Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!!
    WishfulDreaming \:D/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy
    Pebbels [/b] \:D/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!!

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)

******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!!
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!!
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!!
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger

SMEPpers van december:

CynthiaB (SC)\:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger

SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep)
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep)

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger

SMEPpers van Februari:

1. Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep)
    2. Mupkuh \:D/ (ronde 6, 1 x smep)
    3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb
    4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb
    5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb
    6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb
    7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb
    8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb
    9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb
    10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb
    11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb
    12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb
    13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb
    14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb
    15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb
    16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb
    17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb
    18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb

18 SMEP - kandidaten
    5 Ongi.... 2 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

2. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    goeiemorgen dames!

vanmorgen getest en zoals ik gister HAD "voorspeld" negatief.. snap dr niks meer van! nog nooit zo'n lange cyclus gehad... vreemd.
    ik ben wel sinds deze maand aan de etos zwanger worden gegaan, ik dacht misschien word mn cyclus wat korter, niet dus! wel echt t idee gehad eerder mn ei te hebben gehad..
    ik snap er de ballen van,, naja afwachten dan maar weer.

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    OOOOHHHH heerlijk...ja zilte zoen is een echte aanrader...vorig jaar met valentijn gegeten ;) met al dat sloop hout...vind ik leuk! 8)

Beste koop hoor...moesten wel naar Venendaal rijden, maar het scheelde wel 200,- euries...en het is een wagen met een kleur van vorig jaar :confused: heel erg!! :rolleyes: ;) ..ga een plaatje zoeken en in me album plakken...

Moge dames...ben nog ff aan het doorlezen :rolleyes:

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je bent wel een lieve juf! ;) Ik wordt teminste niet tot vermoeiends toe aan me spelling/gramatica gewezen..,.zoals sommige andere in de lounge bv doen :rolleyes:

Gaat best aardig...vk zegt ook "komt vanzelf een moment dat het niet meer lekker ligt.." en dat moment is niet heeeeel ver denk ik :rolleyes:

Je weet niet wat je mist, aan deze kant van het land! :)

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Bah Julita, wat vervelend zeg. En je had nog wel zo'n lang lf. Ga je deze ronde ook clomid gebruiken? Hoe gaat het nu met je? Had je het aan voelen komen? Dikke knuffel!

Lauwtje, wat vervelend zeg die onzekerheid!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    KNUFFF, julita :( Ik maak er verder geen woorden aan vuil...vind het zwanger worden wel heel oneerlijk aan het worden :( knufff

gaat het verder met je Julita... :(

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, ontzettend mega super dikke knuffel... idd oneerlijk :(. * biedt schouder aan om even op uit te huilen en boksbal om frustratie op kwijt te kunnen *

Beastie, dyslectie is gewoon onhandig, en het heeft totaal geen zin elke keer te verbeteren, is alleen maar frustrerend voor jou. Zolang het geen fouten zijn die de leesbaarheid erg beïnvloeden laat ik mijn leesblinde leerlingen ook rustig hun gang gaan (scheelt misschien dat ik een dyslectisch zusje heb en heb gezien hoe het haar frustreerde als docenten ALLES rood aanstreepten, al deed het er voor dat vak helemaal niet toe :-?)
    Ik kom zelf oorspronkelijk trouwens wel uit die kant van NL (iets zuidelijker, Haarlemmermeer)

Tezzz, hoest met je temp? En je ziekenboeg?

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Net wat ik zeg...lieve juf! ;) Jij begrijpt het teminste :D
    Ik je zus ook goed in andere worden zoeken als ze een woord wil gebruiken maar er niet uit komt? Daar ben ik inmiddels in afgestudeerd 8)

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Julita: in elk geval een langere LF, das wel fijn, en zo kom je elke keer weer wat verder, maar echt balen! Zeker omdat je schoonmoeder zo zeker was! Hele dikke knuf en laat de moed niet zakken! Gewoon weer door met nog wat meer hulp!

@ Beastie: aha, dat klinkt goed! En hoe lang gebruik je nou feitelijk een kinderwagen? Reken maar uit wat dat kost per dag... Daar kun je bijna auto van rijden ;) Mn neefje was er in no time uitgegroeid... en was toen nog te klein om er in te zitten... Waardeloos dus eigenlijk! (mn broertje is ook 2 meter, mn schoonzus wel iets kleiner dan jij, dus die spruit van jullie zal er ook niet zo lang in liggen! Ik hoop dat de bak dus lekker lang is!

@ Lauwtje: hmmm balen van die nega test! Ben je wel blijven doorSMEPpen nadat je dacht dat je je ei had? Lastig is het toch dat ei moment vinden en dan ook nog regelen dat er SMEP plaats vindt! dat dat niet handiger kan zeg!

@ Miepie: binnenkort gaan jullie dus een lekker weekendje uitwaaien in Noord-Holland ;) De duinstreek is echt heel leuk! Bergen, Bergen aan Zee, Schoorl etc. Prachtig wandelen in de bossen en aan het strand, leuke dorpjes, terrasjes (veranda's weet ik niet zo goed ;)) en heerlijke restaurantjes!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, Lauwtje, sorry :oops: was jou helemaal vergeten. Balen zeg, en wat G4b idd al vroeg; daarna wel doorgeklust? Stomme eitjes die niet op tijd komen :-?

