk verder...........
Tuurlijk Tijgertje... Alvast met haar meeleven en dan lekker zelf ook zwanger worden is het devies Ik heb een vriendin met een kleintje en ik ga elke woensdag ff op de koffie om er van te genieten... Sterkte ermee meis...