Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avond! was ik weer!

tijgertje, ik ken t gevoel! balen.. maar schouders eronder en idd weer doorgaan...

beastie, wat fijn dat t goed was bij de vk :D leuk dat die '" plopjes" idd de kleine beastie is!

tezzz nee ik ga morgen niet testen.. ik wil/moet van mezelf tot vrijdag wachten. dan zit ik op dag 30 en dat is een beetje t gemiddelde van mn cyclussen dus dan durf ik wel te testen :D

vriendlief had boodschapjes gedaan, geen chocopads gehaald.. dus morgen zelf maar even gaan.. hihi

2. sjee wat is t rustig hier...
    nou dan ga ik maar ff koffie leuten met een lekker appelflap

tja..dat lijnen is dus nix he dames dat snappen jullie wel van al die lekkere dingen hahah

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

He tijgertje,

Ik ken het gevoel niet maar ik heb wel aan goede vrienden van ons moeten vertellen dat het bij ons raak is terwijl zij al bijna 3 jaar bezig zijn. We hebben het ook gelijk verteld omdat ik dacht dat het harder aankomt als we al 3 maanden verder zijn. (maar dat is wat ik dacht vraag me niet waarom). Maar ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vond hoor. En ik denk dat zij dat ook wel vond of weet ze niet dat jullie bezig zijn?

He marieke SPANNEND nog 1 dag! Ik las dat je dan tot vrijdag wil wachten knap hoor! En al een abonnement broek gluren aangeschaft? Ik duim voor je meis!

Liefss

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :whistle: :baby: =D> voor mini-beastie! (klinkt als een mini-kitkat of een mini-lion ;))

@ tijgertje: dikke knuf! Fijn natuurlijk voor haar, maar soms inderdaad wel moeilijk. Wat de anderen al zeggen: laat je niet uit het veld slaan!

5. hihi butterfly!
    nee ik ben nog niet aan t slipstaren! heel stom maar ben er heel rustig onder.. miss dat t morgen anders is hoor! maar ren niet om de 5 min naar t toilet iig haha

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tijgertje, dikke knuffel... moeilijk, zoiets :( Aan de ene kant wil je blij voor haar zijn, maar dat is zó moeilijk als je het zelf ook zo graag wilt :-?

Marieke, snoepkont ;)

Pffft, heb nog een berg werk liggen voor morgen... moet nog af :-? En ben moe en misselijk (nee, niet gaan brullen, ws gewoon teveel gegeten. Had ook zó lekker gekookt ;))

7. wat had je gekookt dan miepie?

jaa ik ben een grote snoepkont,...maar alleen als t om lekkere dingen gaat he ;) ;) ;) :p
    na mn ongesteldheid (als die komt) ga ik toch echt weer beginnen met minder eten...
    want als ik ongesteld word dan lukt dat toch niet haha

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tijgertje, lastig he? Meid, ik hoop zo dat het jullie deze ronde ook gegunt is. Blijft idd ff slikken als je dan van anderen het nieuws hoort waar je zelf al zolang op hoopt. Je krijgt een dikke knuffel van me!

Ik zit ff in twijfel of ik er nog een ovutestje tegenaan moet gooien :( Ik had vanmiddag wel erug veel slijm.... mmmm... ff kijken...

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoop voor je dat je eindelijk die streep krijgt, Wieffie!

Marieke, boerenkool (maar dan wel "ouderwets": gisteren al knolselderij met hamlapje en kruidenbuilt laten prutten, vandaag aardappeltjes en boerenkool erbij, met spekjes, worst en zelfgemaakte appelmoes.... en dan eet ik veul te veul ;))

10. kijk aan miepie, dat klinkt idd wel lekker! en ook echt ouderwets leuk hoor :D

wieffie, zou morgen dan toch voor de zekerheid maar testen meid! strax doe je t niet en was t toch je ei en mis je m strax op je test...

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Trusten allemaal (en morgen niet teveel beppen; heb weer een lange dag op school ;))

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja hoor nieuwe plaatjes in me album...ga nu slapen, weltrusten dames...en goedenmorgen Julitaaaa! ;)

13. ooo beastie mooi buikje hoor :D altijd leuk dat soort foto's!

zit overigens nog op de foto van leentje te wachten ;)

truste miep!

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beastie: Wohohho! Dat begint echt een mooi buikkie te worden! En die foto van de kat is echt super! Kan mr. Beastie me even laten weten wat voor mooi lensje dat is... Go4baby ook hebbe(rig ;))

@ Wieffie: dat slijm klinkt wel heel errug goed hoor! Paar daagjes en dan komt dat ei denk ik wel! Gewoon door testen!

