Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ach, schijt het niet bijt het niet... :rolleyes: Wat misschien ook wel helpt is randjesfietsen. Hoop meiden zijn ermee zwanger geworden...wij hadden het ook gedaan in okt. :oops: ;)

@ mannetjes...knufff (we mopperen wel eens, maar jullie mannen delen soms zo weinig) 8)

@Miepie...veel suc6 straks, hopenlijk is het niet het ergste maar gewoon alleen een beetje inperfect ;) duim voor jullie! EDIT: lees net je berichtje.. :( Maar met een zetje in jullie rug gaat het wel lukken, ECHT!! KNUFFELS ALL OVER!
    @Julita...hop aan de training :D

@ ALLL ...Goedenmorgen ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    morgen!

@Miepie: da's geen leuke uitslag! Ik hoop dat het slechts een momentopname was of dat het idd een adertje is die de boel afklemt of zo. Jij zal wel een baaldag hebben zeg!

@All: het is nu officieel: vandaag is ook mijn baaldag! Nega test, temp 36.4 en Ff is nou echt m'n ei weer kwijt! Ik baal ontzettend!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ben trouwens ook nog steeds niet ongi, maar dat is natuurlijk ook logisch als je geen ei hebt... :(

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, wat balen! Grrr, stomme lijf ook :-? (sorry ;)). Misschien samen met ons ook toch maar eens naar de HA stappen?

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Doe dan eens niet zo eigenwijs en ga naar je HA! **sprak ze streng toe!**

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja...ik weet het niet meer. Ik wil heel graag nog een kleintje, maar had zo gehoopt en verwacht dat dat wel spontaan zou gebeuren! En met het wachten op uitslagen enzo duurt het ook allemaal weer langer. Ik weet het niet meer. Ben te moe om er nog over na te denken vandaag. Zal eerst eens met mannetje gaan praten (als íe wakker is ;) ).

*heel erg ego-momentje: Ik wist wel dat het door die kl*te-pil mis zou gaan! IK heb het gewoon altijd geweten! Ben niet voor niets pas na mijn zoontje uberhaupt met dat rotding begonnen! Stom rotding! -eiinde ego/ frustratie-moment- *

En nou heb ik het er gewoon even niet meer over!
    O zo!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, kan me voorstellen dat het erg frustrerend is en dat je idd onderzoeken net een stapje te ver vindt... aan de andere kant denk ik dat jullie je inmiddels zo hebben ingesteld op jullie nr 3 dat dat toch blijft hangen, en het met de tijd alleen maar frustrerender wordt als je lichaam niet mee werkt.

Praat er idd eens rustig over met je mannetje en ga pas naar de HA als je dat zelf ook wilt (al roepen wij allemaal keihard dat je moet gaan ;)).

Eenmaal bij de HA/ziekenhuis kan je altijd zelf beslissen hoe ver je wel/niet wilt gaan voor een 3e. En het kan best dat met een kuurtje Clomid je cyclus weer makkelijk op de rit te krijgen is.....

8. Hanne9

Hanne9 Actief lid

20 dec 2007
    140
    0
    0
    België
    Hoi, ik kom even melden dat ik deze ochtend negatief getest heb. Hopelijk was ik een beetje te vroeg... dus er is nog smephoop! Als de duiveltjes er nog niet zijn dit weekend, test ik nogmaals. Nog veel succes allemaal!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Tezzz. miepie heeft helemaal gelijk...eerst maar ff met mannetje praten.

Maar dat wil niet zeggen dat je zelf niet mag door gaan. Je staat dan evengoed niet stil hoor.

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Miepie, ik geloof goed dat je baalt van deze uitslag. Dus volgende week moet je weer een potje inleveren. Hopelijk is de uitslag dan ineens een stuk beter. En is het wat minder, dan zullen ze zeker wat gaan doen, dus misschien is dat een fijn vooruitzicht (al had je het liever anders gezien). Dikke knuf!

Tezz, wat balen zeg. Geloof goed dat ook jij een baaldag hebt. Mischien is de afscheiding een teken van een naderend ei? Verwen jezelf maar lekker met veeeeel chocolade!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Dank je... Ik hoop idd dat ze iets kunnen doen... kan natuurlijk wel als er íets van levend zaad te zien is, maar met deze uitslag weten we niet of het helemaal niks is of veel te weinig :-? En als er helemaal niks is kunnen ze weinig natuurlijk :( (ja, met donorsperma, maar we hebben jaren geleden al afgesproken dat als het ooit zover zou komen we eerder voor adoptie gaan dan voor een donor)

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Miepie: verdorie zeg, dat is wel even schrikken zo'n uitslag! Maar het kan echt net zo goed een slecht moment zijn en er zijn heel wat dingen die invloed hebben op de zaadkwaliteit. Dus hopelijk is er me een iets ander leefpatroon gewoon snel wat aan te doen! (Geen mobiel in je broekzak las ik laatst!)
    Hele dikke stapel knuffels!

