Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!!
    WishfulDreaming \:D/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy
    Pebbels [/b] \:D/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!!

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)

******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!!
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!!
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!!
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger

SMEPpers van december:

CynthiaB (SC)\:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger

SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep)
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep)

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger

SMEPpers van Februari:

1. Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep)
    2. Mupkuh \:D/ (ronde 6, 1 x smep)
    3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb
    4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb
    5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb
    6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb
    7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb
    8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb
    9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb
    10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb
    11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb
    12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb
    13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb
    14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb
    15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb
    16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb
    17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb
    18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb

18 SMEP - kandidaten
    7 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

SMEPpers van Maart:

1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt
    2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt
    3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt

ik zag dat wannabemommie ook rood was nu, dus ik dacht dat die iknog wel even...

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

morgen is het roze donderdag meiden... kop op!

Ik ben net dom geweest heb sensitest besteld doe dat altijd via paypal ben ik vergeten bestelnummer er bij te zetten... Duh... und jetzt?
    Ik hoop dat ze het snappen. Heb wel meteen een mail gestuurd ....

DOM!

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

ZEt je jezelf er nog niet bij Julita, of wacht je tot The Egg Day?
    Slaap lekker en succes morgen als ik je niet eerder spreek. Ik heb Dancing Queen gekeken en weet nu hoe dat zo'n beetje gaat met dat dansen. Brrr lijkt me super eng...maar is wel stoer ....

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    slaap lekker Julita!

@beastie: aha! Nou, de sausage rolls die ik heb gegeten vanmiddag waren erg lekker hoor! Van de bakker op de markt.

Zal ik eens wat zeggen? Zit mezelf weer een beetje gek te maken! Toen ik daarstraks opstond kreeg ik een steek in m'n lies! En die ging niet zo maar weg! En ik kreeg een lichte 'vlekjes'-aanval! Maar denk nog steeds niet dat ik zwanger ben hoor! Ik ben gewoon heel goed met mijzelf gek maken! ;) Wou die temp nou maar meewerken... :rolleyes: Misschien heb ik wel nu pas m'n ei! Zou de 'symptoompjes' ook wel verklaren!

@Wannabemommie: als je dit leest: jammurrrr zeg!
    @Tijgertje: hoeist? Je zit al ff na je iui he?
    @Miepie: en hoeist met jou?
    @Wieffie: ei al gevonden?

En iemand al wat gehoord van Nyncke (met ceee kaaaa)?

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!

Tezzz, je maakt het wel spannend hoor! Ik doe morgen voor de gezelligheid wel met je mee (en omdat ik nog een berg testen heb liggen), maar heb sinds vanmiddag al flinke ongi-krampen... gaat 'm dus echt niet worden deze ronde.

Julita, heel veel succes morgen! Zal hard voor je duimen. En heel erg bedankt ;)... laat morgen zodra ik terug ben wel weten wat de uitslag was.

Go4baby, nog naar school gegaan? Ik denk dat ik zodra ik een nieuwe banner moet starten maar met je mee ga doen, moet hier ook nodig een kilo of 10/15 af :oops: Heb ook last van een op-de-bank-hangende buik ;)

Beastie, dikke knuff terug ;) (als je buikje tenminste nog niet in de weg zit...)

6. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    FF een meldplicht.

Zit momenteel in oostenrijk, maar nog steeds geen ongi te bekennen.
    Wel is mn temp hoog, nl 37,2 terwijl hij normaal 36.4 a 36.5 is.
    Heb alles net bij ff ingevuld maar die geeft nog steeds geen ei aan. terwijl mijn laatste dip op 31 januarie is geweest. Weet niet wat ik er van moet denken

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Weet trouwens iemand hoe het zit met zwanger en in de zon. Heb namelijk allemaal bultjes op mn wangen. En ben hier natuurlijk de hele dag buiten in de zon.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Nyncke: uh oh. Dat wordt toch niet weer een cyclus van 58 he? da's nie leuk!
    Geen idee hoe het zit met bultjes en zon. M'n dochter had vorig jaar wel een zonneallergie, maar of dat jou helpt? Toen ik zwanger was, had ik juist bijna geen last meer van puistjes enzo...maar of dat helpt? Als je zwanger bent kun je wel een zwangerschapsmasker krijgen. Zelf nooit gehad, maar misschien kun je je daar in verdiepen? Hoeist verder in Oostenrijk? Mooi weer dus?

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    het is echt super hier. Lekker weer, strak blauwe lucht etc.
    Maar ik ga weer, mss dat een dezer dagen nog online kom en anders tot zaterdagavond dan zijn we weer thuis

10. ooooh lekker in oostenrijk! daar zou ik nu ook wel willen zitten!

tezzz jij maakt t wel spannend hoor! mijn duimen draaien weer overuren!

julita ook voor jou alleen dan voor je auditie

miepie klote van die krampen, maar kan nog alle kanten op he ;)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee daar!
    Hier druk dagje gehad (school en net de poster naar de drukker gebracht, nu kriebelkeelpijnhoest van het keihard fietsen...)

Bankhangende buik? Ik snap 't niet helemaal geloof ik... :oops: of bedoel je als je op je zij ligt? Want als ik op mn rug op de bank lig ligt mn buik op mij ;) (en dan vind ik mn buik wel aardig, die is dan een beetje weg!)

