Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Wij zitten op dezelfde dag! Ik heb ook rust vandaag. Ook lekker toch? Maar doe jij wel testen dan?

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja dat verplicht klussen....
    Gisteren was ik nog helemaal niet moe, ik wilde nog een taart gaan bakken, en daarna naar bed gaan. Maar manlief wilde al gaan slapen. Dus ik: 'nee, je mag nog niet gaan slapen, k heb je nog nodig straks' :) :)

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jaja...douchen en in bad gaan is inderdaad altijd een goeie! ;)

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ken net! ;)

5. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Hahah, ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor!
    Vooral als ze klein zijn, zijn het net mini-gremlins.
    Het ging eigenlijk zo; ik wilde een kat en mijn vriend zei eerst dat hij er geen in huis wilde. En later werd dat "tenzij het een Sphynx wordt"! Dus vandaar! Hij heeft het bedacht! En ik dacht eerst eigenlijk dat het met mijn roekeloze geld-uitgeef momenten niet haalbaar zou zijn. Maar we hebben termijnen met de fokker afgesproken.
    Heb trouwens net nieuwe foto's binnen van toen mijn twee lieverds uit logeren gingen. Zal es kijken of ik dees kan uploaden.
    En ja! ben dus wel half aan het SMEPpen dus deze maand. :)

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik heb je op laatste lijst gezet, suc6! ;)

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    thanks beastie

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    bestelling geplaatst *veegt het zweet weg* toch de postbus genomen omdat het niet uitmaakt voor de betalingsmethode... Ik moest zo-ie-zo zelf overschrijven... dacht dat het makkelijk en snel met Ideal kon... nou, dan zullen ze wel een dagje later komen.. Ach, zaterdag is pas dag 10 dus dan zullen ze er wel zijn!

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @CynthiaB, Ik ga testen, maar ik kon ze nietin de winkel kopen hier in Zwitserland vanwege duur (70 euros). Dus heb ik ze beteld maar dat duurt nog 1 of 2 dagen. Nou heb ik wel een wat langere cyclus in het algemeen, dus ik denk dat het wel goed komt.

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @rainstarr, ja probeer te uploaden vind ik leuk. Ik zal ook proberen een van mijn katten erin te zetten.
    En ik vind de term oefenbabies,echt leuk!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    er zijn ook andere sites waar je dat wel kan, met Ideal, zelfde teste....google => goedkope ovulatie test Vóila **misschien iets voor de volgende keer?? hope not!**

12. rainstarrr

Ze staan er op!
    Ja vooral die "blote" is een echte oefenbaby!
    En laat maar ff weten wanneer je jouw poezel hebt geupload! Ben heel benieuwd!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    JAAHAA samen douchen is altijd goed! (moet ook weer even aan de onthaar-slag...) :oops: Al lang geleden hahaha en misschien tijd voor spannend setje... (maar na het douchen weer een setje aan dat vind ik te ingewikkeld hoor... ;))

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    leuk dat ze het met elkaar goed kunnen vinden!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ze staan er rainstarrr, en ik ben daar helemaal niet goed in dus ik ben best trots!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja is ook wel raar...maar wij hebben een oud huis met badkamer beneden...meestal is hij als eerste boven...en ik treuzel...kom later aan zetten met verassing! ;) Anders trek je dat zetje erg sloom uit voordat er samen gedouched wordt :idea:

17. rainstarrr

@Julita You go girl! ;) Leuke poezies zeg! De voorste lijkt wel gekruist met een oosters ras, klopt dat? Of is de smalle snuit gezichtsbedrog.:D

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    WoW die kat is prachtig maar ook een beetje eng! ;) (ben zelf een hondenmens)
    Maar lijkt me wel meesterlijk fotogeniek ;) Kan ie een beetje poseren? Mooie witte achtergrond, lampje van opzij erop gericht en wow dat moet mooi kunnen worden!

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb er nog maar twee, heb ze nu ook besteld, maar ik kan pas vrijdag betalen (geld op, einde van de maand, je kent het wel). Dus ik denk dat ik het weekend niet kan testen (dag 14 en 15). Zou kunnen dat m'n ei net in die dagen valt, maar hopelijk voel ik 'm gewoon.

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja... hier is het nog geen meter tussen de badkamerdeur en de slaapkamer deur... (en nog geen meter tot de keuken en de woonkamer en de voordeur...) dus treuzelen is erniet echt bij hier... alleen maar leuk voor de overburen (de hal en keuken zitten samen, geen deur, maar ook geen keuken gordijnen... :oops: )
    Ga binnenkort wel even een goed setje halen (zitten naast elkaar (90 graden tussen ruggen) te werken, dus een stringalert kan dan wel ;)

Deel Deze Pagina