Ik ga toch afwachten. We willen niet weer helemaal opnieuw beginnen met deze ronde. Het duurt allemaal al zo lang en ik wil toch nog wel graag een kans. Mocht het over de 50 dagen gaan duren kan ik altijd nog progesteron nemen... Jemmig, zit er een slaapmiddel in het water ofzo.. ik ben ook al bekaf... mijn mannetje is naar Twente (voetbal) en aangezien ze gewonnen hebben zijn de heren nog ff de stad ingegaan. Die zal dus wel mooi "gezellig" *lees aangeschoten* terug komen. 8) Marieke ik ben hier dit weekend ook wel hoor! Wil natuurlijk zondag het goede nieuws niet missen! Think PUPO Ik heb ook lekker op de bank van een heerlijk glas wijn genoten (of 2 of 3 , maar ach nog geen ei in zicht dan mag ik me van mezelf nog ff laten gaan) Toch is een avondje alleen dan ook wel erg lekker Nu ga ik echt slapen, trusten allemaal!
Goeiemorgen allemaal! Marieke, kan ook zijn dat ze kerst liever met pasen viert . Wieffie, ik blaas alle LH die ik over had naar je toe *pfffffff*pffffff*pffffff* Go4baby, geniet van je zo verdiende dagje uit (geen ruzie maken hè ) Tezzz, lekker geslapen? Wat deed je temp vanmorgen? En Beastie, lukt het jou nog een beetje door te slapen of word je al wakker gehouden door het geplop ?
Goeiemorgen! @Nynke1980: bah...da's balen! Jaag die duivels maar gauw weer weg! @Miepie: vanmorgen temp weer 36.6! Dus niet hoog maar ook niet laag. En ik zit nou op dag 9 en Ff geeft nog steeds m'n ei! Zo lang heb ik het nog niet volgehouden! Zou ik dan ECHT m'n ei hebben gehad? Het lijkt er wel op! Dan zou ik dus maandag avond of dinsdagochtend ongi moeten worden! Ben benieuwd of ik iets zie wat op bloed lijkt! Owww, nou wordt het wel spannend hoor! Zie ik echt niks, dan mag ik op valentijnsdag testen! Niet dat mijn temp nou echt hoopvol stemt voor een eventuele zwangerschap, maar weer eens een (voor mij)normale cyclus zou al wel heel fijn zijn! En de zon schijnt! Ik ben blij! @Wieffie: je maakt denk ik een goede keus. Wat je zegt, je kan altijd alsnog je ongi laten opwekken. Fijn dat je nou opties hebt he? Ik heb heerlijk geslapen! Werd wakker gemaakt door mijn man die een enorme hoest- en snotterbui kreeg, maar dat mag de pret niet drukken. Was ik precies op tijd om te tempen! En daarna nog lekker een poosje verder kunnen doezelen. Mannetje heeft besloten dat hij niet meer ziek is (ondanks zijn enorme verkoudheid) en is naar de mediamarkt om te kijken of zijn koptelefoon er eindelijk is (al op 6 december besteld). Denk dat ik eens ff wat ga doen in huis en dan vanmiddag eens lekker naar de kringloop ga om te neuzen. Kids mee. Zij ook weer blij! Leuke dag iedereen! Liefs Tezzz
MOGGE ALLEMAAL! (oeps caps aan) @ Nynke: he, verdorie! dikke knuf... had toch gehoopt op de dubbel N roze dag! @ Wieffie: verstandige keuze hoor. En zoals Tezzz zegt fijn als je kunt kiezen. Dan is het minder moeilijk om te wachten! @ Tezzz: wohohoho ben heel benieuwd of je temp nu echt door gaat zetten! Hoop het zo. Natuurlijk roze, maar een eind aan deze vage cyclus zou ook wel lekker zijn! @ Miepie: bij jou gaat 't ook wel goed met die temp of niet? @ de rest: mogguh! Lekker al aan het genieten van het mooie weer? Ben er hier ook klaar voor. Alleen n og even bedenken: strand of bos (of allebei )
goeiemorgen! @ nynke balen meis......dikke knuf! @ tezzz wauw, een ei! Dat zou wel super zijn he, en ook nog een redelijk korte cyclus (of nee, liefst natuurlijk een heeeeeeeeele lange). Oh ik hoop echt dat je positief test op valentijnsdag meis, zou wel heel bijzonder zijn! @ marieke ik kom morgen nog wel even langswippen speciaal om jouw goeie nieuws te lezen @ go4baby jaaaa wat een prachtig weer he! Wij zijn helaas binnen bezig, want er lagen nog zoveel klusjes te wachten! En nu mocht de MOAS eventjes uitrusten Fijne dag allemaal!
