Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hihihihi..en hoe valt ie binnen de groep..die bloterik :D ;)

2. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Nu gaat het prima, maar in het begin keken die andere 2 mij de hele tijd aan wat ze nou weer in godesnaam cadeau hadden gekregen.
    Mijn maincoon is nog wel veel aan het blazen naar die kleine.
    Maar Jincx komt uit een huisje met 14 (!) Sphynxen en staat zijn mannetje wel, ook al is hij erg mini. Prins vind ik het nu wel prachtig, lekker samen bloot wezen en warm bij elkaar worden ;)

(ben ondertussen nog even aan het teruglezen)

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    rainstarrr, ik vind ze heel lief! Weer aan mijn mannetje laten zien, maar hij blijft het 'monstertjes' vinden. Leuk dat ie het meteen al goed kon vinden met prins!
    Ik zit hier ongegeneerd achter een heel groot glas rode wijn... Ach, je moet toch wat.
    Miepie, knuffel voor je mannie, heb je het al gezegd? Dat kan heel hard aankomen...

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, denk het wel :( Kan hem nu niet bereiken, heb alleen op zijn voicemail ingesproken dat we donderdag een afspraak hebben bij de HA. Ik was er wel bang voor, maar hoopte heel hard dat het aan mij zou liggen :( (of nog liever, dat er helemaal niks was)

EDIT: hij belt net, baalt vooral van dat het niet goed was, ook dat het nog een keer moet ("het moet maar")

Thanx voor alle lieve reacties :oops:

Rainstarrr, wat een poepie! Kan me voorstellen dat jij het hele weekend aan het knuffelen bent geweest :)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou meis, je moet het zelf dragelijk maken...met lekkere dingen ;) Zolang dat glas niet groter is dan je hoofd hoef jij je niet te geneeren :D

6. rainstarrr

@Miepie Meid, ik lees net je berichten over de HA-uitslag.. wat een domper zeg.. Ik ga voor de duimen dat het toch stiekum deze keer raak is!

Ik google trouwens wel eens wat mensen van vroeger. En nou zag ik dat een oud schoolgenootje vader was geworden. En zijn vriendin had op internet geschreven dat hij zwak tot 90% niet zwemmend zaad had en de mogelijkheid tot zwanger worden echt heel erg klein was.
    Maar toch zwanger! (lekker dat je vriendin dat dan ook zo openbaar op internet gooit.. hahah)
    Dus er is nog hoop!

7. rainstarrr

@ julita hahah, het zijn ook wel gremlins hoor, maar zoooo aandoenlijk. Jij hebt ook al binnen 2 maanden je knuffelbeesten terug toch?

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja maar je bent ook een lieverd!
    Ze kunnen heel goed de goede zwemmers filteren en jou er mee zwanger maken ;) En dat gaat ook zeker wel gewoon lukken! :D
    En over 2 jaar kunnen de zwemmers wel eens heeeeeeeeeeeel anders zijn ;) (voor nummer 2 :rolleyes: )

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, eerst die nummer 1 maar eens zien te krijgen ;). Pffft, had ik nou maar niet gebeld... zit me helemaal op te vreten hier.
    Sigaretten gaan in elk geval gelijk de deur uit (hoop dat dit eindelijk genoeg stimulans voor mijn man is om te stoppen) en hij moet naast zijn vit. C maar eens aan de zink en foliumzuur... baat het niet dan schaadt het niet ;) Hij neemt ook elke week een bad, hoe warmer, hoe beter. Was daar tot nu toe nog niet over begonnen, maar denk toch dat dat misschien wel wat kan schelen :-?

Rainstarrr, idd net mini-gremlinnetjes ;)

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoop dat het zonder dat al lukt... lijkt me dan zo klinisch worden allemaal.
    Ik hoop eigenlijk dat het óf wel meevalt, of dat hij hetzelfde heeft als zijn vader had > die had een spatader. Nadat die verwijderd was, waren ze binnen 2 maanden zwanger (om er vervolgens nog 2 direct achteraan te krijgen ;))

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    JAAAAA daar gaan we gewoon voor. maar hoe dan ook beeb komt er! Dat wilde ik in iedergeval duidelijk maken :rolleyes:

En die opties die je erboven genoemd heb kunnen natuurlijk ook heeeeeeeeeel goed werken ;) Dus ook dat er dan al veel TOP zwemmers bij komen! ;)

Maar niet in de zenuwen zitten..nu is er iedegeval iets duidelijk..jullie kunnen er iets aan doen da's al heel fijn, toch? :( (tis natuurlijk ook nooit leuk maar nu weet je teminste dat je niet doelloos rond smept!) KNUFFF

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dat vind ik nu juist zo vervelend; weten we nu juist nog niet. "Afwijkingen" kan zo veel inhouden, van 'maar' 18 miljoen zaadjes tot helemaal geen zaadjes, of 200 miljoen zaadjes waarvan er minder dan 50% van A of B kwaliteit is.
    Kan dus best zijn dat het gewoon ietsje verminderd vruchtbaar inhoudt, maar kan ook helemaal onvruchtbaar zijn. En nou nog tot donderdag wachten tot we dat horen.... :-?

Haha, ik hou nou op met zeuren, kan er nu toch niks aan doen. Heel erg bedankt allemaal voor het zo heel lief zijn :). Ben blij dat ik even ergens uit kan janken...

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik vond het ook een wat vage uitspraak Miepie, het kan van alles betekenen.
    ga nu filmpje kijken met manlief.

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zeuren en janken mag! Zeer begrijpelijk ....KNUFF. Duim voor je donderdag ;)

15. ja hoor miep daar zijn wij voor hoor :D gewoon lekker zeiken tegen ons hoor :D mag!
    is ook idd een vage uitslag.. zeg dan meteen wat er ongeveer aan de hand is.. want nu zit je je ook tot donderdag op te vreten!
    nogmaals een dikke knuff! voor jullie beide!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Miepie, las net je berichtje over spermatizooitjes... k*t meid.... ik hoop dat het donderdag als nog meevalt? :( :(

17. hey ellenk we lopen gelijk nu ...das ook wel weer gezellig!

wanneer was jou nieuwe nod ook es weer? de mijne 12 mrt

18. hey zit net de lijst es terug te kijken.. is er nog geen maart smeplijst? of ben ik nou kippig!

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!!
    WishfulDreaming \:D/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy
    Pebbels [/b] \:D/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!!

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)

******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!!
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!!
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!!
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger

SMEPpers van december:

CynthiaB (SC)\:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger

SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep)
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep)

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger

SMEPpers van Februari:

1. Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep)
    2. Mupkuh \:D/ (ronde 6, 1 x smep)
    3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb
    4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb
    5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb
    6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb
    7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb
    8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb
    9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb
    10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb
    11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb
    12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb
    13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb
    14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb
    15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb
    16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb
    17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb
    18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb

18 SMEP - kandidaten
    6 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

SMEPpers van Maart:

1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt
    2. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt

20. hihi dank je beastie! sta er wel helemaal alleen :( niemand die mij komt vergezellen op de lijst?

trouwens.. doe ook maar niet! doen jullie maar lekker allemaal roze worden!

Deel Deze Pagina