Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    voor de roze koeken kom ik ook even langs!

2. ik ga zometeen eerst es even na de AH....even chocomelk halen :D
    en heb zooon zin in pizza dus dat word vanavond lekker pizza eten na mn werk..

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Er zijn verdomd veel smep-dames die posi teste op donderdag...duzzz ;)

4. ooo oke dan moet ik gewoon morgen gaan testen!
    zal vanavond dus t bekertje en de test vast klaarleggen... dan hoop ik dat t ook roze donderdag voor mij word!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    en ik ben er eentje van ! :p :p

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ooooh lekkurh pizza...maar ik wil verse, zelf gemaakte maar dat kost altijd wel wat tijd..van het weekend dan maar **niet vergeten zwangere muts!**

jaha 1nov. 2007 was een mooie roze dag! 8) ;)

7. ik zal je wel helpen herinneren beastie, die pizza van t weekend ;)

wilde net weg gaan, begint t me toch te plensen..dus ik wacht mooi even hihi

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jajajajaja eeeecht wel

ik zie trouwens dat jij de dag na mij de 20w echo hebt, willen jullie weten wat het wordt?

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Da's mooi...denk dat het zondag wordt. zaterdag even achter een goede aanbieding van een kinderwagen aan (scheelt dik 200,- euries :confused: )...alleen de shop is aan de andere kant van nederland ;) Dat heb ik altijd! ggggrgrrrr :(

Hier schijnt de zon 8)

Nee hoor, het is de grootste verassing van het leven ;) Ergens half juli is vroeg genoeg :D :rolleyes: **Heeeeeel kleine voorkeur voor een meid, omdat iedereen...echt iedereen in me omgeving jongens heeft..**

10. keej dan, maar dan moet ik t toch zaterdag wel ff helpen herinneren he want als ik t zondag zeg, zitten de winkels dicht hahaha
    zaterdag dus pizza-alarm!

knap van je dat jullie t niet willen weten!
    heb ik ook altijd gezegd hoor hihi maar mijn vriend wilt t graag weten met de tijd... en aangezien hij t niet voor zich kan houden en ik niet wil dat mn schoonmoeder eerder weet wat IK krijg dan ikzelf wil ik t dan ook graag weten..

maar goed, eerst maar eens zwanger zien te worden hihi

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    even daarover; het willen weten of niet.
    Ik kan het daar bijna niet meer over hebben met mijn man omdat we daar ong. een jaar geleden echt slaande ruzie over hebben gehad.... Hij wil het wel weten en vind het stom om dat niet te willen. Ik vind het een leuke verassing. Grrr....Ik hoopdat als ik zwanger ben dat we dan wel op een accord kunnen komen want ik vind het ook niet leuk als hij het wel weet en ik niet. Dan verspreekt ie zich toch wel een keer.

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @marieke, grappig! komt op hetzelfde neer als ik!

13. ja precies julita, als de een t weet en de ander niet dan word er geheid een keer een verkeerd woord gebruikt... je verspreekt je dan zo snel...en zeker mijn vriend haha maar ik heb me erbij neergelegd en wil t dan eigelijk toch ook wel graag weten hoor... lijkt me wel leuk, maar zou t niet zoals sommige dan ook gelijk met naam en alles bekend maken hoor.. dat zien de mensen vanzelf wel!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Weetje dat geslachts bepaling via de 20w echo maar 80% correct is...dus ook nog een redelijke kans dat het het andere is...zegmaar! :rolleyes:

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik hoop dat we dit allemaal heel gauw mee mogen maken Marieke.

Ik denk trouwens dat ik toch net wil weten wat het is. Ons 2de kind mag hij het zeggen, maar de eerste vind ik dat de moeder mag kiezen...

16. ja das waar... al is een meisje natuurlijk slechter te zien als een jongen.. maar we zouden er ook verder nix mee doen hoor.. ga niet een roze of blauwe kamer maken dan hihi

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke en Julita: bij mij was het makkelijk. Ik heb nooit een 20 weken echo gehad, dus kón het ook niet weten! :) Ik wou het wel graag weten, maar vond het juist leuk om het pas te weten toen de beeb geboren was. Was maar goed ook dat ik geen 20 weken echo heb gehad want ik ben wel heeeeeel nieuwsgierig aangelegd! En dan verpest je eigenlijk je eigen verrassing! Onze babykamer was/ is gewoon heel lichtblauw met wit en gele tweety's op de muur. Dus dat kan toch voor allebei! En nu...ben al blij als ik zwanger ben! Wat het wordt kan me niks schelen! Tuurlijk zal ik wel nieuwsgierig zijn, maar ik bewaar het wel weer tot de bevalling hoor!

18. dat hoop ik ook julita! hoop dat t ons nu eindelijk eens gegund is!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    daar houden wij ook wel rekening mee, wij willen het wel graag weten....
    maar het kan ook zijn dat het gewoon met die echo zo overduidelijk is en als dat niet zo is, dan ga ik een paar weken later voor een pretecho met alleen geslachtsbepaling

20. hier heb je ook helemaal gelijk in hoor.. daarom zei ik aleerst maar es zwanger zien te worden hihi

Deel Deze Pagina