Beastie, soms móet ik dingen wel fout rekenen... maar heb inmiddels aardig door wanneer het een dyslectiefout is en wanneer een "echte" fout. Zusje heeft gewoon een beroep gekozen waarbij ze niet hoeft te schrijven / typen :) Sollicitatiebrieven enzo help ik haar altijd bij, ze stuurt me regelmatig iets ter correctie.

Go4baby, probeer hem eerst mee te krijgen naar Londen (is ie nog nooit geweest). Heb wel een weekendje Castricum gedaan met een paar vriendinnen een paar jaar geleden en kom zo af en toe nog in mijn geboortedorp...

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    meiden, bedankt.
    Ik voel me vrij kl*te op het moment, helemaal omdat ik best veel ongi pijn erbij heb. Aan de ene kant had ik heel veel hoop aan de andere kant vond ik die bruine troep nog al verdacht...
    Ik denk dat ik weer aan de clomid ga dus ik moet morgen maar weer de gyn bellen. Mijn man meot dan ook getest worden op allemaal ziektes enzo voordat we IUI mogen doen. Ik weet niet eens wat dit allemaal gaat kosten...
    @Go4baby, hoe was je anniversary diner trouwens?
    @miepie, al resultaat?

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh ja Miep, ik ben Noord Hollanse! Mooie provincie is dat hoor!

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, even een paar flinke meppen hier tegenaan:

Balen dat je alles moet betalen daar :-?

Hier nog geen resultaat (van de HA bedoelde je toch?), heb de telefoon binnen handbereik en agenda van mijn man doorgekregen om gelijk een afspraak te kunnen maken. Hoop wel dat ze vandaag bellen, morgen en overmorgen moet ik werken en kunnen ze ons dus niet bereiken.
    Is het stom om anders vanmiddag zelf te bellen? Ik weet dat ze de uitslag al hebben, want het lab zei dat ze die dezelfde dag nog door gingen geven (donderdag)...

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mark was 54 bij geboorte maar hij was een nummer 2...
    De bak is 85 cm...dus dat kan wel ff mee. (ik reken ook ff op 2 kindjes :rolleyes: ) Maar de bak gaat meestal 5 a 6 maanden mee en dan gaan ze zitten...dus dan is het over. De buggy kan gebruikt worden tot 3de verjaardag zo'n beetje....2½ vind ik ook prima ;) Maxicosi is natuurlijk errug handig in de auto en dat is van 0 tot 9 maanden. Maar daar ontkom je niet aan. En nou zijn alle supermarkten wel ffies lopen bij ons...met dit weer..lijkt het we wel wat!...of door het bos.
    Me zus had geen kinderwagen..maar een bolderkar..dat kan ik iedereen afraden :( da's 25617253152x nix .. Dus eentje uit de uitverkoop :D

En wil je niet in polonaise lopen dan is het strand van Hargen aan zee, Camperduin, st.Maartenzee en ten noorden van Callantsoog een optie :D ... maar eten moet je echt in de zilte zoen doen...rijmt :rolleyes:

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik zou wel bellen hoor Miepie, je hebt niks te verliezen.

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hahaaha..dat beertje ook op de achtergrond :rolleyes: ;)

Nee hoor zou om 13.00 uur bellen en vertellen ook dat jullie morgen/overmorgen niet bereikbaar zijn...gewoon lekker bijdehand zijn ;)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, vind het zelf zo opdringerig staan... Maar zal idd even wachten tot de middag en dan bellen.

Beastie, mooie bak hoor! Ik kon er zelf met 3 weken al niet meer in > moest voor mijn heupen in zo'n spreidbroekje en was dus te breed :)

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Julita: kan me helemaal voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Hier was dat precies zo. Ik had ook heel veel ongi pijn en niet eens zo heftig als ik normaal had (voor MA) en het blijft maar zeuren terwijl het bijna over lijkt te zijn nu...
    Misschien dat er dan toch wel iets was gebeurt, want heel vaak gaat het al mis voor je NOD. Als dat zo is gaat het in elk geval de goede kant op en is het weer geduld geduld geduld (niet mijn sterkste kant).

@ Miepie: gewoon nu de HA bellen. Dan heeft hij/zij tijd om je in de loop van de dag nog terug te bellen! En als dat stom is hoor je het wel, maar dat denk ik niet. Zijn ook mensen die iets kunnen vergeten ;)

@ Beastie: nou, mn neefje was dus in een paar (volgens mij bij 3,5 ofzo al) maanden uit die bak gegroeid... (was een 2e hands van haar broer, maar dus niet zo'n grote) en kon toen nog niet zitten... Was mega onhandig want kun je minder snel langere tijd weg. Maar 85 is inderdaad een goede lengte dus zit wel snor!

En ja, Hargen aan Zee waren we wandelen. Ik vond het ook wel mega drukk daar hoor! En we gaan zeker snel weer Zilt Zoenen ;) (we mochten niet zo lang blijven omdat alles al gereserveerd was... ja duhuh hoe konden wij weten waar we 's avonds zouden eten ;))

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    precies...zo geef je ze nog een kans ;)

AI....tja da's onmacht. Dus jij heb het op je heupen :rolleyes: :D

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    NU bellen! (mijn HA heeft bijvoorbeeld een telefonisch spreekuur waarin ze zelf ook rond belt en dat is om 11 uur ofzo) Dus stel dat ze de hele middag visites rijd dan mis je haar gewoon weer.

De assistent/secretaresse oid neemt toch eerst op? Misschien is alles goed en kan die het wel doorgeven?

Deel Deze Pagina