Butterfly... dank je wel ... Hier kan ik wel ff mee vooruit zo nu ga ik ff strijken (baal) en de dvd aanzetten...
ellenk zullen wij maar voor roze zorgen hiero dan nony gefeliciteerd! miss moet ik mn vriend ook maar geneusde ribben schoppen, miss dat t hier ook helpt ik voel en zie hier nog nix.. heb wel even inlegkruisjes gekocht, niet dat ik vanavond tijdens t werk ineens ongesteld word ofzo hahah lop ik zo voor lul he!
wat een rust weer hiero! iedereen aan de warme chocomelk ofzo ik ga zo maar weer eens werken.. gelukkig kort dienstje...dus ben dr wel weer na 20.00u ofzo.. tot vanavond!
Lijkt mij goed plan marieke.. Trouwens ik heb net de chocopads gekocht blijkt het een navul te zijn. Gatver heb ik dus geen houdertje AAAHHHHH! Nog geen chocomel dus
haha! Moet je even ruilen met marieke! Die heeft wel houders maar geen navullingen! Ik wil volgende week ook testen! Nou maar hopen dat m'n ei blijft staan. Dan kan ik m'n man een super mooi cadeautje geven met valentijnsdag!
@ Go4baby, mooi klote zeg. Dus nu even een pauze inlassen? @Butterfly, ik dacht in het begin ook dat mijn buik begon te groeien. Ik heb het bij de vk nagevraagd en die vertelde me dat het mijn darmen zijn die opgezet zijn door de veranderende hormonen. Het lijkt inderdaad elke avond alsof ik een ballon ingeslikt heb. Maar schijnbaar kan dat vanaf week 12 ofzo minder worden en dan begint je buikje langzaam te groeien omdat het beebje boven het schaambot uitkomt (klopt dat langer-zwanger-dames?). Die darmen zorgden er bij mij ook voor dat bij de echo 's avonds het kindje helemaal achter mijn schaambot verstopt was. @Julita en Marieke en Ellen, jullie maken het wel spannend! @Wieffie, hopelijk heb je snel je ei. Wel fijn dat het zo goed in de gaten gehouden wordt. @Nony, gefeliciteerd! @Tezz, krijg jij het niet over van je kinderen of heb jij een superweerstand? Zo, nog even en ik ga lekker naar huis. Oh trouwens ik moet oppassen op mijn twee kleine nichtjes (3,5 en bijna 1). Vermoeiend maar wel leuk.
Nony, helemaal over heen gelezen... gefeliciteerd! En Julita, zou toch wel fijn zijn als ze voorspellende gaven heeft... ben heel benieuwd.
Nou zakt mijn broek af Nou net weer een ovutest gedaan, helemaal niets meer... zelfs geen klein 2e lijntje... Ik ben erg benieuwd of mijn temp morgen omhoog gaat misschien heb ik voor het eerst mijn piek gemist? Vreemd...
Wat raar, Wieffie ... Komt niet door die liter water die je naar binnen had gewerkt? Hoop in elk geval voor je dat die temp morgen of overmorgen omhoog gaat, zou toch fijn zijn als je cyclus eindelijk eens wat korter wordt...
Nee die liter van vanmorgen ben ik al weer kwijt hoor Mijn test van gisteren leek op die van jou van 01-02 en dan de tweede, bijna positief dus... Of mijn ei heeft besloten zich niks van de Clomid aan te trekken en zelfs helemaal niet te springen Nou ja, we zien wel, ga dadelijk iig maar weer ff flink smeppen... Ik ben erg blij trouwens met mijn nieuwe kapsel, mooi kort (ongeveer 10cm eraf gehaald ) en ik heb weer een pony.
Fijn dat je tevreden bent met je nieuwe coupe ! Heb zelf mijn haar gisteren ook laten knippen (gebeurt bij mij altijd in een opwelling - moet het er ineens af) Heb niet echt een pony, maar wel veel laagjes, vooraan tot neuslengte zeg maar. Ik kan je helaas geen advies geven over je tests, snap er zelf ook officieel niks meer van sinds vorige week :-? (had 30/1 ook een bijna-positieve... daarna nog 2 dagen moeten wachten tot ie ook echt soort-van-positief-maar-twijfelachtig was.) Het is dat mijn temp omhoog is gegaan en FF een kruis geeft, maar anders had ik nog harder getwijfeld dan ik nu toch al doe. Hoop dus dat het bij jou morgen ineens een knalpositieve test is en er geen twijfel meer mogelijk is !
@ Wieffie: hmmm wonderlijk.. misschien toch zoiets als Miepie... temp je ook? Misschien dat je dan ook een kruis van FF krijgt! Lekker hoor kort haar! Ik ben al sinds mei ofzo niet meer geweest zit nu suf in een staart of knotje... te lui om er nog iets in te doen als ik het los heb... Dus 'k ga jullie voorbeeld snel volgen!
Yep, klopt prcies Leen! ...tis de darmen samen met HCG. Na 12 weken voelt je buik ook ineens anders aan...dik maar steviger @Marieke...heb toch ook maar pizza gehaald enne morgen roze donderdag...tijd voor.... **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg **hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg**hcg
@wieffie, nah daar snap je dan toch ook niets meer van he! dan weer een streepje dan weer niet... @beastie, hihi lekker he pizza hahaha ik heb m nu in de oven staan, ben net thuis van mn werk @go4baby, ik heb gisteren al een ovutest gedaan en daar verscheen wel een 2e streepje maar echt heeeeeeeeeeeeel licht bijna niet te zien en men zei hier dat dat gewoon schijnt te zijn dus daar ga ik dan ook vanuit @ellenk, fijn he pads zonder houder.. probeer ze tr proppen in de koffiehouder dan hahaha ik heb geen navulling, hadden ze niet bij de AH hier grrrr morgen maar bij de c1000 kijken dan zo nu tijd voor pizzzaaaaa
Ja... op een ovu test kan altijd een licht streepje staan dus dan zegt het niets... Zou dan wel duidelijk moeten zijn! Smakelijk! Hier zet 't bruin gedoe niet meer door (maar misschien omdat ik nu geen tampon meer in heb gedaan). Glaasje port toch maar laten staan na 1 klein nipje... Ook al weet ik dat ik gewoon knetter ongi wordt... toch wil ik blijven hopen... En anders even pauze inlassen en geen nov-dec-jan mama worden... Alhoewel mn ei waarschijnlijk op mn verjaardag zal zijn... Nou ja, we zien wel!
dank u! t was weer voortreffelijk... misschien was t je innesteling wel ....maaar ik ga je niet gek maken