Tezzz, zou mij wel verbazen . Mannetje maakt zich heel erg druk, is bang dat hij helemaal niet vruchtbaar is. Had ik nou maar niks gezegd, alleen dat we donderdag een afspraak hebben :-? Heb 'm geprobeerd uit te leggen dat er nog van alles mogelijk is, en dat we altijd nog kans op een kindje hebben als er maar 1 zwemt. Heb zelf eigenlijk het idee dat de HA wel anders gereageerd zou hebben als het helemaal hopeloos was dan met een "hmm, ja, er zijn wel wat afwijkingen te zien". Heb dan het idee dat het niet helemaal goed is, maar ook niet helemaal fout (positief blijven ) Go4baby, goed dat je de stap gaat zetten! Eerste afspraak stelt nog weinig voor, hij zal wat vragen stellen en waarschijnlijk eerst een zaadtest aanvragen om dat uit te sluiten. Hoop dat je er snel terecht kan! Tezzz, ik denk dat je hormoonhuishouding zeker wel kan veranderen en aan je cycli te zien zou het mij niks verbazen eerlijk gezegd Ook maar eens bij de HA langs?
@ Tezzz: hand in hand naar de HA dan maar @ Miepie: als het inderdaad echt hopeloos was geweest had de HA vast niet zo nonchalant gezegd dat er wel wat afwijkingen waren. Dus ik denk ook dat er gewoon nog een onderzoekje nodig is. Het is overal wijd en zijd (?huh?) bekend dat de zaadkwaliteit aan sterkte schommeligen onderhevig is... dus! Troost hem maar met die gedachte! Ik denk dat die van mij pas na 5 keer slechte uitkomst zou willen toegeven dat het aan hem kan liggen Truste allemaal! (of wordt er hier zo hard geSMEPt dat er niemand is de hele avond!) @ Julita: Goedemorgen! Hoe is het? Beetje goed geslapen en minder ongipijn? Dikke knuf!
Goedemorgen, De pijn viel helaas niet mee. Ik moest er bijna van over me nek. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Nu gaat het weer trouwens, zelfs nergens last meer van. Vreemd. Ik denk dat die pijn komt omdat mijn ichaam aan korte lf's is gewend en nu opeens 3 dagen erbij... Persoonlijk denk ikniet dat het ei bevrucht was ofzo. Ik ga vandaag langs de kliniek kijken of ze willen dat ik clomid neem of niet. Vorige keer had gyn alleen maar gezegd dat ie me cd 13 wilde zien... Ik ga er ff langs dus. Jeetje wat veel rood nu achter elkaar zeg. Ik hoop dat het een eetje bijtrekt voor het eind van de maand.
Hè, Julita, klinkt niet lekker :-? Inmiddels al bij de kliniek langsgeweest? Tezzz, geeft FF je ei nog steeds ? Verder iedereen lekker geslapen?
Hoi Miepie, nee nog niet langs de kliniek geweest. De pijn is sinds een paar uur weer terug...Ik bel ze morgen wel ofzo.
@ Julita: He verdorie dat klinkt echt niet lekker! Hoop dat ze je daar ergens mee kunnen helpen. @ de rest: doeidoei, ik moet gaan!
@ julita sterkte meis, balen dat je ongesteldheid zo heftig is! @ miepie mijn man moest ook een potje vullen, en bij hem was het zaad ook niet helemaal 100%. Als ik het me goed herinner waren de hoeveelheid en beweeglijkheid onder het gemiddelde. Maar volgens mij is het bij geen enkele man helemaal perfect hoor! En je hebt idd maar 1 hele goeie nodig Ik ben er weer vandoor, fijne dag allemaal!
Moge! Wel lekker geslapen alleen ff te kort....moest om 6.55 op me werk zijn ivm vergadering grrrrr.... WIJ willen niet zo vroeg uit bed! Dikke knuff tegende ongi pijn voor Julita!
Bedankt meiden, het gaat nu al weer wat beter. Ik heb een heet bad genomen. Ik verlies ook heel veel bloed, op zich is dat wel een goed teken want dat betekend dat ik een vrij dikke BM slijmvlies had. @Beastie, vervelend datje er zo vroeg uit moest.
