Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja hoor hier is alles prima, dan heb ik eventjes een dip maar nu gaan we maar gewoon weer door, raak eraan gewend!

vriendin belde me om 5 uur op dat ze was bevallen van een dochtertje..wist ik al wel maar toch leuk :D gaan we van de week dus op kraambezoek.. denk dat ik t op de terugweg dan wel ff moeilijk zal krijgen maar goed zien we dan wel weer :D

nee ik ga donderdag de dokter bellen voor een afspraak voor maandag.. wij kunnen alleen maar op maandagen naar doktoren samen ivm t werk van mn vriend. das wel balen dus hopelijk is dat te doen..

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Spannend hoor, Marieke. En gefeliciteerd met de dochter van je vriendin!

:( Lijkt wel of iedereen hier uiteindelijk bij de dokter beland :( (sorry, kan het knopje voor de PUPO-stand even niet vinden ;))

3. tja zon idee heb ik ook vaak hoor! dat t lijkt of t niemand gegund is om zonder poespas zwanger te worden.. en om nou steeds bij t ik ben zwanger topic te kijken word je dan ook niet echt vrolijk hihi

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik zal je ff een knopje helpen miepie ;)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    * drukt op de knop *

Meiden, huisarts is helemaal niet nodig, wij gaan allemaal ROZE deze ronde!

Doe hard mijn best, Wieffie... nou er zelf nog in gaan geloven ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

:confused: Vermijden! Niet bij kijken!

@Tijgertje: klinkt goehoed!
    @Miepie: ikke wel positief over jou hoor!
    @Wieffie: Yess! Ben zo blij,
    met jouw ei
    er ook bij! Smep 'm d'r in!

alvast welterusten en tot morgen! En NEE, we gaan geen van allen nog rood worden!

@all: zzzzzzzzzzzzzoefffffffff en weg is tezzzzzz weer! ;)

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hahahaha... ja eigenlijk wel he...hahahaha... nou ja we zien wel...
    Ik heb erg het gevoel dat ik nog wel ff in de mmm moet zitten. Heb de hele tijd het gevoel dat ik straks aan het spuiten kom. just my luck... :(

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tezzzz, think pink meid! Je moet donderdag de lijst weer roze gaan kleuren hoor! Ik duim extra voor je want je hebt het na dat verstopte ei van je nu ook wel eens verdient! [​IMG]

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee bijna 1100!

@ Tezzz: inderdaad gewoon roze worden!

@ Miepie: inderdaad gewoon roze worden! (en PUPO blijven denken)

@ Wieffie: inderdaad egwoon roze worden ! (en PUPO buttons blijven uitdelen en ei ei ei we zijn zo blij morgen gewoon bij Wieffie en dan aan de SMEP-partij!

@ Marieke: gefeliciteerd met 't roze! En ik dwing nu af: goed roze voorbeeld moet volgen ;)

Zo, beetje slap geouwehoer maar ben een beetje gaar!

Effe lekker veel chocolade eten en theetjes drinken!

ps. shirt blauw met witte letters, geen witte inkt in printer ;) (had die vellen wel in huis van de HEMA (als hema fan kan dat niet anders ;))

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En zoeeeeffffffff weg was ze weer ;) Geniet van je chocola, Go4baby!

Ik ga mijn bedje opzoeken (shit, bedenk me nu dat ik die eerst nog moet opmaken... :-?), slaap lekker en tot morgen allemaal! (en dan wil ik geen rood zien, Tezzz, alleen maar roze van de dikke streep van Wieffie ;))!

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Slaap lekker in je frisse verse bedje (heerlijk!)

Chocola is ook verrukkeluk ;)

En morgen roze bij Wieffie (en anders 1 dagje later, maar niet veel later hoor!)

Liefs

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    WHAT... zit ik zo in mn eentje te party'n... :(

13. nee ik ben dr alweer :D

ja t lulligste is nog dat wij in november 2006 zijn gestopt met de pil en zij dik een half jaar later en was meteen de eerste ronde zwanger....t is ook nog es de ex van mijn vriend dus voel me nu ook wel een beetje lullig.. dan denk ik, was nou maar bij haar gebleven dan had je nu tenminste een kindje gehad.. maar daar wil die gelukkig nix van weten. hij zei: of een kind van jou of geen kind :D lief he hahaha

maar t is wel een beste dame, 55 cm en 9 pond pff! vind t dus niet zo gek dat ze is uitgescheurd hahaha

ben echt blij voor ze, ben ook benieuwd hoe ze eruit ziet!

heb even wat verwijderd. ze zit hier ook op de site en andere vriendin van ons ook..ze hoeven niet alles te lezen he hihi

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ikke is er ook weer....

