@ marieke ohhhhhh belachelijk zeg! Ben je zo geduldig geweest en dan wordt het niet eens beloond met een mooi streepje! Dikke knuffel meis, en zoek maar mooi wat afleiding vandaag! @ go4baby getver meis zo'n hevige ongi.....ik hoop dat je er gisteren tijdens je "itch" geen last van gehad hebt Ik loop in het ziekenhuis voor de controles dus ik geloof dat ik nog wel een keer een echo krijg. Over 3 weken moet ik weer terug, we wachten het wel weer af. Maar ik voel me wel bevoorrecht hoor, zo vaak al naar ons kindje mogen kijken! (en het verveelt echt noooooit!)
kan ik me helemaal voorstellen Mielenl.. Verdorie, Marieke ik wil dat we samen bij de verlos in Diem zitten en wel over 3 weken !@#$%^$%^&*
@Marieke, dat is vervelend. Mar het is inderdaad nog vroeg, dus we blivjen duimen. @Mielenl, dat is echt supernieuws. Dus verander de tekst onder je banner maar snel! @Go4baby, balen dat het flink doorzet. Heb je het gisteren nog wel een beetje kunnen vieren? Nu mijn allerlaatste chocomel vraag (nog even en we zijn het SMEP&CHOC topic). Als ik de pad eruithaal zit die nog vol met water, hebben jullie dat ook? Ik vind hem nog steeds waterig, maar zal hem de volgende keer doorroeren. Ik heb ook zin in frietjes als ik dat zo lees en het is pas 's middags. Ik heb ook lekkere zure haringen staan, die ga ik denk ik alvast eentje meester maken. Lang geleden dat ik die op heb. Ik ben de hal aan het texen, wat een werk zeg. Daarnaast ben ik ook nog goed verkouden, een mooie combinatie. Iedereen nog een fijne dag en op naar het weekend!
HAHA! Ja is eigenlijk wel makkelijk, dan word het Nynke1980 en Nyncke, ronde 7 en NOD op 10 februari. En dan natuurlijk allebei Roze!
Ja..idd dan zit ie vol met water, klopt. Maar heb je dan wel 1 kopje genomen..ik vind hem nooit waterig. **did you had you CHOC today?** Haring?? It's a BOY!!
hmmm ik ga alleen op de lijst als ik toch roze wordt... blehhhh **joe is so sweet** @ Marieke: inderdaad maar gewoon het PUPO positieve gevoel aanhouden!!! Dikke knuf en woensdag gewoon roze! @ Wieffie: jij stout geval Maar kan me helemaal voorstellen. Al die mensen die aan je frunniken... Hoop dat de fertiliteitsarts dat kan doen, maar moet ze wel eerst de goede spullen hebben... (zo'n wattenstaafje dingetje en een verzendpakket..). Toi toi zo meteen en ben benieuwd! @ Mielenl: ja wel lekker om zo vaak naar Keesie te kunnen staren! Ongi is niet extreem hevig, alleen van die kloote buik en rugkramp. (en mn para's heb ik opgesnoept toen ik die MA ging opwekken... Heb geen zin om naar de winkel te gaan.
@ Leentje: beterschap meis! Echt niet lekker. Zeker niet als je ook nog moet texen (wat? nooit van texen gehoord, maar ik denk dat het iets van muurverven is ofzo?) Ben benieuwd of Beastie gelijk heeft met haar haring wijsheid Smikkel ze! @ Choc'ers... ik heb (zonder senseo) dus ook al in de AH gekeken en zag helemaal geen choco hier! Hoe erg is dat... Nog even en ik zit ook aan de choc... want die SMEP die laat ik maar even voro wat het is. Weet inmiddels bijna niet eens meer hoe het moet...
