vandaag is het precies 7 jaar geleden dat ik positief testte van onze dochter! Moest ik even kwijt...
HA! Gefeliciteerd Tezzz! Altijd bijzonder om zo'n even bij zo'n mooi moment stil te staan! Iedereen weer lekker naar buiten? Wij zijn gelukkig weer hard aan het werk (met de tv aan op schaatsen, dat wel)!
kids naar buiten, ik nog steeeeeeeeds achter de compi. Forum, Ff en mail lezen....wat schrijven jullie veel zeg! Op de mail dan... En nou ga ik mijn kamer opruimen! Jawel, MIJN kamer! (mannetje is het snoertje van de tondeuse kwijt en moet al weer nodig gekortwiekt worden. Maar het is hier zo'n zootje dat we 'm onmogelijk nog terug kunnen vinden. Dus MOET onze kamer opruimen anders vind ik 'm nooit!)
hallo meiden, nou sta er zelf ook versteld van maar mijn lichaam heeft met goed voor de gek gehouden dit keer. Ben ongi geworden ! Volgende NOD 9 mrt!
@Ellenk: huh? HUH? Krijg nou wat! Da's niet leueueueueueueueueueuk! Dikke digiknuf voor jou! Stomme duiveltjes! GRRRRRR jaag ze maar gauw weg! (svp...niet naar mij )
dag dames, ik ben er even, maar snel want kom net thuis en ik ben heel moe! @Mariek, ik heb niet terug gelezen maar ik zag dat je ongi was dus dikke knuffle. @ellen, jij zit nog wel in de race? Ik ben niet ongi wat op zich al een prestatie is, MAAR ik heb al sinds gisteren bruin slijm en af en toe bruine spotting als ik naar wc ga. Geen andere duidelijke sypmtomen ofzo. Wel de hele tijd dat ik ongi ga worden, ik word niet goed... Ik weet het dus niet want, bruin slijm= game over, volgens mij, maar aan de andere kant zie ook nog geen echt rood dus... Jullie ideeen?
is er nou net niemand? Ik ga naar bed, want ik ben echt heel erg moe. Als er morgen nog geen rood is als ik opsta ga ik mss toch even een testje er tegenaan gooien. Jullie horen het nog.
hallo! ellenk! na apert wat een gekloot met ons zeg! onze lichamen hebben ons mooi in de steek gelaten! dikke knuffel voor jou! tezzz spannend dus voor jou.. mijn hoop is nu op jou gevestigd! hier de hele middag buiten gezeten, bij mn schoonouders onder de veranda...heerlijk! ongi is nog niet doorgebroken.. vanmorgen alleen t inlegkruisje dus wat in en bij t afvegen bruin bloed.. zal vanacht wel doorbreken.. nienke ook een dikke knuf voor jou balen meid!
Ellenk, hoe kan dat nou? Dikke knuf, volgende ronde gewoon roze worden, hoor! Marieke, ónder de veranda ? (Sorry, flauw) Julita, je slaapt waarschijnlijk al, blaas je nú.... *pfffffft* .....een paar hele mooie dromen toe. Morgen willen we álles horen van afgelopen dagen en vooral een test met 2 strepen zien (Julita en een LF van meer dan 10 dagen > klinkt wel heel positief). Die bruine troep dus gewoon wegsturen!
* klaagzang Miepie *: {|= Mijn b(*)(*)bs doen zo'n enorme pijn, en dat vind ik echt niet fijn {|= * einde klaagzang *
hihi jou boobs doen gewoon zeer omdat je misschien wel zwanger bent dus je hebt t maar fijn te vinden ja ONDER de veranda want je kan er moeilijk op gaan zitten he hihi.. of hoe noem jij dat? in de veranda ofzo? hihi
Een veranda is bij mijn weten een soort houten plateau voor of achter het huis, vaak met afdakje erboven... stel me dus voor dat je onder dat plateautje zit dan ... maar waarschijnlijk bedoel jij dan iets anders, haha. Boobs doen altijd zo'n pijn hoor (na mijn ei dan), lijkt alleen afgelopen 2 maanden steeds erger te worden (haha, heb net in de auto mijn borsten vastgehouden, elk bobbeltje in de weg doet pijn :-?)
