Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    jeetje meiden...niet zo rekken...we willen roze en zo snel mogenlijk! :) ;) :D

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    haha, wat een gedoe allemaal he? Die tijd is voor jou allang voorbij...heerlijk lijkt me dat.
    Geef me meteen ff wat hoop; had jij de hele tijd het gevoel dat je ongi werd? (Of word ik gewoon ongi nu?)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Ik had al wat dagen ja nee ja nee ja nee ja nee in me hoofd!
    Maar heb ook ongi krampen gehad dat ik dacht .... game overrrr!

Het geeft mij zeeer goeden hoop dat jij al op 12dpo zit! Ook als je maandag posi test houd het slip staren nog 1½ week aan hoor :D

Die onzekerheid komt me heeeeel bekend voor hoor!

En het is nu echt zeker tij d voor wat vaste smepper roze! ;)

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    uhmm.... :oops: :oops: ik ben pas 10 dpo...
    Maar, het is hier al bijna middernacht dus eigenlijk al practisch 11 dpo!

Dus die krampen hoeven niet zekerweten slecht te zijn :rolleyes:
    Thnx Beastie! Je hebt me weer hoop gegeven. Ben bijn abang om naar bed te gaan want ik weet niet wat ik morgen allemaal weer tegen ga komen... :(

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ok, ik ga dus nu toch wel naar bed want ik moet er morgen vroeg uit. Als ik tijd heb zal ik kijken of jullie dan nog wakker zijn!
    @Marieke, jij lekker roze worden!
    @Ellen, jij ook en anders met mij maandag!
    @Wieffie, ik hoop dat ze eens raak hebben geprikt vandaag.
    @Miepie, duim voor een goed resultaat, en natuurlijk veel plezier vanavond, hehehe.
    @Beastie, you're the best
    @go4baby, knuffel. (Mss toch testen) heel veel plezier met het vieren van je 7 year itch
    ehhhh....dat was het even....

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee, die krampen zijn "normaal" :rolleyes: Soms....2 a 3x per week heb ik nog zo'n stevige kramp....wordt dan zelf ook onzeker...maar meestal zakt het snel af.

Ja wat is dat nou? Je banner zegt 11 dpo en dus bijna, in Japan, 12 dpo...dus dat houden we aan hoor! :D ;)

Nou slaap lekker...enne we duimen allemaal hierzo voor je! Dat dikke ei van je wordt vast een 8 ponder :confused: ;) :) (maar snap je onzekerheid ook...ik hou ook niet van onzekerheid!)

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Julita,

Ik was er vrij zeker van dat ik ongi werd. Ik kreeg wel iets eerder dan normaal ongikrampen en was ook helemaal verbaasd toen ik niet ongi werd. Ik ben toen alles nog eens na gaan tellen enzo, ik snapte er niks van. Ook deden mijn (.)(.) niet meer pijn dan anders. Die krampen hebben nog wel een tijdje aangehouden. Toen ik terugkeek vond ik het ook wel een andere soort kramp dan normaal. Alsof er van binnenuit gekrabt werd ofzoiets. Nu heb ik om de zoveel tijd een krampje.

Ik blijf duimen!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :confused: :rolleyes:

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tja, ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Alsof er met een klein naaldje geprikt enzo werd. Raar maar waar, het zal wel een apart minimensje zijn hahahaha.

Beastie, had jij ook dat je na je eerste echo twijfelde of alles goed was. Slaat nergens op, maar ik heb over iets meer dan een week de 2de echo, dan gaan ze alles opmeten, maar ik vind het weer spannend. Ik dacht dat dat minder zou zijn door de eerste echo, maar dat is eigenlijk niet. Beetje raar, maar ik merk eigenlijk helemaal geen verandering ten opzichte van de laatste 2 weken. Kan natuurlijk ook niet zo snel maar toch.
    Hoe is het trouwens met je belletjes in je buik, blijf je ze voelen?

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @leentje: voelt het bij jou ook 'verkrampt' i.p.v. meer ' scheuten' ?

jaha, zit stiekum te forummen! Moet dus ook steeds weg om klanten te helepen :(

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hihihi snap je wel hoor...maar het was zo horror omschreven. :rolleyes:

Toch wel een beetje...wel wat minder dan de eerste echo. Maar nadrukkelijk aanwezig. Terwijl Mark meteen van overtuigd was dat alles meteen oke was.
    Maar na die tweede nam het wel veeeeeeeeeeel meer af..ik was een stuk geruster. Hoewel ik niu wel erg begin uittekijken naar me 20w echo!

