Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mijn mannetje weet trouwens altijd wel precies wanneer het valentijn is. Wij verkopen namelijk de kaarten in onze winkel!

@Ellenk: ja, da's wel lullig zeg dat je nou niet op die vakantie hebt kunnen gaan :( Maar het komt heus wel goed hoor!

Hoorde gister nog iets heel naars (waarbij onze 'problemen' toch wel een beetje verbleken). Onze buurvrouw (moeder van mijn dochters beste vriendje) is vorige week naar het ziekenhuis geweest. Bleek dat ze een verzakte baarmoeder had en al sinds haar zwangerschap! En nou hebben ze 'm er dus vorige week uit moeten halen :( Ze was al 38 toen ze toch nog zwanger raakte (ze hadden al jaren geprobeerd zonder resultaat). Dus dat er nog een tweede zou komen was al niet erg waarschijnlijk (ze waren al blij dat die ene er toch nog gekomen is!), maar toch he?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Idd heel naar, Tezzz :(
    Wij doen ook niks aan valentijn, vind het altijd een beetje onzin :oops: (sorry voor de valentijnliefhebbers ;)). We plannen over het hele jaar verspreid af en toe een dagje waarop we extra lekker uit eten gaan of samen iets romantisch gaan doen ;)

Pffft, ga zo mijn bedje maar opzoeken, viel net al in slaap op de bank :-?

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: jij ook al zo moe? Ik ook! (maar we hebben dan ook beide een 'korte' nacht achter de rug ;) )

slaap lekker!

Ik wil eigenlijk ook naar bed. Heb sinds vanmiddag hoofdpijn, van die hoofdpijn die 'fijn' twee dagen blijft hangen. :rolleyes: En ik wou nog wel aan de slag met het rokje maken voor dochterlief!

Zoon ligt nou trouwens hier op de bank met een dekentje. Volgens hem kan íe 'niet slapen zonder mij'. Zal wel, hij is gewoon tijd aan het rekken! Heeft daarstraks weer een uurtje stiekum geslapen, dan krijg je dat he! ;) Maar hij ligt wel heeeeeeeeel lief!

kwou dat m'n temp hoger was :rolleyes: , zou me wat meer vertrouwen geven om te testen morgen. :(

Laterrrrrr!

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, jij test gewoon positief morgen! (PUPO ;))
    Lief dat je mannetje niet zonder jou wil slapen... maar wel onhandig :-?

Ik heb trouwens best lang geslapen, hoor, vannacht (lag voor 10 uur al in dromenland, om 5.30 de wekker weer), maar vandaag een lange dag op school gehad en gewoon moe. Morgen kunnen we "uitslapen" (wekker 6.30) vanwege de afspraak met de HA, dus ik ga een heerlijk lange nacht maken!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mannetje is trouwens na een klein voorzetje zelf spontaan braaf zijn vit.C en zink aan het slikken :)... nou nog stoppen met roken :-? (drinken doet ie al niet veel en alleen in het weekend)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: heeft het in elk geval al wel indruk gemaakt dan dus. Ik hoop dat jullie uitslag uiteindelijk wel mee blijkt te vallen! Hoe laat moeten jullie er morgen zijn?

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Om 8.10. Kom hier rond half negen wel even melden hoe het was dus ;)

Al besloten hoe jij het aan gaat pakken (urine opvangen en testen als de kids op school zitten?)

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, ga nu in bed liggen duimen voor je.
    Trusten allemaal (en Julita; goedemorgen en succes met je auditie!)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    weltrusten!

Ik ga er ook vandoor!
    Laat idd bekertje maar ff afgesloten staan (als ik 't niet kan ophouden ;) ). Moet niet te koud worden he?

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: jeemig echt niet leuk voor je buuf! Zeker als je zo jong bent en al weet dat je dus ook geen 2e meer zal krijgen...

@ Miepie: hier ook nooit echt valentijn hoor. Meer lowbudget met een lieve kaart (heb er altijd zo veel in huis, zit altijd wel een toepasselijke bij!)
    Verder geen gedonder. Hou ook niet van die commercieele toestanden! (hebben net eten voor twee dagen gekocht, dus morgen gewoon weer lekker thuis eten!

Slaap lekker jullie twee en ik duim verdraaid hard door!

liefs!

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Ik ga ook lekker mijn bedje in maar ik wil nog ff melden dat ie nog niet positief is. Ik heb hetzelfde streepje als gisteren. Nou ja hopen op morgen dan maar... Ik moet denk ik maar weer van 60 dagen uitgaan :( Dan moet ik nog wel een weekje of 2 wachten op mijn ei...

