Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeej tezz je word niet ziek!
    je bent moe van t verzorgen van je kindjes en je man! :p

ik ben ook erg moe, maar dat komt omdat ik amper geslapen heb afgelopen nacht door de zenuwen voor die stomme test pff om half 5 dus al getest en daarna ook niet meer geslapen van de teleurstelling.. maar heb nog geen zin om naar bed te gaan haha morgen kan ik lekker uitslapen..hoef morgenavond pas een korte avonddienst te werken dus dat scheelt!

truste meid!

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

neeeee ZWANGER Tezzzzz ;)

ik ook duf konijn hier hoor ga zo ook lekker in bedje verder kijken denk ik... beetje hoofdpijn..

3. ik kan t niet zien, mannetje zit alle afleveringen van the A team weer es te kijken hihi
    maar nou moet ik zeggen dat t me ook niet zo boeit hoor.. wat zal t volgende prog zijn.. knutselen met sterren? of wie kan t mooiste truitje breien? ;)

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dit is niet met sterren hoor.
    Dit zijn onbekende en het is echt leuk om te zien (als je van dans houdt natuurlijk)

5. oo oke dan.. nou ik zal volgende week dan eens gaan kijken.. ben zelf opzich wel gek van dansen heb zelf jaren lang gedanst.. heerlijk :D

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marieke : maakt niet uit WAT het is, als het maar iets is waarmee je moet sms-en :D:D kan de MOAS haar boterham ook weer lekker beleggen hahaha!

ik zit/lig/hang al op de bank vanaf het moment dat ik thuis kwam vanmiddag.....ben doodmoe. En als dank trakteert keesje mij op heel veel bewegingen en schopjes.......en ik vrees dat-ie weer terug gedraaid is ook. Maar da's niet zo erg, zolang hij/zij nog kan draaien doet-ie maar lekker!

7. hihi keesje is gewoon met zn eigen dancing queen/king bezig ;)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tatadataaaaaaaaaa tatata! A-team rulezzzzzzz!

'in 1971 a crackcommando unit was send to a military prison for a crime they didn't commit. these man promptly escaped from a maximum security stockade to the los angeles underground. Today, still wanted by the government they survive as soldiers of fortune. If You've got a problem, If no-one else can help and if you can find them, maybe you can hire... the A-team' sorry, maar ben altijd al en nog steeds gek van het A-team! Jeugdsentiment! Gek van Murdock! Zoooo ontzettend slecht ge-acteerde, neppe actie serie, maar O ZO LEUK!

en nou slapies doen! ;)

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    hihi hier ook Dancing queen... niet alles gezien maar viel halverwege in. Ik ben ook dol op dansen en vind het erg leuk om te zien hoe die meiden met hun passie om gaan.

@ Nieuwbegin: volgens mij is er hier wel iemand die ook in het iui traject zit. Ik geloof Tijger/Tigger maar ik kan me vergist hebben...
    Anders zou je het eens moeten vragen aan de gyn hoe en wat. Ik neem aan dat je daar wel adviezen over hebt gekregen of niet?

Ik ga weer even kijken ;)

@ tezzz; knuf en beam me die chocomel eens door ;)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @go4baby: beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
    asje! ;)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja da's ook zeker waar..lekker voor optie 2 gaan ;) Een kans is een kans :D

hihihiihi :D :D :D

12. whahaha die tezzz denk dat je dan dus goed met mn vriend kan praten.. die zit echt iedere dag the A team te kijken en op welk net t ook komt hij neemt alles op hahaha

ik heb ze laatst gezien (murdock en face) bij jensen.. die zijn oud geworden! jezus! maar t is zo slecht geacteerd omdat ze niet eens een script hadden, ja in grote lijnen waar t over moest gaan.. maar hun teksten enzo moesten ze zelf verzinnen hahaha..zijn ook niet zo bijster veel afleveringen gemaakt.. helaas voor mijn vriend en helaas voor mij want nu moet ik steeds dezelfde zien haha

oow ja chocomelk! was ik die toch bijna vergeten! ga gelijk even een padje in mn senseo doen ;)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, allemaal vroeg ons bedje in dus... kwam ook nog even gluren voor ik erin duik.
    Go4baby, klinkt niet lekker :confused: Goed dat jullie de knoop hebben doorgehakt en naar de HA gaan, hoop dat ie je in elk geval van die wee-achtige kramp kan afhelpen!

Nieuwbegin, geen idee :-? Wanneer moet je man zijn zaadjes inleveren, hoe lang voor de IUI (bewerken ze het ter plekke zeg maar, of een paar dagen van te voren al?) Zou wat Tezzz al zei als het kan en mag proberen een dag ervoor (dag van + test of spuit), dan IUI en dan nog een keer doen. Dan een dagje rust en nog 1x om het af te leren/boel even wakker te schudden ;). Hoop voor je dat het met IUI eindelijk gaat lukken, jij bent ook al zo'n tijd bezig :-?

Tezzz, niet ziek worden! Hoop dat ze je vannacht rustig door laten slapen en je morgen met een mooie temp opstaat (niet té hoog ;))

Trusten allemaal en tot morgen (haha, weekend, gaan de rustige dagen weer beginnen...)

14. ja t weekend is t idd een saaie rustige bedoeling hier! ;) en dat terwijl ik zondag weer ga testen! moet van mn vriend hahaha

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Kom ik wel even buurten zondag hoor, Marieke ;)

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ow vanmorgen was te vroeg...en zondag moet!? :confused: hihihii

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, niet weer zo vroeg he, Marieke! Eerst uitslapen, dan kunnen wij het daarna gelijk met je meevieren :)

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En nou ga ik écht naar bed. Trusten!

19. hahaha ja mijn vriend weet ook niet wat die wil geloof ik ! maar zondag kom ik t toch pas later op de site vertellen want ik moet zondagochtend werken..dus als ik dan test is t wel vroeg maar kom ik t na 11 uur hier even melden ;) laat zat miep? ;)

truste!

wij hebben een beetje een rare schuinonderbuurvrouw... dat menske is opzich bij de tijd maar toch ook weer niet..ze spoort m niet helemaal zeg maar...nix mis mee..maar nu keek ik bij dr naar binnen en ik kon mn ogen niet geloven..
    zij heeft dus serieus de kerstboom nog staan! :confused:

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland

:) :) :) Tezzz rules!

@ iedereen: lekker slaapies doen (en speciaal voor Marieke: ... de herdertjes lagen bij na-ha-hach-ten zij lagen bij nacht in het veld.... Weltruste en tot morgen!

Morgen gaan we lekker een dagje de deur uit. We hebben hard genoeg gewerkt en nu tijd voor een frisse neus en lekker relaxen!

Liefs

Deel Deze Pagina