oei, wat vroeg voor je go4baby! voor jou is dat routine he Miep? Dat sneeuwfestival is helemaal in het noorden van het land en dan maken ze idd sculpturen van sneeuw! Heel mooi. Ik heb gezien dat de temp het daar niet boven de nul haald dus dat word lachen! Het sneeuwt hier trouwens nu ook weer vandaag... Mijn enige troost is dat dit mijn laatste winter is. Ik begin echt superzin te krijgen om naar huis te gaan. Ben ook zo ver weg, en je zit hier afgesloten van de rest van de wereld.
@go4baby, ik zou morgen een ovu test doen, als die echt knetter posi is dan mss gewoon een dure kopen bij de drogist en anders lekker champagne!
Julita, kan me voorstellen dat je er mistroostig van wordt.... Hou maar in je achterhoofd dat het nog maar 2 maandjes is en dat je van de tijd dat je er nog bent moet genieten! Go4baby, de ovu-test zou als het goed is echt positief moeten zijn, of zo goed als.... Begin het nou wel heel spannend te vinden voor jullie 2 !
@ Julita: wauw dus ook nog een heel auto/trein/bus oid ritje ernaar toe? Pak je dan maar goed in als het daar zo koud is! Ik snap dat je uitziet naar de bekende dingen 'uit het westen', maar ik zou best wel eens een tijdje met je willen ruilen hoor! Lijkt me zo bijzonder om voor langere tijd in zo'n ander land te leven en vol verbazing toe te kijken hoe het allemaal er aan toe gaat! Maar helaas... ons bedrijf zal niet zo snel internationaliseren
O, en ik ben idd bijna altijd zo vroeg op (5.30 gaat de wekker ). Man is kwartiertje geleden vertrokken, ik ga over een minuut of 10 richting school (even koffie opdrinken).
@miepie, ik heb trouwens volgende week mss weer een auditie, maar ik weet het niet helemaal zeker. Ik vind het ook heel spannend! Het enige waar ik mee zit: als mijn lf normaal is dan is dus vrijdag mijn nod. Maar ik zou toch denken dat clomid en prog. mijn lf langer maken. Dus ik wil ook geen valse hoop krijgen zou ik vrijdag nog niet ongi zijn...Moeilijk hoor.
Ja, ga ik gewoon doen. Kan altijd de ochtendurine bewaren voor later, mocht ik het niet vertrouwen met die ovu test Weet niet precies op welke dag ik zit. Wel wanneer we geSMEPt hebben. @ Julita: hoe lang duurde jouw DPO? Staat me iets bij van eerst 10 dagen en dat het nu iets langer is? Begrijp ik goed dat je eerst het weekend wilt afwachten vol met afleiding ?
Zou proberen maar uit te gaan van 14 dagen, Julita... (al is het natuurlijk zo dat donderdag de beste testdag is gebleken Hé, zou dat ook voor zaadjes gelden ?)
Ja, is beter he? Al lijkt het me ook weer stug dat ie oppeens 4 dagen langer is. Het weekend toch lekker weg dus dan eventueel op maandag testen. ik hoop dat de zwemmers op en top zijn Miepie! En dat het nu ook raak is.
@ Julita: oh, maar vliegen is dan wel relaxter dan zo'n hele auto of trein rit! Leuk hoor, vakantie in eigen land Blijven jullie daar overnachten? Wat je LF... spannend en we duimen ons gewoon samen roze... Heb de neiging om nu al over een ovu heen te peacen... maar 't is pas woensdag... (en als het niets is... bleh!) @ Miepie: Super Thursday Seed day, nog ff geduld
wacht nog maar een dagje Go4baby...Donderdag is toch een betere dag. We blijven daar 2 nachtjes, in een capsule hotel overnachten. Ik hoop dat ik niet claustropobisch word ofzo... @Miepie, werkse! Wanneer krijg je resultaat?
Succes, Julita! Haha, wat lijkt maandag dan nog ver weg, he? Heb weinig hoop deze maand, weet nieteens zeker of mijn ei gesprongen is :-?... we zullen wel zien. Pffft, heb echt geen zin om te gaan werken vandaag. Suffe woensdag :-? Heel lange dag zonder tussenuren en met afspraken in de pauzes.
@ Miepie: toi toi @ Julita: Capsule hotel... dat klinkt inderdaad claustro... Die rare Jappanners met hun hotels (dat love hotel vnd ik ook zo'n gewedlig verhaal! Zijn jullie daar toen nog heen geweest... sorry je hoeft niet te antwoorden hoor op: )
Uhmm even googlen op capsule hotel... Als haringen in een blikje... Heb je dan ook twee persoons? Of schud dan de hele muur als je buren SMEPpen ?