@ Tezzz: he verdorie dat klinkt ook al niet zo goed.
    En ik sluit me aan bij Miepie hoor. Je kunt net zo veel of weinig laten onderzoeken als je zelf wilt. Misschien dat Clomid al wonderen doet en dat ei aan zet tot springen!

@ Wieffie: hmmm ik ga vandaag een lontje aanleggen onder dat ei... springen zal ie! ;)

Knuffs voor iedereen! Ik moet weer haast-je-rep-je naar school (werd pas 9.30 wakker..)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mobiel was al verbannen sinds ie een Blackberry heeft > zit niet lekker omdat ie te groot is ;). Voorlopig gaan we eens proberen of zink en vitamientjes in combinatie met het schrappen van zijn (te warme) bad in het weekend effect heeft...

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Sorry dat ik even zulke ego-berichtjes plaats vandaag :oops:

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    en van die losse broeken (bleh) die om het lijf slobberen...

Ook zo lekker sexueel...;)

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, hij draagt door de week altijd een pak en heeft een hekel aan te strakke kleren (die - behalve in kindermaatje - ook moeilijk te vinden zijn voor hem ;))

Jullie al vervolgstapplannen gemaakt?

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Miepie: nee, nietwaar, dat doe je niet! En gewoon doen, want daarvoor warne we hier weet je nog! Vorige week was het mijn beurt en nu ben jij het helaas...
    En hierbij snel nog wat lieve knufs! Het is ook best wel een heftige uitkomst en ik zou er ook flink van balen als dat bij ons zo zou zijn (en ik bereid me daar soms ook wel op voor.)

Nou, tot later vandaag!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jullie zijn lief!

Mannetje zegt dat ik er te veel mee bezig ben. Ik forum veel te veel :( ;) Maar ook dat ik naar de ha moet gaan als ik het idee heb dat er iets niet goed gaat. Als er iets mis zou zijn kan alleen de ha me dat vertellen.
    Ga maandag maar eens bellen dan.

Ik moet er vandoor!

Laterrrr!

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jemig wat een rot nieuws allemaal :(

Tezzz en Hanne, wat balen dat jullie er geen roze valentijns-donderdag van kunnen maken :(

Tezzz, ik vind het heel verstandig dat je een afspraak gaat maken bij de ha. Ik denk idd dat Clomid voor jou een heleboel kan doen!

Miepie, jeetje weet je eigenlijk nog niet veel meer... :( Ik hoop dat voor jullie IUI een oplossing gaat zijn. Niet gelijk denken aan donorzaadjes e.d. Ik denk dat het jullie echt wel gat lukken hoor meid! Geef de moed niet op!

Ik ga straks wel ff een testje doen... al is het dan niet het testje wat ik graag vandaag wilde doen, ik zou wel superblij zijn met een positief resultaat. Ik zal me dadelijk eens verplaatsen op de lijst.

Vandaag mag ik de hele dag op mijn nichtje van 15 maanden oppassen. Gelukkig ligt ze nu ff in bed, ik kruip er zelf ook maar lekker ff in....

Oja, om iedereen een beetje op te beuren; eet smakelijk! ;)

Tot later!

20. Goedemorgem!
    zo even teruggelezen!

:idea: go4baby, ja vond het wel een opluchting dat mn vriend er toch ook mee bezig is.. al laat ie dat niet altijd blijken.. nu dus wel :D
    ik zat zelf ook te denken om op dag 13 te beginnen met ovu testen. vorige maand was t mn eerste keer dat ik teste, en toen was die gelijk positief.. dus ik heb er verder geen ervaring mee.

:idea: miep, wat klote zeg van je test en van de uitslag... een hele dikke knuffel!

:idea: tezz ook voor jou balen, had t zo voor je gehoopt! en hoezo teveel forummen ;) pff ;) (zegt mijn vriend ook wel eens, je bent er teveel mee bezig je zit hele dagen op die site hihi)

:idea: hanna ook voor jou balen van je negatieve test.. geen bloed geeft moet he!

:idea: wieffie! meid hoop echt dat ie positief is! veel plezier met je nichtje!

HAPPY VALENTIJNSDAG ALLEMAAL!!!

Deel Deze Pagina