haha die beastie! ik denk dat ik vanavond idd ook maar tulpen ga kopen als ik met mn mannetje t dorp ff inga! toch iets goedkoper als die wii die ik zo graag wil hahaha
Goeiemiddag lieve meiden! Go4baby en Marieke, gooi alles er maar lekker uit hier hoor ... daar zijn we voor! En allebei: Mielenl, gaaf dat alles zo goed was! Niet meer druk over maken nu, 100% genieten Tezzz, dipje tussen 5 en 10 DPO ? Hmmmmm Beastie, ook een dikke knuffel voor jou omdat je zo lief bent!
Ja, duhuh stond ik dus bij bloemenstalletje... waren de tulpen al bijna helemaal uitgekomen en ook nog 4 euro... Dus zonder bloemen weer naar huis. Ga ze dan wel ergens anders halen...
Haha, misschien moet ik ook een maandje stoppen met smeppen en zeggen dat ik weer ga smeppen als ik ongesteld wordt
oh jee, kom van ardenne terug, heb er watervallen bij elkaar geplast en gersut als de schone slaapster. Enkel moest ik steeds uit bed om te plassen. En hier al nieuws? Moest effe zoveel blz bijlezen dat ik het niet zie zitten.
Thanx en dan deel ik mijn net gekochte rode tulpjes met jullie HOERA voor egeltje!! Tja, zou zeggen, gewoon op de lijst... @ Miepie: inderdaad zeg, gewoon dreigen met SMEP
zou je denken he? alleen jammer dat het al een paar daagjes steeds lager wordt Maar Ff is nog steeds blij, dus dan ben ik het ook! Wat een depressies hiero op deze prachtige dag! Ben blij dat jullie je alweer wat beter voelen hoor! Marieke: bestaat er geen tulpbedeltje? Vind ik wel passen bij dit mooie weer en lente is toch ook de tijd van vruchtbaarheid enzo. @Go4baby: wat balen dat de duivels nou toch weer langs zijn gekomen. maar als jij ze nou ff goed vasthoudt, krijgt marieke ze misschien niet! Mag je ze over een paar daagjes wel weer loslaten bij iemand die tóch aan de pil is of zo. @MOAS: Wat een goed nieuws! Schoonmoeder al te pakken gehad? En al je ademhalingstechnieken ge-oefend voor de grote dag? puf puf puf puf puf puf puf ! (ik heb trouwens 2 kids uitgepuft, terwijl ik niet eens weet hoe dat puffen eigenlijk moet! Het belangrijkste is pas persen als de vk dat zegt! De rest regelt je lijf gelukkig wel! ) Mannetje is nog ziekies, althans dat vind ik! Hem doet alles zeer, maar hij vind dat íe niet ziek is. Alleen kan hij niks... Zoonlief ligt alweer te slapen nadat hij vanmorgen naar school is geweest. Is nog steeds erg snel sjachie, dus nog niet helemaal beter. Dochterlief speelt in d'r eentje in de speeltuin in d'r trui. Dus die zal morgen wel wéér ziek zijn. En ik? Ik ben (nog steeds) niet ziek! Kan ook niet, want mamma's mogen nooit ziek zijn. Dus dan weten jullie het vast: als je de komende 20 jaar nog van plan was ziek te worden, doe dat dan nu tijdens deze griepepidemie! Laatste kans! @Zico: nee, je hebt weinig gemist. Wij zijn bijna allemaal aan de chocopads van de senseo sinds vorige week. Mielenl hoeft hopelijk geen keizersnee en Marieke is 3 dagen overtijd maar heeft nega getest vanmorgen. En de rest wacht met smart op volgende week! (alhoewel Wieffie misschien toch nog geen ei heeft gehad. Wieffie: sterkte en ik blijf voor je duimen hoor!) liefs Tezzz
dank je miep voor de hug! heb net ff een paar dagen onm terug gekeken op uitzending gemist en wie is de mol.. en ben mn dipje van strax weer helemaal vergeten! tezzz, arm mannetje van je! als mijn vriend iets heeft ie die altijd heeeel erg zielig hahaha stertke ermee en idd jij mag gewoon niet ziek worden ow ja...ik weet al welk bedeltje ik wil wilde een plaatje laten zien maar dat kan niet helaas.. dus dan omschrijf ik m maar het is er een met een heel lief bloempje erin.. geen tulp maar toch bloemen
Helemaal goed, Marieke Lekker lentegevoel oproepen. Ben nog niet gebeld door de ha :-? Zal dus ws maandag worden... of hij laat de resultaten een tijd liggen voor ze bellen, haha. Go4baby, mooi hoor! Ga mezelf morgen ook weer trakteren, bloemetjes die nu nog staan zijn een beetje zielig aan het worden. Tezzz, niet ziek worden hoor! Moet toch iemand voor de familie Tezzz zorgen
He meiden, ff updaten; de fert arts heeft gebeld maar had nog geen uitslag binnen. Is ook geen verrassing omdat ik toch de uitslag al weet en dat heb ik dr ook verteld. Ik mag nu kiezen; optie 1 Beginnen met progesteron om een ongi op te wekken en dan beginnen met 100mg clomid of optie 2 Wachten tot mijn eisprong vanzelf komt en dan wachten op ongi en met 100 mg clomid starten. Dinsdag belt ze me met de uitslag maar ik denk dat ik toch voor optie 2 ga. Ik wacht nu toch al weer 22 dagen en de laatste dag dat ik uit mezelf een ei heb gehad is 43. Kortom nog 3 weken. Als ik nu zou starten met progestron dan duurt het ook nog ff voor ik ongi word en dan moet ik nog maar afwachten tot ik weer een eisprong krijg...Wat denken jullie? Beter wachten op mijn eisprong? Dan heb ik tenminste nog het idee dat ik mijn kans niet geheel kwijt ben
jeetje wieffie moeilijke keus ... ik zou echt niet weten wat ik zou doen meid.. iig suc6 met je keuze! knuff!
