Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beastie: jaha, goede wagen! Leuke kleur! helemaal gezellig! En echt lekker alles in 1 koop!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dus ik heb er wel goed aan gedaan? ;)

JA...maar je had ook het allller lekkerste weer uitgekozen ;) Volgende keer op Maandag morgen gaan 8)

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    strak bakkie hoor Beastie!
    Go4baby, zit jij nu in de 18de ronde?

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hang nu in de wacht, wordt gelijk doorverbonden met de HA voor de uitslag :confused:... had van hem begrepen dat we een afspraak moesten maken...

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hahaha...strakke bak!..moet er wel om lachen ;)

**poezelige knuff voor Julita!**

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ahhhhhhhhhhhhhhhhh, wat lief!
    Ik zie mijn lieverds al over 7 weken!
    Ik weet hoe fout dit klinkt, maar ik heb het hier echt een beetje gehad... Ik wil naar huis waar mijn spulletjes zijn en mijn kleren en fotos etc. Ik wil gewoon mensen dingen kunnen vragen en dat ze gewoon antwoord geven enzo...

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Spannend Miepie!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    BOEM... Miepie valt in een dippie. Werd doorverbonden, kreeg van de HA te horen dat er "afwijkingen te zien" waren en dat hij nog een zaadonderzoek wil doen en in elk geval vd week een afspraak :(. en mijn mannetje was al zo bang dat het niet goed zou zijn en hoopte zo hard het nooit meer in een potje te hoeven lozen :(

Nou ja, donderdag dus weer naar de HA, hebben dan wel een andere want die van ons is er dan niet. En dan maar weer afwachten....

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Morgen!

@Lauwtje: toch apart dat je cyclus dan zo lang is. Volgende week nog maar eens testen dan. En anders eens bloed laten onderzoeken bij de ha?

@Beastie: mijn dochter heeft ruim 6 maand in het bakkie gelegen en mijn zoon was met 3 maandjes al te groot voor datzelfde bakkie (En dat terwijl dochter nu een kop boven haar leeftijdsgenootjes uitsteekt!) Maar mijn zitje kun je kantelen en ook helemaal plat leggen, dus was eigenlijk geen probleem. Had ook een voetenzak erbij dus bleef ook lekker warm. Volgens mij kan de jouwe ook wel ver naar achter kantelen toch? Dan is de tijd best te overbruggen tot ze kunnen zitten hoor! (Mijn zoon kon pas zitten met 8 maand :confused:, terwijl m'n dochter met 8 maand al stond!)
    En over op de buik liggen: heb bij beide zwangerschappen nog tot ruim 6 maand op m'n buik geslapen! Ging wel steeds schever liggen :rolleyes: :) ;)

@Julita: baluh zeg! Maar wel fijn dat je lf nu iets langer is geworden. Ik hoop dat de vervelende ongikrampen gauw weer weg zijn. :(
    Je mag de duivels wel naar mij toe sturen! Ik had gisteravond echt zo'n ongi-gevoel en m'n temp was vanmorgen wederom gedaald. Had me verslapen, dus zou misschien nog een tiende hoger kunnen zijn, maar ben niet erg positief gestemd :( Ff ziet het ook donker in. Dus doe mij die duivels maar, dan heb ik een mooie cyclus gehad en kunnen we er komende cyclus weer lekker tegen aan!

Liefs Tezzz

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: getver. Misschien valt het nog mee? Bij elk zaad zijn toch wel wat afwijkingen te zien? Toch? sh*t.

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, jammer dat ie verder niet veel kwijt wilde, zitten we nog 3 dagen in onzekerheid (als de zaadjes alleen maar de verkeerde kant op zwemmen kunnen we ze gewoon een TomTom meegeven... als er niks zwemt zwemles geven... maar als ze allemaal dood zijn wordt het lastig ;))

Nou ja, zit niks anders op dan afwachten.. Hoopte eigenlijk dat het aan mij zou liggen, vind het zo zielig voor hem :(

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Miepie, dit klinkt niet lekker meid.
    Ik vind het trouwens wel een vage uitspraak van de HA. Ik bedoel, dat kan echt van alles betekenen.
    ik hoop dat er niks ernstigs is, en dat je eigelijk nu al zwanger bent.

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik ook! Ik ook! Ik hoop het ook!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik ook! Maar heb er nu helemaal geen vertrouwen meer in voor deze ronde :(

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: toch blijft je temp wel veelbelovend hoor! Geef de moed nog maar niet op! De beste zwemmers waren al bij je ei en de minder goeie zwemmers zijn gewoon in het potje beland. O ZO!

En nou ga ik er vandoor. Nog heeeeel veeeeeel was weg te werken en als ik ongi word heb ik daar natuurlijk he-le-maal geen zin meer in!

Laterrrrrrr!

Liefs Tezzz

16. goedemorgen dames!

julita wat balen meid! een hele dikke knuffel!

lauwtje...raar...dan miss toch nog aan t ontpillen?

miepie.. he jakkes niet t nieuws wat je gehoopt had natuurlijk. maar misschien valt t mee? positief blijven denken! hopelijk valt t mee meid!

hier ongi goed doorgebroken..
    gisteren deed de site t een poos niet pff dat was afkicken hahaha

om op mn werk terug te komen: heb nu een 16 uurs contract..maar werd altijd 20 tot 25 uur ingedeeld op mijn eigen aanvraag. en kreeg dit dus ook altijd. maar omdat er nu nieuwe mensen zijn aangenomen...heel veel.. kunnen ze me die uren niet meer geven. (dan denk ik had ze mij gegeven op papier maar goed) dus ga dr maar bij solliciteren voor een 0 uren contract denk ik..

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :confused: Jeetje...wat een schock! WOW ook nooit zien aankomen...pfff Knuffel voor jou/jullie meid. Zal mannetje zwaar vallen :(

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lekker hoor 7 weken :D is best snel!
    Snap het helemaal...voor jou voelt het niet als vakantie! ;)

19. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Hi ladies!

Heb lekker een aantal dagen vrij gehad..
    En expres mijn PC niet aangehad.. (zit namelijk voor mijn werk ook veel achter de pc)
    Dus ik heb wel weer veel gemist denk ik!
    Lekker vijf dagen lang mijn mini-bloterik geknuffeld.. (zie foto's in mijn album ;))

Ik ga even teruglezen..
    Nog zwangere SMEPpers?
    Hier nog niets, maar ik verbeeld me niets aangezien ik een rare maand heb gehad.

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jawel hoor..zitje kan ook plat en twee kanten op...vooruit en achteruit rijden zegmaar ;) Voetenzak hebben we ook...de buggy wordt in gebruik genomen in de winter dus das wel handig :rolleyes: Komt echt helemaal goed! ;)

Deel Deze Pagina