Slaap lekker allemaal.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    potverdikkie wieffie! maar cyclus van 48 kan ook nog ;) Ik duim weer voor jou!

@Go4baby: dank voor het duimen :oops:

Slaap lekker allemaal!

TezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzSNURKzzzzzzzzzzzz

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wieffie: nee niks d'ervan! Geen 60 dagen hoor. Ik wil gewoon nu dat ei zien!
    Slik je die clomid trouwens nog of is dat maar een beperkt aantal dagen? En kun je niet meteen meer nemen om die eisprong te bespoedigen? (sorry als ik er de balluh van begrijp hoor, maar ik las je onderschirft (omdat het boven in beeld staat als ik dit typ) en toen dacht ik...

14. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Clomid zijn 5 tabletjes die je aan het begin van de ronde moet nemen (ik van dag 3-7) en daarna moet je lichaam zelf de eisprong zien te regelen maar dat gebeurd dus niet goed bij mij. Ik moet nu het einde van mijn cyclus afwachten (of er een einde aan maken door duphason) en dan pas op CD 3 weer beginnen met de clomid.

Ik heb de afgelopen 2 dagen extreem veel last van de hormonen. De stemmingswisselingen zijn echt niet grappig. (dit is dus precies waarom ik destijds met de pil gestopt was) Heb er weer flink wat afgejankt, ben er gewoon moe van.

15. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Hallo Dames.

Ik kom toch ook hier maar even een kijkje nemen. Afgelopen maand geklust volgens smeg principe........misschien steek ik nog wat op van jullie :)

Groetjes klusser

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He Wieffie, hopen inderdaad dat het snel komt. Vervelend die stemmingswisselingen! Succes!
    @Julita, bedankt voor je reactie. Heb een kuurtje gehaald bij de huisarts. erg vervelend ja die schimmels. Toi, toi, voor je auditie!

Denk helaas dat ik gewoon ongesteld ga worden over een week. Heb een beetje buikkramp namelijk. Volgens de planning wordt ik maandag ongesteld. En heb zo'n zwangerschapstest ultra (die vanaf zes dagen voor je NOD mag) gedaan maar negatief. Dus even geduld nog hier.

Groetjes Elba

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wieffie; hmmm dat klinkt toch niet heel fijn dat je zulke stemmingswisselingen hebt. Is dat nog een nawerking van de clomid dan? Wat duurt dat dan lang eigenlijk voor die 'troep' je lijf uit is. Ik had vorige week toen ik ongi werd ook erg last van wisselingen en was heel labiel dus kan me helemaal indenken hoe vervelend dat is. Zeker als het lange tijd aanhoudt!
    Hoop dat je cyclus dan maar snel door gaat.

@ Klusser: SMEP hoor, niet smeg... dat is iets anders :) :oops: (Sperm Meets Egg Program)
    Hoop dat je snel succes gaat boeken! Nog een paar daagjes zo te zien! Spannend!

Nou lieve allemaal! Truste!

18. allemaal al naar bed?

wieffie meid.. hopen dat je lijntje morgen eraf spat hoor! dat je gewoon je ei hebt gehad.. klote die lange cyclussen! en dan loop ik al te klagen als die een keer 32 is :oops:

tezzz ben zo benieuwd naar je test meid! ik duim voor je!

miep suc6 bij de HA morgen! we horen het wel!

hier zo net de afvallers xxxL gekeken! we hebben meteen t buikspierding tevoorschijn gehaald en zijn een uur fanatiek aan t steppen en buikspiertrainen gegaan... zo wil ik echt niet worden... al vind ik mezelf al zo maar mn vriend word dan boos als ik dat zeg hihi
    dus ook hier zijn we weer begonnen met trainen om af te vallen. kijken hoelang we t nu volhouden!

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Elba: he verdorie negatief. Maar wie weet ietsje pietsje te vroeg... ;) (maandag zei je... vandaag is het nog net woensdag :))
    Hopelijk ben je wel snel van die schimmels af!

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Marieke: hihi wat goed van jullie! Echt complimenten en .... VOLHOUDEN !
    Ik ben weer niet naar de sportschool geweest en heb geloof ik (uhm, denk ik uhm...) net weer chocola zitten snoepen... Tja, zo schiet het ook niet op!

@ Miepie: ja! Sorry: succes en sterkte bij de HA. Ben benieuwd wat hij /zij kan doen/voorstelt nu!

Deel Deze Pagina