goeiemorgen dames! go4baby geniet van je dag meid! tis prachtig weer! wieffie, fijn dat je een keuze hebt gemaakt meid! lekker genoten van je wijntje? tezzz jahoeeeee hopelijk test je gewoon lekker positief meid! mielenl jij ook een fijne dag en zie je morgen hier wel hihi nyncke balen meid dikke knuff! miepie, ze had die kerstboom al begin november staan ... en nu dus nog steeds.. nou neem van mij aan, dan spoor je m niet hahahaha nou dames hier nog nix te zien dus (nog steeds niet) ik mag toch hopen dat mn test morgen wel postief is want anders moeten die duiveltjes wel heel snel aanmaken want heb er nu een beetje genoeg van haha...begrijp er ook helemaal nix meer van nu! ik begin steeds meer t gevoel te krijgen van: t KAN toch niet anders zijn dan dan ik zwanger ben... maar ben mezelf dus een beetje gek aan t maken ..o wat is de teleurstelling groot als ik toch ongi word.. hebben nog speciaal geen bedel uitgezocht voor mij voor valentijn.. want als ik dan zwanger ben dan wil ik die kinderwagen bedel hahaha ach en anders zoek ik wat anders moois uit ...
Hey meiden Wat is het lekker weer hierzo De zon schijnt hier volop in l.voorde Eergister en gister heb ik zo last van me buik gehad dat ik dacht dat ik weer ongi ging worden De laatste keer was het ook zo 10 dagen na de iui werd ik ongi Maar nu voel ik niks meer en heb ook helemaal geen symptomen Alleen toen ik de pregnyl gespoten had wel erg Vanmiddag komen mijn schoonouders hier op visite Zijn hier niet meer lang geweest i.v.m toen het slecht ging tusen mijn hubbie en ik Straks ff koffie zetten Heb een vraagje Is het normaal als je klaarkomt dat je dan een witachtig slijm verliest is een beetje taaiachtig net als vruchtbaar slijm maar ik heb op dag 13 of 14 een eisprong gehad en daarna had ik heel erg last van me buik Wat zou dat kunnen zijn Ach ja misschien moet ik mij niet zo druk maken Nergens voor nodig toch? Net telefoon gehad van me vriendin Ze is weer opgenomen in het ziekenhuis Volledig bedrust i.v.m. hele hoge bloeddruk En omdat ze afgelopen week vrijdag weeen heb gehad Is wel errug sneu voor haar Ook omdat ze niet helemaal kon genieten van haar zw-schap alleen maar in het ziekenhuis liggen en omdat ze ook zw-schapsvergiftiging heb moet ze nou helemaal rustig houden en ze doet haar uiterste best Heb het echt met haar te doen Maar nou krijgt ze dus ook geen weeen remmers meer omdat ze al bijna 34 weken is Hoop gauw dat het gebeurt bij haar en dat ze de kleine in haar armen sluit Manneke is zijn auto aan het schoonmaken ziet er weer keurig uit Hij is echt trots op zijn auto En het is errug mooi weer ervoor Me katje is ook ff buiten geweest maar ze ging weer snel naar binnen Hahahaha gekke beest een beetje koud nog voor haar denk ik Maar hoe gaat het met iedereen Zijn er nog testers hiero En hoe gaat het met de zwangere dames Liefs Tijgertje23
misschien heeeeeel erg gek van kerst? Als ik jou was zou ik toch eerst die cyclus van 33 dagen afwachten hoor voordat je je helemaal gek maakt! Maar ik snap best dat je al behoorlijk zenuwachtig aan het worden bent! Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden, terwijl we helemaal niet eens goed gesmept hebben tijdens m'n ei! Het feit alleen al dat ik een ei zou hebben maakt me al zenuwachtig! Ookal is de kans helemaal niet zo groot dat het dan ook nog gelukt is! Ik kom morgen nog wel ff kijken hoor voor je! Wel leuk he, dat bijna iedereen tegelijk op het wachtbankje zit? Samen lekker mekaar gek maken!
