Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb ook zin in patatjes.. maar vriendlief had een nog beter plan...we gaan vanavond ff bij een vriend langs en laat die nou net vlakbij dat hoge gebouw met die gele letter erop wonen ;)
    jammie zit nu al te bedenken wat ik nemen zal.. eigelijk neem ik altijd t zelfde maar denk dat ik nu maar eens wat anders doe...

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    en bedankt marieke! Nou heb ik helemaal trek! ;)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nog een half uurtje... =P~

4. hahaha sorry tezzz!

ik ben verslaafd!
    sinds vanmiddag!

en jawel aan de wii!
    heb de hele middag met mn oude oppaskindjes (naja kindjes de 1 is al groter dan ik en is alweer 14 en de jongste is ook alweer 10) staan zwaaien/draaien en doen voor de wii....wat een geweldig ding is dat! nog beter als sporten! je hebt plezier maar je beweegt ontzettend veel en zweet je kapot!
    dus nu moet ik ook wel zon ding, dat snappen jullie zeker wel! alleen kost t wel even een hoop centjes... sjees... maar goed zal t zo es met vriendlief over hebben hihi

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja, marieke, wat kan ik zeggen: een maandje wat minder 'uit' eten? ;)

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ohhh lekker! Ik zou zo'n frans M frietje nu wel kunnen gebruiken... (hij heeft 't sjieke ding trouwens al afgebeld... hij wil niet zeggen om welke het gaat, want dan gaan we een andere keer... Lief!)

@ Tezzz: nog effies en dan mag je los ;)
    @ marieke: smakelijk dan maar!

@ iedereen; knuffs en zo!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: ah...da's lief van mannetje! En nou zo lekker op de bank met chocokoekjes en een filmpie?
    los...los...gauw patat halen en naar huis racen om de kids op tijd in bed te hebben. En maar hopen dat ze het eten al op hebben dan he! Best kans dat de chokoekjes wel op zijn, maar het eten niet! We zullen zien....

knor knor...

Ik ga vast uitloggen! Tot vanaaf misschien!

Liefs Tezzz

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi!
    Go4baby, balen dat je je op "jullie dag" zo klote voelt :(... hormoontjes? sorry, blijf voor je hopen zolang het geen echte ongi is... Hele mega dikke knuffel en een zoentje op je neus ;)
    Tezzz, terug naar de ziekenboeg... hoop voor je dat jij niet als laatste ook nog ziek wordt. Hoorde net op de radio dat het nu officieel een griepepidemie is :-?
    Ellen, Marieke, Julita, duimen blijven draaien voor jullie! Julita, viel mij ook al op dat je vanmorgen nog op 10 DPO zat en nu op 11 ;)

Heb de hele dag al een lamlendig gevoel - hoop dat ik niet ook die griep ga krijgen :-? Misselijk-ig, geen trek, steken alsof ik mijn ei nog moet gaan krijgen... laat het maar snel morgen zijn.

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Go4baby...gatsie...emo dag vandaag :( Da's ook nooit te plannen..altijd ongelegen. **moest nog goed aan je benken vandaag..."wat is de datum? oja 7 want go4baby heeft vandaag de 7 jaren jeuk" :D **

@miepie..neeehee niet weer ziekig. Dat ken nie hoor!..je moet vanavond aan de romantische-smep! ;)

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoihoi,

Zo ik ga ff koffiedrinken bij mijn schoonzus.
    Die moet morgen haar bm laten weghalen.
    Nu heeft ze al twee kinderen van 20 en 23 maar toch ....

Laterrrrrrrrr

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    brrrr..... da's ook niet nix :confused:

hihihihi we zijn dus met eenkamertje bezig. Vind mark net achter het hout een briefje...waarschijnlijk van de vorige bewoners of die ervoor....een briefje aan haar dagboek. Ze denkt dat ze Bi is omdat ze een meisje heel leuk vind. Ze had het haar niet verteld maar wel aan een andere meid. "Ik denk heel raar" is het laatste zinnetje...grappig hoor een oud huis :D ;)

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo, ik heb net een kopje chocomel op. Ik vind hem wel wat waterig maar mss heb ik niet goed geschud? Morgen weer een nieuwe kans ;)

13. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    hoiii!

hihi, wat grappig beastie.
    hier nog geen ongi. zit maar te wachten en te wachten, mn trek in chocola is ook nog niet terug, t smaakte me niet eens! :confused:
    heb sinds gister ook heel gevoelige tepels. mn lichaam doet echt debiel jo.! :rolleyes:

oooh. ik zit gezellig met mn liefje op de bank in ons sloffie outfit, hij film kijken ik op t forum en poes doet ook lekker lui...
    mmm.. lekker hoor! :D

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ellenk, ik heb er ook al 1 op.... met een berg slagroom! :D

15. ellenk, hoor van meer dat ze m wat waterig vinden.. je moet m wel goed schudden en goed erin duwen.. ik vind m heerlijk.. heb ze alleen niet haha

en tezz is alles nog gelukt vanavond?

lauwtje, spannend hoor wanneer ga je weer testen?

beastie, wie weet wat voor briefjes je nog meer tegen komt ;)

hier nog steeds nix te zien/voelen.. vaag hoor.. maar ja aangezien je pas 15 dagen na je posi ovu test mag testen week niet of ik morgen wel moet testen...
    ik test namelijk altijd negatief en dan diezelfde avond word ik ongesteld :( dus durf niet zo goed hahaha

16. en toen was t stil :)

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: tja...je kan natuurlijk wachten tot je je langste cyclus hebt gehad (33)
    ja, alles nog gelukt vanaaf. Patatjes waren heerlijk! Alleen jammer dat iedereen thuis opeens ook van mijn patatjes wou snoepen ;)

@ellenk: ik ben erachter dat als je de pad van tevoren schudt en als het klaar is nog eens doorroert het lang niet meer zo waterig smaakt! En bergen slagroom werken natuurlijk altijd goed! (he lauwtje?) ;)

Ik ga slapen! Morgen weer lekker met peuters spelen! :)

trustuh allemaal en (hopelijk) tot morgen!

Liefs Tezzz

18. tja dat zou ik kunnen doen maar als ik tot 33 dagen zou komen zit ik al op 16 dpo ....dat heb ik echt nog nooit gehad haha
    mijn langste dpo is 13 geweest en mn kortste 11.. dus dan zou ik morgen (mijn banner staat er al op klopt dus niet helemaal met de tijd maar goed) ongesteld moeten worden.. dus dan wacht ik maar tot zaterdag... dan zit ik 14 dpo ..de testen liggen al wel klaar dus ik ga dan kijken of ik t kan volhouden tot zaterdag...

truste tezzzz we zien je morgen vast nog wel ff ;)

19. hmm vraagje... dpo...
    ik dacht dat je dpo telde van de dag na je eisprong tot EN MET de dag dat je ongesteld word.. maar als ik naar mn temp kaartjes kijk (doe ik al 3 mnd niet meer maar dus van 3 mnd terug) dan telt ie de dpo van de dag na je eisprong tot en met de dag VOOR je ongesteldheid...

als t dus zo is dat je dpo de laatste is.. dan is 12 dagen t langste dpo wat ik ooit heb gehad en niet 13 dagen...

20. nou denk dat er nu weinig meer gereageerd word dus ik ga lekker slapen hihi
    kijk wel even of ik dan morgenvroeg test..
    ik slaap weer uit dus dan weten jullie dat haha niet dat jullie al vanaf 6 uur sochtends gaan roepen waar ik blijf ;) ;)

truste dames!

Deel Deze Pagina