@ Marieke, jij lekkerbek! (maar hier is het ook zo erg hoor.. laat me verrassen, hij is nu naar de AH.. ik zei koop maar iets wat we nooit eten... Hij had namelijk het gevoel dat we het heel assortiment al wel op hebben..) @ Wieffie: dank je wel! JULLIE ZIJN ECHT HEEL LIEF! en da's zo fijn! @ Wieffie: inderdaad maar gewoon met mannetje bespreken. Maar krijg je ook follikelmetingen dan, want dat viel me bij Julita op dat ze dat zo vak doen (en dat lijkt me wel fijn dat je weet waar je ongeveer bent in je cyclus!) Dikke knuf en laat maar even bezinken van het weekend! Para's hebben beetje wonderlijke uitwerking... rugpijn is bijna weg, zit nu meer aan de voorkant... Wordt daar dus echt gek van! Ga wel vragen bij de HA naar andere pijnstillers want 2 para's doet dus niets... @ beastie: ik had ook al aan dat bad gedacht... maar heb niet zo'n zin om huis uit te gaan He, daar is mn boodschappen jongen. Ben benieuwd, even spieken!
en? en? en? wat is het geworden go4baby? als je dan toch de HA om med gaat vragen, vraag dan om naproxen! die heb ik ook en is helemaal geweldig! ik ga altijd kapot van de pijn maar met die pillen niet wel om de 250 mg vragen want die worden vergoed. de 500 mg niet al maakt t met die 150 euro eigen risico niet meer zoveel uit geloof ik
hahaha Marieke, Wij hebben ook patatjes op vanaaf en nu net heb ik een chocomel met een muffin met chcoladestukjes op... hihihihi dus ook niet goed. Heb ook wel zin in filet maar durf het ook ff niet. Als ik maandag ongi wordt haal ik in de pauze meteen een bartje filet american !
haha erg he ellenk, soms heb ik zoveel zin in filet of een wijntje maar ja zeker nu doen we t maar niet he... wat is jou LF meestal dan? voor jou word t ook spannend maandag ga je testen he? ik moet zondag maar weer testen van mn vriend haha dan zit ik op 32 dagen.. als ik dan nog steeds niet ongesteld ben he
Go4baby: Ik heb ook een paar cycli meer pijn gehad en de eerste 2 ook vooral in de rug.... Dus mss hoort dat nog wel een beetje bij de nasleep en ben je nog niet helemaal hersteld van binnen..... Ik had vorige cyclus pas het gevoel dat die net zo liep als voor de tijd. Geen pijnlijke borsten meer en buikpijn/rugpijn na ei. Nu heb ik het echter wel weer pfffffffffff......
Eigenlijk hoef ik pas dinsdag te testen. Want normaal gesproken wordt ik stipt maandag tegen 10-en ongi
aha oke dus dan heb je zondag je nod... test dan zondag lekker mee joh EDIT: o nee sorry zit verkeerd te tellen! hihi altijd standaard ongesteld op t zelfde tijdstip ja? das opzich wel fijn weet je ook meteen als t dan niet is dat t de hele dag niet zal komen toch hihi
Nou 10-en hahaha gewoon 's morgens. Ik merk het dan al aan mijn rug en buik en dan ja hoor Maar ik hoop nu pas weer aan het eind van volgendjaar ofzo......
dat hoop ik ook voor je! dat we maar gewoon samen mogen zoeken naar een vk en mekaar tegen zullen komen in zevenaar ZH hihi ik heb dat meestal savonds, als ik savonds krampjes krijg weet ik dat ik ook dan spotting krijg en dan is t de volgende dag behoorlijk doorgezet... nu dus nog nix gelukkig
Hee lekkerbekken... ik zal jullie niet in spanning laten... boterhamburgers (bij gebrek aan hamburgerbroodjes gewoon op de boterham) Lekker met van die plakken augurk, gefruitte ui, tomaat en heel veel sausjes... Als mn ongi over is ga ik aan mn sportplan beginnen (echt... ) @ Marieke: thanx voor die med. tip. Ga ik zeker vragen. en wat betreft vergoeding... dan maar niet als het maar helpt! @ Ellenk: aha, jij dus ook. mijn vriend dacht ook al dat het nog met de nasleep te maken zou hebben. Maar de vorige ongi was bijna pijnloos (vond ik ook raar, maar wel fijn dus daar klaag ik dan niet over ) Meiden wat is het spannend voor jullie! Hoop echt zo op mooie tests maandag! Wel lekker Ellenk dat je zo'n regelmatige cyclus hebt! Nou, tijd voor broodje 2 En dan lekker op de bank liggen en tv kijken. Hebben we echt al zo lang niet meer gedaan!
ooo ook lekker borthamburgers haha (weer eens wat anders ) en dat sporten... zeg ik ook steeds nadat ik weer wat lekker heb gekocht ...neeeee als dit op is dan begin ik echt! mn streven is nu als ik ongesteld ben geweest dan begin ik weer met sporten en minder eten enzo.. geniet van t bankhangen! ook wel eens lekker!
Dan hier ook maar eens vragen.... hoe zit het met smeppen en iui? moet je de avond voor de iui beginnen of de avond na de iui en dan gewoon het patroon volgen?
hoi nieuwbegin.. ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat zit met de iui... wilde je iig wel even sterkte wensen met je iui en hopelijk is t snel raak voor je!
ik ook niet hoe dat zit met iui moet je dan niet volgen wat zh zegt? Een vriend van mij mocht bijv. door zaadkwaliteit niet elke dag klussen maar 1 of 2 dagen ertussen.... Kweet nie...
ik geloof ook niet dat er al iemand hier is die t beide doet he? en smeppen en iui...of vergis ik mij nu heel erg?
navond! @Nieuwbegin: ik weet het ook niet! Wat Ellen al zei: ligt eraan wat zh zegt. Mag je elke dag of niet? als je elke dag mag zou ik een dag voor je iui doen, de dag zelf iui en de dag erna nog een keer smeppen. Maar denk dat je eerst af moet gaan op wat het zh aangeeft. @all: stelletje snoepkonten @Go4baby: wat balen dat je zo'n last hebt van je ongi. Warme kruik en / of warme chocomelk! En idd lekker onderuit op de bank voor de tv! gaaaaaaap...ben al moe...! liefs Tezzz
@Marieke: ik geloof het ook niet nee! O ja: @wieffie: ik zou denk ik ook voor optie 2 gaan. Volgens mij zijn late eieren niet per definitie slechte eieren hoor!
JULITA: ik zit dancing queen te kijken jee dans jij ook zo? Tis wel erg trouwens want die meiden worden gewoon soms behoorlijk aangepakt zeg.