Morgen tussen 08:00 en 13:00 komt de KPN meneer (voor de ISDN aansluiting... jaja een voor een aanvragen en aanleggen... pfff)
    Dus ik ben er morgenochtend pas weer als het hele ratteplan is aangelegd!

Slaap lekker allemaal!

hier af en toe ongi pijn... :( wonderlijk want dat heb ik als ik ongi wordt dus nooit van tevoren... roze slijm nog steeds weg...
    Maar ja hoeft natuurlijk allemaal niets te zeggen... maar stiekum zou ik wel heel graag roze zijn donderdag...

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen!
    Verkoudheid is zo goed als weg hier!
    @Beastie, leuke fotos! Buikje word mooi, en wat lief met kat! Ik ben blij dat alles in orde is!
    @miepie, jij kan dus gewoon koken! Hmmm, ben wel jaloers op je mannetje hoor. Helemaal de zelfgemaakte appelmoes.
    Al dat geklep over die senseo pads en supermarkten heeft me wel super heimwee gegeven hoor. Ik snak naar produckten die ik ken en snap en waar ik de ingredienten en gebruiksaanweizing van kan lezen... Ik snap zelfs de groenten en fruit hier niet...
    @Tijgertje, knuffel, dit gebeurt mij ongeveer wekelijks, dus ik ken het goed. Maar wie weet ben je nu gewoon hartstikke zwanger?
    @Marieke, ik vduim keihard voor je!
    @Ellenk, ook voor jou!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb best zere borsten sinds gisteren. Ik weet niet of dit door de progesteron zou kunnen komen.
    Verder alleen af en toe een vaag ongi gevoel, maar dat is niet blijvend.
    Het is morgen Chnees nieuwjaar en in een stad naast ons is de grootste ChinaTown in de wereld dus daar gaan we naartoe die mooie draken en dansen te zien. Dan gaan we vrijdag ochtend naar Sapporo naar een sneeuwfestival! En dan komen we op zonda weer terug. Lekkere afleiding dus.

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    net gehoord dat ik niet ben aangenomen (auditie van gisteren...) ik baal wel nu.

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hè Julita, balen zeg :( Nog meer audities op de rol staan?

Go4baby, klinkt goed... spannend (ik zit hier donderdag klaar nadat ik de zwemmers heb weggebracht ;))

Beastie, wat een mooi buikje al!

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Julita: He verdorie, wat jammer dat je niet bent aangenomen. Maar goed... noodle soep... Ken je die aflevering van Friends waarin Joey auditie doet en Ben, 't zoontje van Ross ook? Allebeid voor Noodle soep (of juist andere soep?) Erg grappig. Misschien die maar even kijken om 't te vergeten...
    Heb het zowaar op You tube gevonden (mijn eerste keer dat ik dat doe!)
    http://nl.youtube.com/watch?v=lDia9kVTyzY
    ben benieuwd of ik de link goed doe ;)

Maar wat een leuke vooruitzichten! Chinees nieuwjaar! Super, ooit een keer gezien in Amsterdam, maar daar zal het helemaal indrukwekkend zijn! (neem je camera maar mee!) en dann dat sneeuwfestival! Ligt er nog sneeuw dan? Of heeft het daar niets mee te maken? (en wat houdt het dan in? Ongeneneerd sneeuwballen gooien of maken ze van die sculpturen?)

Leuk hoor! En inderdaad goede afleiding! (je kwaaltjes klinken goed!!! Ik zet de duim modus weer op knetterhard... Hier ook vage ongipijntjes die kort duren, maar helaas geen zere boobs (en dat had ik vorige keer allebei... ;))

Oja, goedemorgen allemaal! Ik was opeens wakker en kon niet meer slapen dus ben dr maar uit gegaan! Moet over een uur ook al op kantoor zijn om de kpn man te ontvangen (en die komt dan vast om 13 uur pas zul je zien!)

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    :confused: Go4baby al wakker? :confused: ;)

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Miepie: He vroege vogel! Jij staat zeker alweer bijna voor de klas? (ik heb net wel even liggen piekeren over dat testen enzo... Bestellen was niet gelukt (ik had mn wachtwoord voor internetbankieren volgens mij wel goed getypt...) en vraag me nu af hoe donker die ovutest dan wordt als er hcg is...
    Wil namelijk donderdagavond lekker feestje vieren met mn lief en dan houden we wel van een lekker flesje van het een of ander ;) (7 jaar is toch wel champagne waard ofzo ;) nog nooit gedaan in een restaurant dus...)

Deel Deze Pagina