volgens mij heb ik dát woord nog nooit op papier zien staan! tja...Ff is overtuigd, dan ben ik het ook! Het is alleen wel lastig om ervan overtuigd te raken dat ik uberhaupt ongi zou worden, omdat ik van die minimale ongi's heb gehad de laatste maanden. Maar als je een ei hebt gehad, zou er toch wel weer iets moeten zijn om af te stoten toch? Voorlopig is mijn temp wel redelijk constant en dat heb ik al maanden niet meer gehad. Toch een teken dat m'n hormonen weer enigszins stabiel worden en in evenwicht lijkt me. Getsie, met al dat zoeken naar die jurk is m'n hele morgen alweer voorbij! En nog niet eens gestofzuigt! Gauw was op hangen dan maar, heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag!
ja julita we blijven t gewoon zeggen, ooit moet t toch eens uitkomen he tezz kijk aan je hebt nog keuze ook spannend voor je meid! en offer jij je maar op hoor! word maar lekker roze vriendin van me is momenteel aan t bevallen.. vliezen zijn vannacht gebroken.. zit helemaal in spanning terwijl ik al weet wat t word en hoe t heten gaat maar goed hahaha
hallo allemaal, hier ben ik ook weer.... Marieke mijn nieuwe nod is 9 maart. Was al bijna niet meer ongi dat is vrij vreemd want normaal altijd echt min. 5 dagen. Vorige keren ook heel veel slijm maar nu eigenlijk helemaal niet, nou ja zal wel goed zijn... Tis nu gewoon heel anders dan vroeger. Toen had ik altijd de eerste 2 dagen van mijn ongi buikpijn etc. Nu heb ik het voor mijn ongi... Ik las al dat jullie lekker aan de pizza zijn gegaan. Ik denk dat ik vanaaf ook maar eens eentje uitrol op de bakplaat van de oven.... Toch veel lekkerder dan die opwarm dingen...
jij ook al ellenk! (zie mijn vorige bericht haha) vreemde bedoelingen die ongi's tegenwoordig gezellie ellenk zitten jij, julita en ik ongeveer tegelijk..
ik zou zeggen Join the Club... Ik doe hier al 2 dagen niks. (Of eigenlijk 4 maanden...) En ik word er niet gelukkiger van. Op mij kan je wel rekenen voor die woorden. Ik lig er al zo lang uit ( de nederlandse taal ) dat ik niet eens wat nou wel en nie echt woorden zijn...
Ja ik ben de 13e jarig en zou de 7e uitgerekend zijn dus ik kan wel een opkikkertje gebruiken in maart
zou het seizoensgebonden zijn? In hoeverre je ongi wordt? Ik hoor veel meiden die op het moment weinig last hebben van hun ongi. heb zelf wel het idee dat mijn ongi's zowieso minder zijn geworden sinds het stoppen met de pil. Zelfs m'n eerste ongi (na 42 dagen) was niet zo erg als ik gedacht had. Na zoveel last te hebben van het ontpillen was m'n menstruatie nog helemaal niet zo extreem of zo. Ik had eigenlijk met de pil altijd meer last van m'n ongi's dan zonder. Ben ook puur aan die pil begonnen omdat ik zo vruchtbaar scheen te zijn! Van ongi's had ik meestal alleen de eerste dag wat last. @Ellenk: misschien komt het morgen nog een beetje terug? Had ik meestal. 3e dag altijd bijna weg, 4e dag weer wat terug.
we gaan gewoon deze maand allemaal weer goed ons best doen. en aan veel roze denken.. dan MOET t gewoon goed komen!
hahahaha Julita, bij mijn vorige baan sprak ik 70% van mijn tijd engels en moesten alle emails in het engels met als gevolg dat ik van een heleboel financiele dingen niet eens de nederlandse benamingen meer wist ...