Kan jouw redenering wel begrijpen, Wieffie... eigenlijk is het de keuze tussen geen kans deze ronde en een volgend ei over een week of 4 (met meer troep in je lijf) of binnen 3 weken een kans en je lichaam wat meer zelf laten doen... je moet uiteindelijk zelf (met je mannetje) beslissen, maar ik zou denk ik ook voor optie 2 gaan (maar ik heb makkelijk praten natuurlijk ) Wat je ook kiest, succes ermee en hoop dat die 100mg helemaal niet meer nodig gaat zijn
Wat een rust hier vanmiddag! @ Tezzz: beterschap voor mannetje hoor! Wees maar extra lief. Wij vrouwen zeggen altijd dat mannetjes zich aanstellen, maar hij doet nu wel beetje te stoer... En ondanks dat wij mannen niet graag ziek zien is het soms wel goed als ze zich er gewoon even aan over geven! En jij wordt niet ziek omdat dat gewoon niet kan nu. Zo is dat bij ons ook altijd. Nooit tegelijk. Altijd 1 voor 1. Wonderlijk. Maar wel fijn om dan voor elkaar te kunnen zorgen! @ Marieke: leuk, zo'n speciaal 'lentekriebeltje' erbij! Wat goed dat je er even een verwen dagje voor jezelf van hebt gemaakt. Zo klinkt het in elk geval! Ohhh Wie is de Mol? vind ik zo leuk, heb helaas alleen de 1e aflevering gezien... gewoon geen tijd en ik vergeet het ook steeds. Niets verklappen hoor. Kan ik altijd binnenkort een dagje Wie is de Mol doen als ik ziek ben @ Wieffie: moeilijk inderdaad. Maar heeft ze ook gekeken hoe ver je eitjes waren nu? Of was het alleen telefonisch? Maar begrijp ik goed dat het met progesteron ook niet duidelijk is hoe snel je ongi komt? En heeft ze wat gezegd over de kwaliteit van een laat ei? Ik meende dat Julita te horen had gekregen dat de kwaliteit dan ook minder is dus de kans op bevruchting ook weer veel kleiner. Dus stel dat je ei pas over 10 dagen komt maar daardoor minder goed is dan zou je beter nu je ongi kunnen 'aanvragen met prog' en dan met de extra clomid een vroeg ei kunnen krijgen en wie weet raak kunnen schieten..? Maar ik weet niet of mijn redenering klopt... Het lijkt me wel lastig. Ik heb de hele tijd rug weeen. Erg pijnlijk en echt om de paar minuten wordt het heviger, dan zwakt het weer af maar het blijft zeuren en branden. Begint nu ook een beetje in mn buik, maar voornamelij in mn rug. Ik vind het wel raar. Ik heb altijd wel last gehad van menstruatie krampen, maar nooit zo als nu en nooit zo lang in mn rug. We gaan sowieso naar de HA volgende week en dan zal ik dit ook wel melden. Nou, fijn weekend allemaal! Jullie zitten er blijkbaar allemaal al van te genieten! Liefs go4baby Heb nu net paracetamolletjes gekocht en genomen dus ik hoop dat ze gaan werken.
Fijn dat jullie samen toch een stapje nemen...stapje vooruit..want dat is het! Suc6 met de krampen...misschien even dat bad in van je vriendinnetje om de hoek? krufferdeknuff @Wieffie...eerst denk ik optie 2 dan 1 ....maa nu weet ik het niet...3 weken wachten op een ei dat misschien wel niet oke is omdat ie erg laat is..is ook zonde. Net wat miepie zegt...ff met je mannetje in vergadering suc6
Ik heb alleen telefonisch met dr gesproken en weet dus niet hoe en of mijn eitjes groeien op het moment. Ik denk dat ik wel voor optie 2 ga want anders ben ik weer ongeveer 1 maand voor niets bezig geweest. En als ik nu volgende week uit mezelf een ei zou hebben zou dat toch wel erg zonde zijn denk ik. Zover ik weet maakt het voor de kwaliteit van het ei niet uit of het vroeg of laat springt. Mijn fert arts zei dat ik ook net zo goed kans had in mijn eigen lange cyclussen. Go4baby, kl*te meid dat je zoveel last hebt deze is van mij;
go4baby dat is erg klote dat je er zoveel last van hebt! hopelijk gaan de pcmmetjes snel werken! en zalnix verklappen van wie is de mol maar t is erg spannend haha zo..hier net thuis van boodschappen doen, de bedel halen we morgen hebben we maar besloten. hebben net een boodschappen tas vol ongezonde dingen gehaald wij zijn echt slecht bezig! maar vind dat we ons vandaag gewoon lekker mogen verwennen... en jawel! ze hadden de chocopads bij de c1000 dus marieke is weer helemaal blij en kan vanavond genieten van de warme chockomelk tijdens mn roombroodje, of appelflap, of stokbroodje eiersalade.. want de wijn en de filet american durf ik toch nog even niet aan.. zo en dan nu een broodje bapao! wij zijn zooo lekker slecht bezig vandaag hahahaha