Week 12, je hcg hormoon neemt nu al wat af dus je buik zal minder opgezet zijn..dus denk je dat er minder gebeurt.

Ja de bellen zijn er weer :D grappig hoor. Meestal eind van de dag....en ik zit veel dus dan zal ie wel wakker zijn ;)

zooo ga ff stukkie naar huis fietsen! 8)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje ik heb morgen mijn ....ehhhh...achtste echo en ik maak me nog steeds druk ;) nee ik was er na een week of 13 wel meer gerust op maar de onzekerheid gaat niet meer weg hoor!

@ ellen en julita laat ik als moas maar uitsluitsel geven dan: allebei maandag testen en wel ROZE graag! :D

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

OK Moas ;) :)

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Of ik test stiekum eerder en zeg het pas maandagmorgen ;)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @MOAS: Morgen veel plezier en succes bij je echo!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oooooooooooh Ellen toch!

17. julita, zit denk ik wel op 12 dpo...toen ik op dag 17 mn positest had voelde ik savonds ook steekjes enzo dus denk echt dat ik ook toen mn ei heb gehad.. omdat de volgende dag mn test zwaar nega was..heb ik denk ik precies op de laatste piek positief getest...
    hier verder nog niets te zien of te voelen..
    heb 2 testen van t kruidvat gehaald.. voor 5 euro.. lekker goedkoop hihi

maar mag je pas 14/15 dagen ja je posiovutest testen ja? ooooo dan mag ik morgen dus nog niet eens testen pfff.. dat zou dan zondag pas zijn..sjonge!

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Marieke, Ellenk en Julita: SUPER ROZE MAANDAG!!! Staat in mn agenda ;)

@ Wieffie: wat een toestand weer met die bloedprikkerts... Wat een smoes, glibberige aderen... :confused:

Het is wel bruin maar er is ook wat roods te zien hoor. Alleen is het gewoon heel erg weinig (allebei)! Ik zou bijna geen tampon nodig hebben.
    Maar volgens mij heb ik wel eerder van die slome ongi starts gehad... Of aan het eind... Nou, ja, ik ga ook niet meer testen. Geen zin in.
    Heb toch geen zere (.)(.) en dat had ik vorige keer echt wel!

Middag! *start ego*
    Ben verder zo labiel als ik weet niet wat....
    Mn '7 years love' :D had heel lief iets sjieks en duurs gereserveerd (omdat ie ooit, toen we net wat rommelden zei: dat is echt een restaurant om met je vrouw heen te gaan... :( (omdat het duur en sjiek was) en dat zei ik laatst tegen hem... wanneer neem je me nou eens mee naar een 'Restaurant waar je met je vrouw heen gaat' dat ben ik inmiddels toch wel... Dus nu.. maar nu voel ik me niet zo vrouwelijk vandaag...
    Ben bekaf, haar niet in model te krijgen, pukkeltjes en kan any moment gaan :cry:

Hoor ik ook nog van vriendinnetje dat ze spontaan zwanger is geworden...
    'Bewust onveilig' gedaan... en meteen raak natuurlijk! Ik ben heel blij voor haar, maar jullie kennen inmiddels allemaal het gevoel wel dat er dan ook bij komt...

Nou, ik ga toch even douchen, haar wassen (misschien nog iets aan te doen) en dan even ergens knus eten (en vast labiel doen, hihi).

*einde ego*

19. aaah das balen go4baby... soms heb je van die dagen dat je je zo onvrouwelijk kan voelen!
    toch lekker genieten hoor in t restaurant waar je met je vrouw naartoe gaat ;)

idd een k**gevoel geeft dat als mensen zo spontaan in 1 keer zwanger zijn.. kunnen zij in feite niets aan doen maar ja...je word er niet vrolijker van!

BIG HUG!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: veel plezier dan maar vanavond. Het voordeel van labiel zijn is dat je natuurlijk ook wel lekker in een lachstuip kan raken he! ;)

ik verveel me hier dooooood! En forummen kan ook niet omdat er steeds wel weer klanten in de winkel zijn. pfff ik ga in het vervolg mannetje echt niet meer helpen op donderdag hoor. Als al het werk al gedaan is, verveel je je te pletter rond deze tijd! Ik heb zin in patatjes...nog een uurtje wachten... :( :(

Deel Deze Pagina