Hoi meiden, Hoe is het hier? Ben een tijdje niet geweest ivm werk. Door de nachten slaap ik zoveel overdag. Ik zag dat het niet zo goed gaat met de roze lijst dus dacht kom jullie even moed in spreken: KOM OP JULLIE KUNNEN HET! [-o< Ik las laatst een stukje (geloof in het boek "waarom mannen niet luisteren en vrouwen schoenen kopen") dat ze denken te weten waarom bij sommige mensen het wat langer duurt om zwanger te worden. Het ligt niet aan de vrouwen maar aan de mannen. Zij zijn eigenwijs en willen nooit de weg vragen want mannen weten het allemaal wel. Dus het zaad is ook mannelijk en wil ook de weg niet vragen naar het ei. Liefs
ja tezz dat zou misschien wel kunnen ja dat t seizoensgebonden is net als je eisprong zeg maar (wanneer die springt, sochtends of savonds) ik ben nooit heel veel ongesteld geweest.. heb zelfs een keer een maand overgeslagen maar toen dachten we dat t aan de pil lag..ben er toen ook meteen mee gestopt. werd daarna wel weer aardig normaal (3 a 4 dagen) ongesteld maar tis word weer steeds minder.. nu is het dan 2 dagen bruinig bloed en 1 dag echte ongi.. maar goed de dag is nog niet om en we zien t morgen wel
hahaha butterfly das een goeie! zal t mn mannetje zeggen vanavond! of die t me in dank afneemt weet ik niet maar goed
Wat? die van mij leest niet eens de borden boven de weg...ik moet alles doen...het liefst nog sturen ook ! Dat het nog goedgekomen is is een wonder
Goedemorgen allemaal, het is al weer ff geleden dat ik ben geweest zie ik *schaam schaam* Ik moet alles nog terug lezen, ben dus vanmiddag nog wel ff bezig maar dit viel me al op... Allereerst, julita, ellen en marieke, wat onwijs kl*te dat die rot ongi er weer is :x Miepie, geen mooie uitslag Wat k*t meis Ik hoop idd dat het allemaal mee blijkt te vallen donderdag en hopelijk maakt het straks weinig meer uit omdat je al mooi zwanger blijkt te zijn! Je kaartje ziet er iig erg mooi uit! Tezzz, nog niet rood... nu maar hopen dat je dan iig donderdag roze wordt Is je temp nog hoog? (ik zag zo geen uptodate kaartje in je album maar ik moet nog terug lezen) *duim*duim* Ik zal nog ff een update van mezelf geven. Verrassend maar nog steeds geen ei gevonden Kortom volgens mij heeft de clomid buiten de bijwerkingen "weinig tot zeer niets" voor me gedaan Waarschijnlijk krijg ik straks nog ff een telefoontje van mijn fert arts omdat ze de uitslag nog zou doorbellen van de progesteron. Gisteren had ik een afspraak bij mijn MDL-arts en alles was prima! Ik helemaal blij want ik mag nog meer medicijnen afbouwen en zit dus nu op het laagste aantal medicijnen sinds ik ziek ben! Lager mag ik ook niet omdat dan de kans dat ik ziek word weer groter word. Vanmorgen rond 09.00 uur al met mijn oma bloed gaan prikken en ik ben net zelf terug van de tandarts. Kortom ik ben bijna klaar met Nou, de rest ga ik dadelijk ff bij lezen...
Hee daar SMEP-BEP-KLEPpertjes! Weer gezellig geweest zie ik! @ Julita: dikke knuf. Ongi is stom! Maar veel slijm is inderdaad ook een goed teken! Wonderlijk dat er nu zoveel SMEPpers zijn met rare ongi's... Normaal ook heel veel verlies, Maar de laatste twee rondes na MA stukken minder. Alsof ik helemaal schoon ben geveegd na die MA ofzo Ik loop qua ongi en ei volgens mij wel weer gelijk aan de maan. Ei met volle maan en ongi bij nieuwe maan. Dat vind ik ook zo wonderlijk! @ Wieffie: balen dat je ei zich nog steeds niet heeft laten zien! Hoop dat je vanmiddag wat meer duidelijkheid krijgt nav je progesteron. Heb je uberhaupt wel eens een echo gekregen om te kijken naar de fase van je ei? @ Tezzz: jij handige prinses! Veel plezier en ik ben heel benieuwd naar de foto natuurlijk! @ Marieke: spannend! Hoop dat je vriendin en haar kindje een soepele bevalling hebben en dat je straks trots die kleine kunt bewonderen! @ Butterfly: hoe is het met jou? Hoe voel je je nu? en inderdaad: mannen zijn eigenwijs, kunnen echt niet kaartlezen (of ik kan het beter.. ) en zo is hun spullie vast ook wel! Tja, hoeveel letterlijker kan het zijn: 't zit in de genen Nou, ga weer door. Druk vandaag! liefs!
hihihi, de mijne stelt gewoon zijn tom tom in. En doet dan ook echt wat dat ding zegt ookal zeggen de borden links af en zijn tom tom rechts dan gaan we dus rechts.... AAAAHHH daar kan ik dus heel slecht tegen. Die borden staan er niet voor niets, bijvoorbeeld omdat ze niet al dat verkeer door die dorpjes willen enzo.... @Wieffie, zo al de hele morgen op pad dus. jammer dat je nog steeds geen ei kunt vinden...
@go4baby, ik geloof dat ellen het over slijm had. Ik heb gewoon bloed. Ook goed. @Wieffie, jammer dat de clomid niet zijn werk goed heeft gedaan...Wel fijn dat je medicijnen mag afbouwen.
Die zaad van mijn man dan...Die weten ook de weg niet en plegen meteen zelfmoord uit schaamte wat vinden jullie daarvan :x