hahaha ja oke.. maar bij mn schoonouders is t aan de zijkant dan ook nog dicht.. ik vind t ook een afdak...maar ze hebben t moeten aanvragen als een veranda! maar goed OPnieuw! goedeavond dames! spannend hier! wij hebben de hele middag bij mn schoonouders onder t afdak gezeten in de tuin.. lekker joh
@Marieke: ook goeie avond! Goh, wat leuk, lekker in de tuin zitten.Vertel eens: is dat dan een zonnescherm waar je onder zit, of wel iets massiefs? Of is het meer een open serre? Willen wij ook graag, een afdakkie. Maar ons huis is aan de tuinzijde heel laag waardoor je met 1,5 meter dak al onder de deuropening zit als je het schuin laat aflopen.
hahaha ja ik ook.. waar zon smep topic al niet goed voor is he! nee sorry..waar zo'n veranda/afdak/overkapping/dak boven je kop/buiten al niet goed voor is..
Haha, Marieke, zal ophouden met je pesten tenzij jij nou eigenwijs deze heel kleine lettertjes gaat lezen; je kan iets OVER doen of OPNIEUW, niet overnieuw, hihi. Sorry, ben nou eenmaal een juf die het niet kan laten... Beastie, ben benieuwd hoe lang je nog lekker ligt op je buik (kleine gaat vanzelf wel protesteren denk ik... of je maag ) Go4baby, donderdag even ingehaald gisteren dus? Kom zelden aan die kant van NL, maar mócht ik een keer op zoek zijn naar een goed restaurant daar... dank je voor de tip. Lola, dank u, dank u. Tempkaartje wordt idd wel mooi zo, maar heb er een hard hoofd in dat ie zo blijft :-? Wel m'n mooiste tot nu toe!
hahahahahahahahahahaha ja met een trappetje. alleen die moet nog gebouwd worden.. denk dat ze een kuil gaan graven en dan een trapje laten zakken, wie weet komen ze nog wel tot china mn vriend vind dit vrouwen humor pff die zit heel dreug achter pc en kijkt mij aan terwijl de tranen me over de wangen rollen van t lachen. en zegt: waar heb jij nou weer last van...
Marieke, als je ouders het er dan uitgraven eronder kan je er ook ONDER zitten... mooi plekje om je te verstoppen
ow ja miep! das een goed idee.. zal t mn SCHOONouders zeggen er is volgens mij nog nooit zoveel geluld op de zondag als nu in een half uur
ik twijfel overigens nu bij ieder woord wat ik typ... leuk hoor van die juffen op t forum... ben zeker niet geslaagd nu he?
haha oke dan! en geduld ook wel dacht ik zo he na de 14e ronde hihi nu nog leren typen en marieke is helemaal geslaagd en nu ga ik een sigaretje roken (jajajaja is slecht i know)