Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En toen was het weer stil... Marieke, zal ophouden je te verbeteren, hoor ;). Maak zelf ook veel fouten :oops:.

2. hihi mag best hoor op zn tijd :D

ja idd tezz...soms wel ff lekker ;)

vriend en ik gaan nu ff paul de leeuw van gisteren kijken..
    lekker bankhangen met...jawel...warme choco ;)

tot strax!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke: ik zal het ook niet meer doen! Ik ben een slechte typer zelf, dus raak nog wel eens een lettertje kwijt hier of daar. Ik moet heel vaak m'n berichtjes nog weer wijzigen :oops:

@Miepie: ja, zo zijn ze er allemaal en zo zijn ze ook allemaal weer weg he? Ik moet ook ff weg zo. Moet nog ff m'n kamer stofzuigen (en er ligt veeeeel stof :confused: ) en de kids in bed stoppen.

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    halloooo

hier nog steeds geen ongi. morgenochtend weer testen maar weet nu al dat ie negatief is..
    hoe ist hier verder?

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lauwtje: ik duim voor roze hoor! Waarom heb je dan het idee dat het negatief is? En op welke dag zit je dan nu?

@ Marieke: iedereen (oke, bijna iedereen) maakt spel en typ fouten dus no worries! Zo leren we ook hier weer wat bij ;)

Leuk Paul de Leeuw! Even kijken waar ik 'm nog kan vinden. Wij zitten stom soort van bloopers programma te kijken...

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    paul de leeuw vinden wij hier ook erg leuk! :)

nou ik he vorige week maandag ook nega getest dus ben bang dat ie morgen ochtend ook weer dik nega is :(
    zit nu ongeveer op dag 42

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad, Lauwtje? Zal hard voor je duimen... we kunnen wel weer wat roze gebruiken hier ;)!

8. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    nou ik denk eerder dan normaal omdat ik toen steken had wat ik altijd heb rond de eisprong, en daarna paar dagen roze had bij t afvegen, maar zeker weten doe ik het niet heb geen ovutesten gedaan o.i.d
    dus ben best onzeker.

9. hoi lauwtje
    maar je hebt over t algemeen aardig regelmatige cyclussen gehad tot nu toe. dus als je nu al op dag 42 zit heb je toch wel een grote kans dat de test van vorige week gewoon te vroeg was hoor meid! dus lekker testen en roze worden!
    laat je het even weten morgen?

altijd lachen met die paul de leeuw, strax t 2e deel maar kijken..
    hebbben ook t laatste gedeelte van die bloopers gekeken, dat jongetje met die Ijoor :)

pff nog 2 dagen dubbele dienst werken en woensdagochtend dan nog en dan heb ik lekker vakantie! jahoe!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: vergis ik me nou of heb jij heel vaak vakantie? (Of noem je het elke keer vakantie als je tussendoor 5 dagen vrij hebt? ;) )
    @Lauwtje: best kans dat je morgen hartstikke roze kleurt hoor! Spannend!

11. haha nee ik heb in november mn laatste vakantie gehad.. ik had laatst een paar dagen vrij omdat ze bij ons niet kunnen plannen helaas :(

zo heb je 3 dagen dubbele diensten (zowel sochtends, smiddags als savonds) en dan heb je daarna dus een stuk of 5 dagen vrij.

t stomste is nog: ik heb vanaf de 18e officieel een week vakantie (nou is dat bij ons nooit een hele week want je moet altijd je werkweekend werken, MAG je nooit vrij vragen) maar heb dus vanaf woensdag middag al vrij.. dus dat zijn ongeveer 10 dagen vrij. dan moet ik mijn weekend dus werken en dan ben ik er weer 4 vrij.. belachelijk toch... :( ze hebben teveel mensen aangenomen en kunnen nu hun eigen mensen geen uren meer geven. kom dus nu gewoon aan mn 16 uur terwijl ik normaal zon 20 tot 25 uur werkte.. dus ik moet er werk bij gaan zoeken :( anders is t strax niet meer te redden joh financieel dan gezien!

lang verhaal, sorry

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Julita testen meid, had ik ook en ben zwanger

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    tezzz, ik heb 13 jaar geleden ook getest en ben nu rond dezelfde tijd zwanger geraakt. Raar he....
    Dames veel succes met testen en de wachtdagen, duim voor jullie ;)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: da's toch ook wat! Lekkere vakantie heb je dan (in 2 stukken). Ook balen dat je nou te weinig kán werken. Je hebt dus een 0- uren contract dan waarschijnlijk? Mooi lastig. Moet je dus voor een paar uur in de week wat anders erbij vinden. En dat is dus met je huidige 'planning' ook weer moeilijk te vinden. Als ik jou was zou ik proberen om gewoon ander werk te vinden waarbij je wel 25 uur haalt. Anders blijf je schuiven!
    Ik snap het wel hoor, dat je te weinig uren kan maken. Wij hebben het zelf gehad vorig jaar. We konden onze full-timer niet meer betalen á 36 uur in de week. Een jaartje wat minder winst gedraaid en dan gaan de personeelskosten wel erg meetellen. Wat wij aan hem kwijt waren was meer dan dat wij met ons vieren hadden! Toen is hij dus in uren achteruitgegaan. Wel met als resultaat dat hij dus verplicht een baantje erbij moest gaan zoeken (voor het geld hoefde hij dat niet, want woont nog bij z'n moeder, maar voor de aanvullende ww moest het wel). Maar er is eigenlijk geen werk te vinden voor iemand die al onregelmatige uren draait. (+ dat íe dat eigenlijk helemaal niet wou!). Nu hebben we hem er weer een paar uurtjes bij gegeven, dus is hij eindelijk weer van het gezeur af. Personeelskosten zijn wel hoog, maar we kunnen ECHT niet zonder hem! We willen ook nog een beetje van ons gezinnetje kunnen genieten natuurlijk! (en als je van 9.00 tot 21.00 moet werken 7 dagen per week zie je erg weinig van je gezin :( )

Sorry...ook een lang verhaal! ;)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Zico: nog raarder: de dag dat ik mijn huidige man ontmoette is de geboortedag van mijn oudste dochter (die trouwens verwekt is op mijn mans verjaardag!) EN ik kreeg verkering met mijn eerste vriendje op de dag dat mijn (nu) man jarig is! Het hangt allemaal aan mekaar geloof ik... ;)

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Balen, Marieke :-? Wat voor werk doe je? Is daar makkelijk iets anders in te vinden?

Meiden, ik duik mijn bedje in, tot morgen.

(en Julita; goedemorgen! Lekker geslapen?)

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    miepie! Zelfs voor jouw doen vind ik 21.00 toch wel érg vroeg hoor! Alles goed? ;)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hallo,
    Dank je Miepie, ik heb wel lekker geslapen.
    Nog geen ongi, maar de test was maagdelijk wit....Echt niet eens de schaduw van een lijntje ofzo.
    Dus ik heb nu gewoon een super lf ofzo....Op zich is dat inderdaad heel goed natuurlijk.
    Baal wel heel hard natuurlijk. En ik wacht tot ongi doorbreekt, want die is nog niet in zicht...

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh julita, ik had maar een heel vaag streepje in begin hoor. Twijfelde in begin of het er wel 1 was. Hopelijk geen :evil: :evil: en binnen enkele dagen een positieve test. Duim enorm voor je ;)

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hoi Zico,
    lief van je maar ik ben net naar de wc geweest en duimen is nu niet meer nodig. Ongi is zo juist begonnen.
    Game over dus.

Deel Deze Pagina