@Tijgertje: ik had ook van dat rare slijm vorige week. Leek op sperma, maar ik had toen helemaal niet gesmept! Raar he? Ik vind het niet erg dat je lange berichtjes schrijft hoor! Heb ik zelf ook een handje van Veel succes met je schoonouders! En sterkte voor je vriendin! En nou ga ik er vandoor! Laterrrrr! Liefs Tezzz
hahaha ja erg he! heb ik echt lang niet gehad, zeker 4 mnd ofzo niet meer dat ik me zo gek zat te maken... maandag word t 33 dagen.. maar zit nu al op 14 dpo..langste ooit.. dat betekend dat ik maandag op 16 dpo zit.. niet te geloven toch maar goed morgen doe ik gewoon een testje en als die weer negatief is doe ik er woensdag gewoon weer een als ik iig dan nog steeds niet ongi ben.. maar goed als ik zwanger zou zijn zou ik dat toch wel moeten zien morgen he.. dus we wachten t maar af hoor.. tijgertje! jij was idd degene met de iui en de smep! sorry! van de week vroeg iemand naar hoe je dat deed smeppen en iui.. maar toen wisten wij dat allemaal niet! hopelijk komt alles goed voor je meid! en ben je lekker snel zwanger!
Ja dat hopen wij ook marieke Maar ik vond dat iid heel raar Maar dat leek ook niet echt op sperma was gewoon een taai achtig ding Ach ja niet druk maken komt allemaal goed Ja klopt ik smep ook tussen de iui door moet ook van de gyn nou zei de gyn als je nou7 niet zwanger wordt dan weet ik het ook niet meer ik zei nou we zien wel ik ga nu niet druk maken Alleen heb nu een enorme testdrang ik weet het moet me inhouden Ach ik moet nog een weekje wachten En hoe gaat het met jou marieke Liefs Tijgertje23
hier gaat t minder...snap niets meer van mn lichaam. ruim een jaar bezig nu en nog steeds doet mijn lichaam rare dingen. ben op t moment al 4 dagen overtijd. heb totaal nergens last van (normaal altijd krampjes spotting gevoelige boobs) en heb gisteren negatief getest. morgenvroeg ga ik weer een testje wagen.. is wel vlot op mekaar maar goed we zien t wel!
Goedemiddag lieve meiden, Tis heerlijk weer hier. Zonnetje schijnt. Vanmorgen met de kinderen lekker buiten gespeeld. Daarna pizza gemaakt sommige hadden er eentje met ham, hagelslag en spekjes brrr. Wij hadden natuurlijk gewoon tomaat, kaas, ham en champignons. Er waren maar 3 kinderen die gewoon tomaat en kaas wilde Maar iedereen heeft lekker gesmikkeld en daar gaat het om. Wel lachen toen ze aan hun ouders gingen vertellen wat ze gegeten hadden Met mij gaat het zozo, werd vanmorgen wakker met giga pijn links en rechts in liezen en wat er boven en en op de hoogte tussen doosje en navel in het midden.... Beetje hoog voor bm maar mss zit daar de ophanging? Borstjes ook nog gevoelig. pffff nou ja nu niet lang meer wachten... Marieke, jij ook nog niets... (bloed bedoel ik) GO GIRL Nyncke jammer meis, nieuwe ronde..... Tijgertje ook spannend...
getsie hagelslag op de pizza, als jij t was geweest had ik gezegd: jij bent zeker zwanger hahahaha opzich goed teken die steekjes meid! ik duim zo hard he! hier idd ook nog nix.. t broekloeren word op t moment wel erger... word er gek van! als ik ongesteld zou moeten worden moet t gewoon es komen .. maar t mag van mij natuurlijk liever 9 mnd weg blijven! ben een beetje bang om weer te testen morgen...maar er is ook wel een drang dus weet t niet.. we gaan gewoon saampjes de lijst wat rozer kleuren!
Jaaaa dat doen we zeker Marieke, Mijn test ligt wel te branden hoor in de badkamer. Maar ik ga me gewoon bedwingen.... (hoop ik) tot dinsdagmorgen...(hoop ik)
ik had de vorige keer bij mijn zwangerschap ook geen rare eet dingen hoor. Alleen vlees braden vond ik niet zo fijn en at veel stampot, wel grappig zo in de zomermaanden (juli en augustus )
dinsdag? je zou t toch maandag doen? he bah moeten we nog langer wachten hier ligt er nog 1 test... maar tot nu toe hoor ik m nog niet roepen, maar dat komt natuurlijk omdat ik gisteren al negatief heb getest..
Het is zo zonde als ik hem maandag om 7 uur doe en dan een halve dag later toch ongi wordt..... Maar weet niet of ik dat volhoud hoor!