van mij is op zijn langst 10 dagen, maar deze maand kan het iets anders zijn door progesteron en clomid. Maar jij niet dus vanaf morgen is het voor jou gewoon helemaal spannend!
ff snel, kpn is klaar, nu weer gauw weg, lees vanavond bij. Maar kon jullie dit natuurlijk niet onthouden... @ all: wordt niks hier met roze donderdag :x 't is hier nu bruine woensdag #-o Is mn ei dus eerder geweest en de last-minute SMEP dus mooi te laat... Nou, ja... nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik in april mn roze broek weer aan kan.. En dat ik dan in mei roze wordt Mn duimen draaien dus voor Julita, Marieke, Ellenk en wie nog meer een NOD gaat hebben! Liefs!
achh...wat zonde nou go4baby. Echt heel erg balen, ik had zoooooo graag gewild dat jij lekker roze werd nu voor je pause. In ieder geval knuffel alvast.
@ go4baby jammer meis.....maar ga je februari en maart pauze houden dan? pfff sterkte....april is nog zooooooo ver weg over de geslachtsbepaling.....ik durfde het ook niet te vragen omdat het niet 100% zeker is. Mijn vriendin heeft een punctie laten doen (niet speciaal voor geslachtsbepaling hoor!) en dan weten ze het wel 100% zeker. Dan zou ik het ook wel willen weten, maar niet als ze het toch niet zeker weten. Mijn man wilde het wel weten, maar hij mocht het ook niet weten zonder dat ik het wist hahaha!
Hi meiden ik zou afgelopen ronde ook gaan smeppen maar had een man met gekneusde ribben....maarrrrr.... Ben toch zwanger....dacht kom het toch ff melden.... Iedereen heel veel succes hier....! LIEFS nony
@nony, ik had je al gefeliciteerd in het nod topic, maar hierbij nogmaals! Ben heel blij voor je! Mannetje heeft mij net die email van zijn zus laten lezen. Echt raar hoor. Ze zegd echt dat haar moeder aan het 'feesten' is, al is haar duidelijk gezegd dat het maar een droom is... Mijn schoonmoeder is heel spiritueel dus vandaar dat ze hier direct in gelooft. En wil er eigenlijk ook graag in geloven!
Arggg nee he? Balen, Go4baby Jeetje in mei pas weer, dat duurt idd nog zolang Een dikke knuffel van mij! Marieke nog geen in zicht? Mooi zo! Dan moet jij maar voor roze donderdag zorgen hoor! Beastie, mooi buikje hoor! Leuk om weer een zichtbare update te hebben Leentje, ikke ben ook benieuwd na je foto's! Nony, wat goed meid! Gefeliciteerd en geniet ervan! Ik zal toch ff roze koeken inslaan Wat goed van jullie dat jullie allemaal niet willen weten wat het word... ik denk ik niet dat ik dat zou kunnen Ik ben veel te nieuwsgierig Vandaag een nieuwe afspraak gemaakt met mijn fert.arts. Ik heb gezegd dat ik morgen moet prikken voor de progesteron en dat ik weet dat ik nog geen ei heb gehad waarop er gelijk voor vrijdag een telefonische afspraak werd gepland voor een nieuwe plan van aanpak Dus ik krijg vrijdag gelijk de uitslag. En iig mag ik 20 maart weer terugkomen. Gisteravond toch nog ff een testje gedaan en ik heb het gevoel dat ik aan het begin van mijn LH piek zat omdat het streepje weer donkerder werd. Nu heb ik net gesport en dus een liter water gedronken dus ik denk dat ik pas rond 19.00 uur weer ga testen. Nou ik heb zo een afspraak bij de kapper dus moet nu ook echt gaan... radicaal afknippen het haar... zal de kapper wel
Julita, sorry helemaal vergeten, wat spannend zeg! Ik hoop ook dat ze gelijk krijgen! Ik ga nog harder duimen!
Hee kletstantes zo heb ook maar chocopads gekocht Kon het niet laten.... Ben benieuwd maar heb er nu geen zin in.
hey , dank je wieffie. Ik vind het zo jammer voor je dat jou ei niet lekker is gaan springen... Als je nog geen ei heb gehad dan heb je volgens mij ook geen prog. waarde maargoed dat willen mss even vaststellen. Ik hoop dat ze je gauw verder helpen.
Julita spannend meis... Altijd grappig dat soort dingen. Net als mijn pendels Nu alleen ons lichaam nog zeg maar... Heb al wel een kruidvat testje gekocht. Ik zie alleen nergens bij hoeveel hcg hij een streepje laat zien. Maar ik denk dat ik volgende week pas test. (en dan weet ik het eigenlijk al want wordt al 3 cycli weer gewoon op maandag ongi)
Thx meis maar goed ik zal volgende maand wel meer clomid moeten gebruiken denk ik. Ik denk idd dat de prog te laag of misschien niet aanwezig zal zijn. Als krijg ik steeds meer het vermoeden dat mijn ei vandaag of morgen toch wel komt hoor... we blijven gewoon klussen... Mijn vroegste ei uit mezelf was op dag 25 dus wie weet....
Ellen wanneer wil je gaan testen? Spannend hoor deze tijd van de cyclus zeg! Ik ga natuurlijk ook heel hard voor jou duimen! En nu moet ik ook echt vliegen... lees straks wel weer bij!
Volgende week woensdag. Ik heb trouwens nu ook allemaal bultjes in mijn gezicht en vooral op de kin. ook stom!
@Nony GEFELICITEERD meid geniet ervan!. @Go 4 baby DAT KAN NIET HOOR, je lichaam heeft het vast helemaal fout! @ Wieffie, Succes met het vinden van je ei en positief blijven he JE GAAT HET VINDEN! @Ellenk spannend hoor nog een weekje wachten!! Zal het dan ook roze woensdag worden?? Ik ga voor je duimen!!! En zal je wat HCG sturen: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ als je meer wil hoor ik het wel! Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest en hebben ze mijn urine getest op eiwitten en rode bloedlichaampjes geloof ik en dit was helemaal in orde dus ik ben helemaal blij! \/ \/ Nu morgen even een afspraak maken bij de vk voor een 7weken echo. En ik zal even wat foto's in mijn album zetten. Want het groeit hard! Mijn werkbroek is al zo goed als open want mijn knoop gaat niet dicht en de gulp ook bijna niet meer (lang leve de colberts). Ik zou niet kunnen wachten om te weten wat het wordt en mijn mannetje al helemaal niet hahahaha. Liefss
aaaaaaah dikke knuf voor go4baby ik heb net boodschappen gedaan, nergens dus die navulling of uberhoupt de pads voor de senseo gevonden he van de choco, dus maar weer gewoon een pak gekocht.. kom er ook net achter dat ik helemaal geen testen in huis heb hihi dus ik KAN morgenvroeg niet eens testen