@ Julita: da's inderdaad te harde wind voor op het fietsje! Wanneer krijg je dan meer duidelijkheid over de IUI? Ben benieuwd! @ Beastie: jij mag ook op het fietsje nu hoor En ja, ik had eerst staan 75 maar dat vond ik niet zo bemoedigend... dus heb maar 67 gezet. Dat heb ik lange tijd gewogen dus dat moet kunnen. (Maar het hoeft niet dat ik dat in 3 maanden haal hoor te ambitieus! maar ik stel mezelf wel graag een mooi doel ) Nou, ik heb super mooie vilten strijkletters gevonden dus dat gaat goedkomen!
ZEG naar school jij! Ik ben nu ook op het fietsje....maar harde wind en zwangerschap gaan NIET samen!...ben al snel kort ademig geworden. En als ik dan hijgend op me werk aankom krijg ik last van me buik...dus harde wind dan ben ik met de toto Trouwens de kat liet me gister schrikken...pootjr uit een doos gestoken wat ik nooit zag aankomen...schrok zo hard dat het in me buik schoot! moest er wel om lachen, samen schrikken!
Verdorie, ik moest nog even snel bijlezen en heb ik de 1100 gemist. dan maar op naar de 1200. Wieffie, hopelijk heb je vandaag twee dikke strepen op je ovutest en springt er een heeeel mooi ei. Goed werk heeft tijd nodig. Julita, ga je de arts nog bellen over de IUI? Je krijgt het dus lekker druk. Wel fijn! Tijgertje, je maakt het wel erg spannend hoor! Tezz, hoe was het met je temp vandaag? Beastie, hoe gaat het met je buikje? Mijn beste vriendin is erg dun en die belde me op dat nu (ze is bijna 18 weken) als ze ligt haar buik de bank raakt. Ik moest er wel om lachen, ik heb dat moment al een jaar of 10 geleden gehad. dat ik op bed lag en naar beneden keek en de zwaartekracht mijn buik niet echt goed deed . Go4baby, hoe ga je lijnen? Stop je met snoepen of ga je nog een of ander dieet aanhouden? Miepie, het is toch stiekem spannend. Hoe voel je je? Dus morgen of overmorgen zou je meer moeten weten? Ik blijf duimen!
zo lief voelde het niet.....eergisteren werd ik wakker van het beest...lag zooooo hard te snurken op bed :-s maar ze begint al oud te worden...8½ jaar... Maar stop nu straks krijg je nogmeer heimwee
julita, had ik ongesteld geworden had ik terug aan de clomid gemoeten meid, rare redenatie van de gyn
haha, is al te laat...Geeft niet, ik vind het ook juist leuk om over babies en katten te horen al heb ik op het moment ff geen van beiden... De dag zal komen! IUI staat gewoon al vast, vanaf cd 13 ei zoeken, en dan hup! IUI!
Goedemorgen allemaal! Julita, wat spannend zeg dat je zoveel audities hebt! Klinkt goed meis! Wel vreemd dat je nu geen clomid meer hoeft te nemen. Waarom zei ie dat je het vorige ronde moest nemen? Om je lf langer te maken? Beastie, jeetje, je hebt al bijna je 20 weken echo Wat gaat de tijd toch snel. Wel leuk zeg! Zoooo go4baby, je hebt je een behoorlijk doel gesteld zeg Ik vind het echt bijzonder knap. Ik ben niet zo'n held in lijnen maar moet er ook eigenlijk wel aan... *dat gaat niet lukken met die chocolade-buien van mij * zoekt nog ff verder na een betere smoes* Miepie, je temp blijft dan mooi stabiel zeg! Je gaat dat mooi 9 maandjes zo houden hoor, al moet ik hier iedere dag ff komen blazen Ik heb mijn kaartje in mijn album, ook maar ff opnieuw ge-upload. Vandaag weer een poetsdag hier... ga maar eens beginnen met ramen lappen... tot staksjes!
Mijn dieet is heel simpel: - sporten (wa-is-da?), heel veel sporten met heel veel zweet! - niet meer snoepen (ook geen chocolade reep verbrijzelen 's avonds ) - geen suiker (snoep, koekjes etc) - geen snelle koolhydraten en snelle suikers (zoals witte pasta of witbrood) - geen bewerkte kant en klaar spullen (zoet, vet, suikers etc etc) - gewoon lekker en gezond eten, lekker veel groente, daar ben ik dol op Dus niet heel moeilijk en ingewikkeld. Alleen een kwestie van disicpline (en laat ik daar nou net heel slecht in zijn... )
ik snap het ook niet, helemaal omdat het bij mij zo goed aansloeg...Ik had ook geen bijwerkingen ofzo. Hij zal er wel een hele goede rede voor hebben. Het vervelende is dat ik hem pas op cd13 zie. Maar de verpleegster heeft het echt aan hem gevraagd vandaag. Ik heb er staan wachten...
Hihi...zwaartekracht is hier al jaren gemeen ..straks slsst het nog toe op me (.)(.) Slaap ook nog steeds op me buik...beetje scheef. En ik denkdat ik over het punt ben dat mensen niet meer denken dat ik dikker wordt maar echt zwanger ben
@go4baby, klinkt goed. maarreh, ga je dan na 3 maanden niet helemaal uit je dak met de snaai? Dat zou mijn namelijk gebeuren. Of ga je wel snoepen maar wat minder?
Lijkt me erg moeilijk...van Sonja mag je nogwel eens chocomel en een koekie...vond het goed vol te houden...eerste maand 2 kilo per week...daarna een kilo per week!
@wieffie, ik moest het nemen om mijn cyclus te 'normaliseren'. Mijn ei groeit namelijk vaak niet lekker door en dan springt ie niet zo lekker... Daarnaast heb ik lage prog (daardoor eigenlijk), en vanwege dat eb ik weer een korte lf.
dat is alleen maar de eerste om te kijken hoe dat ei er voorstaat hoor, maar is idd lekker om weer een datum te hebben! Ik hoop dat ik mooi ei produceer.
goedemorgen dames! heb ik zomaar t feesie gemist! pff heb alles even terug gelezen! julita! joepie storm! ben gek op storm haha alleen sneu voor jou dat je er doorheen moest met de fiets! hopelijk ben je met je eerste iui gewoon zwanger meid! go4baby! knap joh dat je gaan "lijnen" probeer ik ook nog steeds maar t lukt me niet echt... geen zwangere nog? pff tijd voor roze dames!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb 14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb 15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb 16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 18 SMEP - kandidaten 6 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt upperdepup! EDIT, je staat erbij Ellen!