Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ooooohhh, super spannend dus hierzo :confused:

Ellen, met kruidvat had ik op 12 dpo getest en had een dun vaag lijntje..misschien even rekken tot zaterdag of de gok wagen... :rolleyes:

2. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Marieke ik kwam ook kijken of je al getest had hahaha heb weer zin in roze koeken hoe meer hoe beter! Maar dan duim ik nog ff voor je door!

Mielenl wat spannend joh je echo morgen! Hopelijk ben je niet te zenuwachtig dat je er vannacht niet van kan slapen.

Liefs

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik had 'slechts' 36.4, maar ben verschillende keren wakker gemaakt vanacht door mijn zieke mannetje. Was vast hoger geweest als ik gewoon goed had kunnen slapen.

ff bijlezen, zo weer ff terug!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zooooooooooooooo ben ik weer ff

Marieke, heb je je test al gehaald? Ben zoo benieuwd!

Mannetje is dus hartstikke ziek. Hij wilde wel smeppen gister, maar mannetjes kleine mannetje was ook ziek :( Dus niets van gekomen.
    Aangezien man normaal gesproken op donderdag van 13.00 tot 21.00 in de winkel staat, moet ik een paar uurtjes werken straks. Onze fulltimer kon tot 16.00 blijven en onze oproepkracht kan pas vanaf 19.00! Dus tezzz is de pineut! Ach ja, ik had al mazzel deze week dat ik oppas was van de zieke kids en dus niet in de winkel kon zijn. Heb de kids hun eten alvast gemaakt (dochter was vandaag voor het eerst weer naar school en zoonlief mag morgen weer). Nou hopen dat ze de magnetron nog weten te bedienen! ;)

Dus...kan ik hier alleen maar ff langskomen. :( En ik had jullie gister ook al zo moeten missen! Ik ben echt erg forumverslaafd zeg!

Mijn temp was dus beneden peil, maar Ff geeft me nog steeds een ei! Niet te geloven! En ik had nog niet eens aangegeven 'sleep deprived'. Nou hopen dat m'n temp (en mijn slaap) morgen wel weer omhoog zijn natuurlijk. Maar tot nu toe ziet het er al beter uit dan de laatste 3 (?) maand! Ben best wel blij dus!

Nog 10 min. en dan moet ik dochter alweer ophalen van school. En daarna naar de winkel. Ik zal me wel in moeten houden om niet te gaan forummen zeg! Aangezien iedereen dan kan meelezen :( Misschien kan ik jullie wel aanzetten in het kantoortje...hmmm.. :)

Liefs

Tezzz

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hello ladies!
    Het was leuk, alhoewel het echt feest gisteravond was, was er nu nog steeds wel wat te zien. Met name die leeuw die zo danst enzo. Lekker gegeten ook.
    Op de weg terug wist ik zeker dat ongi er aankwam er werd acuut depri, maar bleek vals alarm geweest te zijn...Nog steeds een beetje ongi gevoel en die (.)(.) doen iets minder zeer.
    Ik probeer maar op het ergste te rekenen...Ik vind deze tijd echt slopend.
    @Marieke, je houd de spanning er echt in he? Maar een ding...zit je niet op 11 dpo in plaats van 12? Als je je ei een dag na je posi ovu test hebt? Of heb ik het nu mis?

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nee Julita je bent nu echt aan de beurt meis! En met een beetje hulp moet het nu toch echt lukken ik duim duimerdeduim... :)

Tezz, mijn directe collega is nu ook weg dus kan weer dit forum af en toe raadplegen ;)

Mmmm mss zondag dan testen? tenslotte is dat dag 27 ... mmmmm.....

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

o volgens mijn banner dag 28? raar ding.
    O ja had hem aangepast omdat ik 27 dagen heb maar mijn lf 13 dagen is... ofzo... weet niet meer bleh! Ik weet alleen dat ik maandag NIET ongi wil worden ;) :) Daar gaat het om...

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    lief dat je dat zegt Ellen!
    Ik hoor net van iemand in het clomid topic dat clomid in principe niet je luteale fase langer maakt dus vanaf morgen word het echt super super spanned.
    Ik hoop dat alle smeppers deze maand hartstikke roze worden! ! !

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb net even 2 fotos van de sneeuw vorige week in mijn album gezet

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Spannend zeg, zoveel dichtbij NOD. Ik had op 11 DPO met de matcare test een heel licht streepje. Een dag later met de kleine matcare stripjes kon je bijna niks zien en 13DPO had ik met de kruidvattest een duidelijke streep.

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    :) :)

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik neem dit weekend niet eens een test mee...
    anders test je maandag met mij Ellen? Wij zijn allebvei 14 dpo, en dan mag je testen van de SMEP.

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Julita ziet er gezellig uit in het yogi yogi park ;)
    Loopt daar toevallig yogibeer ook? :)

sorry beetje melig.

Lag gisteren in bed ook helemaal in de deuk moest bijna van huilen en mannetje snapte er niets van waar ik zo om moest lachen. Och .. tis soms gewoon een beetje een duf konijntje...

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Da's goed Julita, als ik het vol kan houden met die brandende test in mijn badkamer....

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmmm...was het niet 15 dagen ná je posi ovutest? ;)

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    haha, maak je maar geen zorgen om mij hoor, als ie maar roze is vind ik het goed!

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    yup, dan ben je toch 14dpo? of heb ik het fout?

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja Tezz dat is voor mij dan 14 dgn na ei....

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmmm...oke oke, gaan jullie maar testen dan! ;) Maar wel op mij wachten hoor maandagmorgen! Trouwens, Julita: dan doe 'm dus eigenlijk 's nachts bij ons! :) Wauw, kunnen we opstaan met roze!

ik wil ook testen...zucht... nog een week en dan is het SUPERROZEVALENTIJNSDONDERDAG!

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    maar als ik idd maandag ochtend test zit ik helemaal in mijn eentje blij te zijn hiero.....Moet ik uuuuuuuren op jullie wachten voordat jullie je bedje uit komen rollen.
    miepie weet het dan eerst denk ik, die is altijd zo vroeg op... Maargoed, eerst nog ff niet ongi worden.

Deel Deze Pagina