Morgen! Yep, ik heb nog steeds m'n ei gehad volgens Ff. Was 'm gister even kwijt, maar m'n temp vandaag was weer 36.6 dus nou is m'n streepje gewoon weer terug! (heb gisteravond nog ff zitten knutselen met Ff en zelfs als ik die hele lange cyclus er voor plak, geeft íe me nog steeds een ei op dezelfde dag!) Ik ben nog steeds niet rood. Het lijkt me dat mijn temp toch verder omhoog zou moeten gaan als ik zwanger zou zijn, maar na gisteravond buikkrampen te hebben gehad had ik vannacht en vanmorgen al nergens meer last van Heb dus ook heerlijk geslapen! Denk dat m'n lf gewoon iets langer is of zo. Maar nu voel ik niks in elk geval! @Miepie: hoe is jouw temp? Nog steeds zo mooi hoog? Ik ga eens even op zoek naar m'n 'prinsessejurk'. Heb ik ooit eens gemaakt voor een middeleeuws toneelstuk. Vanmiddag is het juffendag op de peuterspeelzaal en iedereen mag verkleed, inclusief de juffen Ik wou eigenlijk als Mega Mindy (mijn heldin ), maar ik heb niks roze dus dan wordt het lastig he? Laterrrrrr! edit: @Julita: fijn dat je niet zo veel pijn meer hebt. Een warm bad is wel fijn dan he? Maar denk je er wel aan dat een heet bad je ook juist weer erger kan doen vloeien? Liefs!
Ik reageerde hierop. Snap wel dat je het gauw kwijt wil, maar volgens mij wordt het bloed alleen dunner als je hete baden neemt. Je bloed dus meer, maar dat wil volgens mij niet zeggen dat het er dan ook allemaal sneller uit is. maar kan me vergissen natuurlijk
oh jee, daar had ik nog niet aan gedacht Tezzie... In ieder geval bedankt. Dat is inderdaad de bedoeling ook weer niet. Ik voel me nu in ieder geval weer even een stuk beter, hopen dat het ergste nu achter de rug is. Laat je zometeen wel een foto zien van je prinsessen jurk? ben heel benieuwd.
goedmorgen! balen julita dat je zoveel last hebt! heb ik normaal ook maar deze keer gelukkig niet! heb mn med nog niet eens hoeven nemen ongi hier trouwens alweer zo goed als voorbij, gister dus alleen ongesteld geweest..word ook weer steeds korter.. ben dus blij dat we nu echt naar de dokter gaan! ben idd wel erg benieuwd nu naar die mooie jurk van je tezz hihi veel rood op de lijst zeg bah de maand begon zo goed vanaf nu alleen nog maar roze oke?
heb je trouwens gezien dat we nogsteeds bijna gelijk opgaan Marieke? Ik hoop ook op meer roze vanaf nu!
ja zag t net ook julita! wel gezellig! ook al is t flink balen dat we beide ongesteld zijn geworden! dan volgende maand maar samen roze!
hihi...kwam erachter (na heeeel lang zoeken..ik moet nodig de boel wat beter organiseren ) dat ik zelfs 2 prinsessepakkies heb! Was ik al vergeten en dat terwijl ik ze zelf gemaakt heb . Ik heb een roze met geel, in de trant van de middeleeuwen (met zo'n punthoed je weet wel..._ en 1 in de Dickens-stijl (donkergroen met goud) van rondom 18e eeuw. Ik heb ze gemaakt rekening houdend met winterweer, dus erg ruim. ERG ruim voor binnen dus Ik ga voor de groene! Foto's maakt een moeder vanmiddag dus als ik ze heb, zal ik 'm uploaden! Ik ben nog steeds niet rood en heb ook helemaal geen krampjes meer. Heb trouwens ook niet het idee dat ik zwanger zou zijn, maar als iedereen toch rood wordt wil ik me best opofferen hoor!
die Tezzz! Ik hoop dat je evengoed gauw duidelijk hebt. Dat gezoek en gekeutel met je ei is ook niks lijkt mij.