oke ja ik heb t maar eventjes gehad.. en na t plassen was t weer weg. nu nergens meer last van... maar toch.. ga morgen toch niet testen. stel het even uit tot maandag. als ik morgen nergens last van heb en dus niet ongesteld ben.. morgenvroeg eerst maar eens werkten tot 11 uur! daarna maar genieten van t weer!
nou fijn dan.... lig hier vroeg wakker te zijn op uitslaap zondag ga je niet testen Nou dan ga ik maar weer....
Goedemorgen dames Wat een spanning is het weer laat ons niet in de onzekerheid marieke? Duim*duim*duim*duim Hier is de soort ongi pijn weer weer snap er geen reet meer van Maar we gaan gewoon weer door Hoe is het met jou ellenk Wanneer is jou je nod-dag De mijn is 17 februari Liefs Tijgertje23
morge dames! ik ga een nieuwe banner maken! alleen helaas wel de verkeerde vanmorgen nog nix aan de hand, dus kreeg weer wat hoop...maar tijdens t werk begon t gezeik! dus helaas, ronde 15 is een feit! begrijp er echt geen bal meer van! :x ik mag op de lijst voor maart... 12 maart om precies te zijn.. ga nu genieten van de verse duitse broodjes en t weer...kom strax nog wel ff loeren hier! ellenk! meid mijn duimen draaien nu voor jou hoor! een van ons moet toch roze worden!
he bah marieke....niet waar wij allemaal zo hard voor geduimd hadden! Dikke knuffel meis en die Duitse broodjes klinken heel lekker (met een beker choco?)
Hè Marieke, balen zeg ... zag er zo veelbelovend uit (eisprong misschien toch niet op dag van + test al?) Dikke knuffel en geniet van het zonnetje! Hoe is het met de rest hier? Tezzz, hele fam weer beter? En wat deed je temp vanmorgen? Ellenk, nog steeds spannend bij jou?
Nog eens voor de lijst, dit was ronde 7 voor ons. We gaan nu naar ronde 8. Iedereen bedankt voor de knuffels, dat doet een mens goed! Groetjes Nynke
Hallo! @Go4baby, ik bedacht me ineens dat texen misschien helemaal geen bestaand woord is, maar afgeleid van eenmerknaam. Het zelfde als : ik ga even mijn boterham bluebandden. Maar ik bedoelde inderdaad murverven. Maar het is nog niet af, met dit mooie weer moet ik weer aan de gang. Gisteren kwam niks uit handen. Ik was hartstikke moe. Ik heb bijna 2,5 uur bij de praxis rondgedwaald omdat ik veel spullen nodig had, van de vermoeidheid kon ik wel janken hahaha. Gelukkig niet gedaan. Maar nu gaat het weer een stuk beter. Nyncke en Marieke, een dikke knuffel. Mooi balen! Ik zal eventjes een foto in mijn album zetten van de carnaval. Ik haal hem er morgen wel af omdat de vriend van mijn beste vriendin er ook op staat (links) en misschien vind hij dat wel niks. We hebben ook allebei een foto van de echo op de telefoon erbij, want dat vonden we leuk voor onze vriendin die in het ziekenhuis lag.(p.s. de snorren zijn nep hahaha en ik sta er ook niet super op!) @Ellen, heb je het stiekem nog geprobeerd met melk hahaha. En voor de rest is het echt hartsikke spannend zeg, ik blijf duimen (en typen tussendoor). Ik ben benieuwd of Julita het weekend ongiloos heeft doorbracht. Zo, even de foto uploaden en dan ga ik weer aan de gang. Doei! EDIT: ik heb mijn fototestel aan laten staan, die is nu leeg ofzo. Dus ik kan hem straks pas uploaden.
Ben benieuwd naar je foto, Leentje . Pffft, merk dat ik nou toch wel weer een beetje onrustig begin te worden, al ben ik er van overtuigd dat ik vrijdag ofzo gewoon ongesteld ga worden... blijft toch altijd een klein kansje Naar wachtbankje....
goeie tussendemiddag! @Marieke: gatverdegatver! Wat gemeen van je lijf! Je zo in spanning laten zitten en dan toch nog ongi worden! Hmm...bah! @Miepie: jouw tempkaartje ziet er toch een stuk spannender uit dan die van mij hoor! Bij mij blijft íe hangen op 36.6. Heb wel sinds een dag of 4 warme voeten als ik in bed ga liggen! En dat heb ik nooit! (Behalve toen ik zwanger was! ) En ben elke avond al vroeg moe. Da's ook apart. We zullen wel zien. Zou morgenavond of dinsdag morgen ongi moeten worden. Ben benieuwd! Liefs Tezzz
Wat spannend Tezzz... klinkt goed . Mijn temp doet al 3 dagen heel saai 36.7 (niet veel hoger dan die van jou dus hoor!). Als ie vd week nog hoger wordt en ik nog geen roze gespot heb ga ik donderdag testen, anders wacht ik zaterdagochtend af... Jij dinsdag testen als je nog geen gezien hebt?
meiden ik heb ff mijn banner aangepast want die van mij springt anders morgen weer op dag 1 en dat wil ik natuurlijk niet
@Miepie: ik ga pas donderdag testen denk ik hoor! Na al die rare spotting ben ik heel benieuwd of ik nu wel een échte'ongi zou krijgen. Donderdag zit ik ook op 14 dpo. Zal zo eens ff een nieuw kaartje uploaden. @Ellenk: kun je niet beter ff een andere banner aanmaken dan?
Ziet er mooi uit Tezzz (vooral die dip rond dag 8 ) Hoop dat we samen kunnen testen donderdag > zou inhouden dat er bij ons beiden nog niets te zien is maar ga er maar vanuit dat je alleen zal moeten testen...
Middag! @ Marieke: een hele dikke super knuffel voor je! Verdorie! Kom dan maar lekker in het snotter hoekje hier Verder blijft het gelukkig spannend en nog steeds kans op een super roze valentijns dag! @ Ellenk, Julita, Miepie, Tezzz: let's think pink! @ Tezzz: zolang ie op 36.6 blijft is dat toch ook nog steeds goed volgens FF of niet? ben heel benieuwd of je cyclus nu 'normaal' gaat doen. Hoop het zo voor je! @ Leentje: jaha, zat ik toch warm wat betreft 't verven... Moet ik ook nog doen in mijn kantoortje... (muren, kozijnen en vloer waxen) Grote kantoor is al wel gedaan dus... En ben benieuwd naar de foto's! (ken dat met die lege accu... komt de beste voor ) Tot later!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb 14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb 15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb 16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 18 SMEP - kandidaten 3 Ongi.... 2 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Speciaal voor Nynke1980: je zat in ronde 7! @Marieke: nogmaals: baluh! dikke digiknuf!