Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Eet smakelijk, Ellen!
    Ik ga ook eens op pad voor iets te eten, kast is hier eng leeg...

Lauwtje, vervelend hoor, dat je zo lang moet wachten op duidelijkheid :-?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jaaaaaaa, da´s ook wel weer zo. Maar toch...vertrouw het allemaal niet meer zo hoor! Eerst maar eens zien of ik ongi wordt (of iets wat daar op lijkt) en wat m'n temp gaat doen en dan eventueel donderdag maar m'n laatste testje gebruiken als het nog nodig is dan.
    kzal wel zien!

Ik ga!

Tot laterrrrr (waarschijnlijk morgen...misschien zelfs pas morgen-avond, want mannetje is morgen overdag vrij en tegen de tijd dat ik terug ben van boodschapjes doen, zal hij al wel achter de compi zitten ;) )

Allemaal eetse!
    Liefs Tezzz

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meisjes!

Daar was ik weer... en ik heb nog geen tijd gehad om terug te lezen... :oops:

Maar de fert arts heeft mij idd gebeld. Zoals verwacht, geen ei! :( Nu heb ik haar gezegd dat ik mijn eigen ei af ga wachten. En dan volgende ronde 100 mg clomid. Als het ook niet werkt dan nog 1 ronde 150 en als dat ook niet werkt ga ik spuiten. *zegt ze heel dapper... maar zie er ook eigenlijk helemaal niet echt tegenop, raar he?*

Ik hoef geen echo te doen want de kans op een meerling groter dan 2 is met de clomid niet groot (kortom geen grote kans op overstimulatie).Ze heeft me wel erg gerustgesteld. Het vreemde is wel dat dit de eerste ronde is dat we ons nog helemaal aan het smepprogramma houden... Net voor de 3e keer deze ronde ovutesten gebruikt... kan bijna wel grootverpakkingen kopen :(

We hadden zin aan vette hap en hebben dus lekker long chickens van de Burger King gehaald... jammie jammie... :oops:

Eet smakelijk allemaal!

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee!

@ Julita: wat ontzettend gaaf dat daar dan opeens zo'n mooie spa bij zat! Lijkt me wel bijzonder hoor zo'n capsule en inderdaad wel knus. Alleen jammer dat je daar niet met zn tweeen in mag liggen dan! Helemaal gezellig!

Heb verder niet gelezen :oops:

zag alleen: Chinees...
    Ohhh heerlijk heb wel zin in een bak met dat eispul (foe yung hai oid?) Heb echt geen kook zin vandaag (eigenlijk de laatste tijd niet!)

Iemand trouwens ervaring met t-shirts laten bedrukken via internet? heb er 3 nodig voor maandag? Zoveel sites wordt er gek van!

Tot later! Dan lees/reageer ik bij!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Go4baby: wat moet erop? Als er alleen tekst of een plaatje op moet, kun je het ook zelf doen. (Transfer-papier van de hema is het fijnst)

Oja! Ik was er niet meer! :oops:

*Tezzz maakt zichzelf onzichtbaar*

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
  7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ik kom alleen ff spieken want we zijn zo weg
    Me moeder is vandaag jarig en dan gaan we uit eten

Morgen 12 dagen na me iui en de vorige keer was ik 10 dagen na me iui
    ongi geworden
    Hoop dat het weg blijft maar heb soms wel af en toe ongi pijnen
    Vooral als ik op me werk moet bukken enz....

Zaterdag zijn onze vrienden geweest en heb de baby gevoeld van me vriendin :D
    Dat is echt zoooo onwerkelijk echt gaaf zeg
    En vooral toen de baby draaide op een of andere manier hi hi hi

Jeetje wat moest ik ff bijlezen zeg wat een klets tante's zijn jullie
    Maar dat geeft niet hoor ha ha ha

hoop dat me onderbroekkie schoon is morgenvroeg als ik wakker wordt

Liefs Tijgertje23

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden jullie moed niet opgeven he ;)

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Go4baby, geen idee... zit hier in Utrecht een winkeltje waar ik het wel al meerdere keren heb laten doen, maar nog nooit via internet gedaan.

Tijgertje, klinkt goed! Ik hoop met je mee ;)

Pizza is alweer op :( Ook maar een grootverpakking rennies ingeslagen, heb ontzettend last van maagzuur de laatste dagen, verder lijkt niks te helpen :-?
    Is er nog iets leuks op tv vanavond of kan ik maar beter hier blijven hangen ;)?

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tijgertje, wat spannend zeg! Ik hoop echt dat die rot ongi mooi weg blijft voor je! Jullie wachten ook al lang genoeg zeg! Ik zal iig heel hard voor je meeduimen!

Nou zeg, of de duivel ermee speelt zeg... heb ik nu een bijna positieve ovutest... :confused: zal ie dan morgen....

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goed zo miepie... dat zijn de juiste symptomen ;)
    hahaha!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, was het maar daardoor, Wieffie... dan had ik 't niet zo erg gevonden ;). Heb het helaas wel vaker, vooral in mijn na-ei-periode. Houdt nu alleen wel erg lang aan :-?

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Go Wieffie, go Wieffie :) Hoop heel hard voor je dat ie morgen écht positief is!

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Zeg, we houden ons toch wel aan het PUPO-principe he! ;) :p

Ik hoop dat ie morgen echt positief is! Maar ben al weer helemaal blij want ik had de afgelopen dagen helemaal geen streepje gisteren een licht streepje en nu is ie bijna positief! :D

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, doe mijn best me aan het PUPO principe te houden... maar lukt niet zo goed deze maand :-? (ja, voor jullie allemaal, maar bij mezelf werkt het niet geloof ik ;))

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zit ik hier nou alleen nog tegen mezelf te kletsen / moet ik in mijn eentje de 1100 vieren :(? Ongezellig, hoor...

17. neee ik ben dr miep was ff aan t teruglezen.. maar moet eerlijk zeggen dat ik t al bijna weer vergeten ben wat jullie allemaal hebben gekletst :oops: maar iig hoop ik dat t je ei is morgen wieffie!

en miep kop op... think pink ;)

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nee hoor ikke is er ook nog wel :D

Heb me stiekum maar een wijntje ingeschonken... drink normaal niet door de week maar ff lekker relaxen na vandaag, wat een dag...

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, gelukkig, niet helemaal in m'n uppie dus ;)
    Wieffie, mag best hoor ;)
    Marieke, hoe is het met jou? Al een beetje over de teleurstelling heen?

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Thx marieke! Heb je al een afspraak gemaakt? Jullie wilden toch nu ook naar de ha? Of ben ik weer in de bonen?

Deel Deze Pagina