heel verstandig go4baby......bij vrouwen is het volgens mij gewoon een oergevoel. Mannen zijn er soms verschrikkelijk nuchter onder (die van mij ook: hij had graag een sportwagen gekocht als het niet gelukt zou zijn. Soms leek hij wel een klein beetje opgelucht als ik weer ongesteld werd). En zo ook met alcohol, hij vond het maar onzin dat hij niet mocht drinken zolang we "bezig" waren. Nou drinkt hij niet vaak (maar af en toe wel HEEL VEEL), maar ik vond het wel flauw van hem. Mijn huisarts zei dat trouwens ook tegen mij hoor (net zoals mijn moeder, een vriendin en een paar collega's) ! maar ik ben lekker eigenwijs en blijf er gewoon vanaf! Kortom, ik snap je frustratie heel goed, en als je je al een beetje labiel voelt dan kun je dat soort onderwerpen maar beter vermijden. Hier nog een dikke knuffel van mij, en * STRAAL * een beetje positiviteit (ik heb het vandaag in overvloed ) . Hopelijk voel je je snel weer iets beter!
@ Mielenl: ja, thanx! Doet me goed beetje support. Maar ik weet ook wel dat hij het graag wil. Maar ik zou het soms willen horen en zien! En we zijn allebei wel een beetje aan het eind van ons latijn en hij zoekt dan wat meer steun in de fles en ik bij jullie Het een kost geld, het ander tijd en levert nog wat liefs op. Ik heb het stukje net weggehaald want voelde me zo'n zeikerd... Misschien moet je die quote ook maar even deels deleten als 't nog kan... ivm ongenode meelezers
dankjulliewel voor jullie meeleven lieve dames heb net even een tijdje lekker in t zonnetje met vrolijke muziek gereden en ben weer een stuk vrolijker.. geen bloed geeft moed he! mag vanavond van mn lief een bedel voor mn pandora armband uitzoeken...vast voor valentijn had stiekum gehoopt dat ik t kinderwagentje kon uitzoeken haha maar die bewaren we nog maar even tot een andere keer dan hihi ga dus zo es ff speuren wat ik graag erbij wil..heb nog maar 2 bedels..dus keuze zat!
hey go4baby! je zeikt niet meid! gooi t er lekker uit! daar zijn wij voor! denk dat iedereen wel eens een enorm zeik moment heeft en waar kan je t dan beter uiten als hier! ... ook wij raken aardig aan t eind van ons latijn onderhand dus ik begrijp je volkomen... en hup daar zijn de traantjes weer hahahaha meid een hele dikke knuffel voor jou!
@ go4baby ... liefie! Ten eerste zeiken MAG...MOET zelfs en is VERPLICHT na 18 rondes. Snap best dat je niet wil zeiken maar soms moet het er ook gewoon uit. Net als alle tegenslagen en spontane zwangerschappen van vriendinnen, kennissen en andere buitenlui. Nix is frusterender dan iets heeeeeel graag willen en niet krijgen terwijl je alles wat jij kan doen goed doet. Als er dan ook nog iemand ie die wat lakser is, is dat natuurlijk GEEN stimulance! Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik je moet upbeuren ... tis ook gewoon k*t en de wereld met al z'n mensen erop zijn op z'n tijd allemaal bottezakken... Het enige wat ik hoop is dat je snel een wondertje mag ontvangen. Happy de peppy weer bent en dat de mensen in je omgeving nog eens lief voor je zijn... (anders moet je zelf ff naar de AH en een pak choc halen en die opzuipen.....en grote boeren laten )
@ Marieke, Beastie en Mielenl: Thanx! Weet dat het mag, en het is heel lekker om van je af te schrijven hier en te delen! (maar vind mezelf dan toch soms een beetje een suffe muts... Maar ik ga gewoon weer de positieve PUPO roze modus aanzetten (ook al ben ik nu ongi) nou, zoveel liefs hier en dan inderdaad ga ik je lekker na doen! Moet lachen en huilen tegelijk! En ga mezelf nu verwennen met een grote bos bloemen! *en dan grote boeren ehh bloemen laten hihi die Beastie toch. Opbeuren is heel goed gelukt hoor! * @ Marieke : heel goed dat rondrijden met muziek en zonnetje! Nu nog een bijpassende bedel vinden (SMEP bedel?)
haha ja als die nou es bestaan he dan zou ik idd een smep bedel willen hebben.. vind het moeilijk om te kiezen welke ik wil maar dat komt wel goed geniet jij maar lekker van je bos bloemen, je hebt t verdiend!