Marieke, je mannetje heeft toch deze beslissing met jou genomen en je jullie gaan straks super ouders worden van de (op een na ;) ) mooiste baby van wereld, let maar op! :D

Go4baby, jij hebt je roeping volgens mij gemist met dat rijmen ;)
    lekker hoor chocolade met thee... mmm....chocolade en wijn kan toch ook prima :D *zoekt de chocolade rozijnen van de markt van vandaag*

Miepie, slaap lekker!

Jullie overigens ook behalve julita natuurlijk, goedemorgen voor jou ;)

Ik ga ook lekker ff de douche opzoeken en dan mijn mannetje ff verleiden voor het smeppen ;)

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oja, trouwens voor ik het vergeet;

Ik heb vandaag mijn fert arts nog ff gevraagd of een laat ei minder van kwaliteit zou kunnen zijn maar dat is abslouut niet waar! (daarom wacht ik nu mijn ei ook af) Dit ff omdat daar geloof ik al vaker over gesproken is....

Nu ga ik echt naar mijn bedje..... *gaap*

16. ik ga ook slapen dames!
    truste en tot morgen!
    alvast een happy 1100!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Marieke: ja, snap je wel wat dat betreft.. Bij sommigen gaat het zo snel! (mn neefje is 9,5 maand en nummer 2 komt in mei/juni... dus zo heb je er twee of helemaal geen in zelfde tijdsbestek. Ik denk dat ze nummer drie nog sneller in huis zullen hebben dan wij nummer 1 als dat zo door gaat... bleh!
    Wel leuk om te horen dat je zulk goed contact met de ex van je vriend hebt! Klasse! dat komt niet altijd zo voor...

@ Wieffie: ha, jij bent ook zo'n lekkerbek! (ach wie niet hier... :)) choco-rozijnen eet ik alleen in dozijnen ;)
    Wel fijn om te horen dat je Fert arts aan gaf dat dat dus geen probleem is! (weer een feit naar het rijk der fabeltjes ;))

lekker slapen!

Ik heb nu trouwens hopelijk een site gevonden met strijk letters (van die vilt achtige dingen!) Shirtjes heb ik dus das veel goedkoper en hopelijk sneller!
    Morgen maar bellen!

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wieffie: oja, SMEP ze ;) *get that f*cking egg, yo yo, that jumping thing!* 8)

NOU FEEST ZE DAN MAAR MORGEN OCHTEND ;)

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Morgen!
    @Wieffie, je ei komt eraan! Ik hoop dat de lh piek doorzet en dat ie lekker gaat springen morgen. Ook wel lekker dat je gyn dat zei!. Daar denkt die van mij dus kennelijk anders over,maar laten we hopen dat die van jou het beter weet.
    @Miepie, het word toch spannend nu voor je. Ik duim xtra hard voor je deze maand. Echt waar.
    @Go4baby, met mannetje was NOG leuker geweest, maar wat doe je eraan...Trouwens mijn man snurkt heel erg dus een nacht helemaal doorslapen is ook wel eens fijn.
    @Marieke, sterkte met je kraambezoek. Ik vind het van te voren altijd moeilijk maar als ik er eenmaal ben voel ik helemaal geen jaloezie meer of niks. Da's wel fijn. Zo'n beebje maakt alles goed.

Ik verloor nog steeds veel bloed vanmorgen...Ik ga het wel tegen gyn zeggen, al denk ik dat het nks bijzonders is.
    Vrijdag mss een auditie en volgende week mss werk. Ik hoop dat het allebei doorgaat.

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    krijg nu opeens allemaal audities...wat is dit?
    ook een voor disney, die wil ik heeeeel erg graag!
    Ik heb er zoveel dat ik mss niet eens naar alle toe kan. Dat is ook meteen weer het andere extreem toch?
    Ik moet maar eens gaan trainen ik ben zo slap als wat.... Had ik nou maar hard getrained vorige week. he, die stomme discipline ook!

Deel Deze Pagina