Ik heb net de rest van de chocolade reep van gister avond opgegeten dus ik ben nog niet echt lekker bezig :oops:

Vanavond naar de boekhouder, anders was ik natuurlijk gaan sporten ;) jajaja ik ben ook goed in smoezen!

@ Miepie: ik (wil niets) weten van krampen dus ik duim door ;)

@ Tezzz: een ongi zonder bloed lijkt me haast niet mogelijk hoor! Hoop dat je nu creamy slijm hebt en dat dat over gaat in eggwhite!
    De viltenletters zijn denk ik wel goed. Kreeg over de telefoon hele goede instructie en ook tips hoe je ze vastzet als ze na verloop van tijd toch loslaten.

@ Wieffie; hoe'st nu met jouw EI? Heb ik er zeker weer overheen gelezen?! #-o

@ Julita: lekker slapen en morgen lekker auditie doen!
    Ben benieuwd wat de gyn je gaat vertellen op dag 13! En of je dan meteen deze cyclus je IUI krijgt! Zou wel lekker zijn zeg!

@ nyncke: lekker hoor Oostenrijk! Wintersport of werk ofzo (even gemist denk ik). Voorzichtig met de zon. Zwanger of niet, het blijft ongezond. Dus lekker insmeren met een goede factor!

Nou, ga even verder uithoesten hier (echt ongelooflijk hoe dat aan voelt...)
    Tot later!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: die kriebelhoest, daar hebben man en mannetje nou ook steeds nog last van.
    Als je zelfs een mondelinge uitleg krijgt, zal het vast wel goed komen met die letters!

@miepie: jij gaat dus wel morgen meetesten? Kan ik mooi eerst spieken of het bij jou goed is gegaan ;), jij bent altijd zo vroeg op!

Wordt trouwens wel lastig testen met ochtenduri morgen. Twee kids naar school zien te krijgen én testen én tijd hebben voor de uitslag. Hmmm, maar heel weinig drinken voor het slapen gaan en dan proberen vol te houden tot ik weer thuis ben? Of zo? Iemand nog suggesties?

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, succes dan, Tezzz... zou mij nooit lukken ;). Je kan evt wat ochtendurine opvangen en dan testen als de kids op school zijn...

Go4baby, ík bedoelde als ik op mijn zij lig, ja (ga er vanuit dat de anderen dat ook bedoelden)

Nyncke, vervelend dat het weer zo lang lijkt te gaan duren :-? Even gedachten ergens anders; geniet van je vakantie!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja denk het ook hoor...als je op je zij ligt. op je rug is wel raar...als je buik de bank raakt! ;)

Ik denk dat ik morgen niet hoef te koken :rolleyes: ben benieuwd waar we gaan eten :D .....als ie zelf geen pannenkoeken gaat bakken :(

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

heerlijk Nyncke lekker skieen in Oostenrijk.
    Vrienden van mij zijn nu ook weg... maar omdat ik eigenlijk nu in week 37 zou zitten ging ik niet mee :( Hoe anders kan het lopen helaas.

Hier trouwens ook kriebelhoest.

En morgen wil ik die gemische roze koeken dus .... meiden kom op ongi krampjes of niet .... jullie MOETEN gewoon.... ;) :)

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Valentijnsspecial... Pannekoek in hartvorm? Dat hij weet dat het valentijnsdag is is al lovenswaardig (;))
    Zal eens voorzichtig vragen welke dag het morgen is... Of beter: zal voor ik naar school ga wel een hartje achter laten hier.. Kijken of die hint dan aan komt ;)

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

ik denk dat mijn mannetje niet eens weet wat voor een dag het morgen is :cry: ;) :(

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Voor valentijn heeft m'n man op de cover gezet van P Magazinen die kreeg ik toegestuurd via post. Hij had een foto gepikt van onze computer en die ingestuurd, en erbij gezetn headline : ze zijn voor elkaar gemaakt en dan m'n naam erbij. Lief he ;)

Heb m'n eerste zwangerschapsondergoed aangeschaft, broekjes begonnen te knellen.
    Zag ik in carrefour een mooi hemdje , had ik even geluk aan de kassa, het bleek nog een solden product te zijn en kreeg het voor 1 euro mee

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ellenk: ohhh meissie... Maar niet getreurd het kan goedkomen...
    Misschien werkt deze tip (net met succes toegepast):
    Zullen we vanavond ergens gaan eten of morgen (trek een 'hint' gezicht) "Hoezo, wat is morgen dan voor dag?" .... de dag van de liefde.... ;) Ohhh... (tja, wij hebben 7,14 en 21 feb allemaal bijzondere dagen van de liefde.. ;))

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wauw zico: jouw man weet wel hoe je te verrassen zeg!

Bij ons doen we nooit aan valentijn. Maar dat komt er altijd op neer, dat ik dan hem een kaartje geef en de kids wat knutselen en hij aan het eind van de dag alsnog aan komt zetten met cadeautjes! Omdat íe het anders zielig vindt! hihi! Heb het kaartje al klaarliggen en voor de verandering ook een leuk ingepakte reep chocola. (een posi test erbij zou nog wel leuk zijn he? :rolleyes: ;) Had ie zoooo op gehoopt met z'n verjaardag vorige maand!)

Ben ook aan het shoppen geweest vandaag. 10 kledingstukken gehaald bij de zeeman en ik was 12.50 kwijt! Niet slecht toch? En vanmiddag nog een zooi boeken gehaald bij de kringloop. Allemaal detectives en sprookjesboeken! Kunnen we weer lekker met z'n allen lezen!

Deel Deze Pagina