oo erg is dat he! heb ik ook wel eens gehad.. als ik dan mn trui aantrok dan trok ik een gekke bek van de pijn, mijn vriend moest daar altijd om lachen! hopelijk is t voor jou alleen een goed teken hihi nee een veranda is een aanbouw aan t huis (net als een serre) alleen dan van voren open zeg maar..zoals in van die amerikaanse films altijd zon houten ding aan t huis vast vaak met zon trappetje ervoor.. alleen hun hebben dus alleen nog de gewone stene vloer liggen.. komen met de tijd nog houten vlonders...
He verdorie waarom wordt iedereen nou ongi? @ Ellenk: he nou, dat is weer goed stom! Dikke knufs worden weer uitgedeeld hier! @ Julita: bruin klinkt inderdaad niet heel erg goed. Is bij mij altijd de aankondiging van een ongi... Hoop maar dat dat bij jou niet zo is... (heb je dat altijd of is dat nieuw nu?) Nou, duim toch maar even voor je door! Hoe was het winterfestival? en ben ook heel benieuwd hoe je hotel was... Beetje overleefd? Hoop dat je lekker slaapt nu! Tot morgen! @ Miepie: altijd last van je (.)(.)? Das best irritant. Ik heb het ook een tijd gehad maar de laatste twee rondes dus helemaal niet. En das een verlichting hoor (ondanks dat ik niet eens zulke grote heb, maar ken het wel dat het zo pijnlijk is.) Nou, dikke knufs voor iedereen! En laat die chocomel maar weer rijkelijk vloeien
ps. ik zou zeggen; op de veranda! (net als op het terras ) Maar ja, het is dan weer onder de parasol!
hahahahahaa ja oke daar heb je dan wel weer gelijk in go4baby, maar ik zie t als OP de veranda als de veranda ook daadwerkelijk een aparte vloer heeft met een trappetje.. en dat heeft deze nog niet.. dus nu noem ik t onder de veranda...want je moet t zien als een heeeel groot zonnescherm hihi en je zit ook niet op je zonnenscherm toch? hier maar een lieveheerstbeestje bij mn banner gemaakt ipv een vlinder.. vond dit toch nog wat lente-achtiger staan! heb vanmorgen weer getempt.. voor t eerst weer na 3mnd zag ik...dus deze maand EN ovu testen EN tempen.. dan kan t niet mis gaan zou je denken! de 18e gaan we trouwens naar de dokter toe.. @julita.. meid je gaat niet ons achterna hoor! weg met die bruine troep! als die van mij nou ook eens een keer alleen bij bruin zou blijven ...
Ja, dat dacht ik dus ook. Bedoelen dus wel hetzelfde, Marieke... Ik heb ook niet zo grote boobs hoor, Go4baby. Maar voelt nu wel alsof ik cup E heb ofzo :-? En mannetje kan het dan niet laten expres even extra over een drempel heen te stuiteren ofzo :-? (en idd ook lachen, Marieke). Nou ja, vrijdag is het weer over als het goed is.
als t goed is? meid ik zou een moord doen (bij wijze van spreken he! ik heb t niet gedaan! ik heb dr niet in zee gedumpt! nee dat zei ik voor de lol blablabla ) om 9 mnd lang last van mn boobs te hebben, al is dat nog zo vervelend en pijnlijk.... wel spannend! hoeveel is je LF normaal?
Ja, ach, als het goed is houden ze niet op met pijn doen inderdaad . Maar heb er weinig vertrouwen in. Lf is 11-13 dagen (afgelopen 2 rondes 13), en een dag of 2/3 van te voren krijg ik al wat roze afscheiding, dus weet als het goed is uiterlijk donderdag of het spannend gaat worden of niet.