Och joh, dat zegt de mijne ook dat ik er te veel mee bezig ben. Pff maak ik zelf nog wel uit hihihihi Kreeg net wel zomaar een smsje met een knuffel voor en daar zal het ook wel bij blijven, maar dat vind ik niet zo erg hoor.. Tezz, eindelijk eindelijk toch maar eens de ha bellen Go Girl.... Julita is vast nu aan het dansen ik hoop dat ze toch nog iets gevonden heeft om aan te trekken Wieffie dank voor de lekkere taart maar zit hier aan chocolade .... Miepie ik hoop voor jullie ook snel op betere berichten, succes met de nieuwe 'levenstijl' hihihi alles voor een goede zaak. Nou verder weet ik het ff niet meer hoor... tot later kuz
pff hier de hele morgen geprobeerd de dokter te bellen voor een afspraak, steeds in gesprek, strax nog maar eens bellen. andere vriendin ligt momenteel ook al in ZH.. heeft al ontsluiting terwijl ze pas 33 weken zwanger is... hopelijk blijft t nog eventjes zitten.. kunnen we strax bij 2 vriendinnen op kraambezoek zaterdagmiddag gaan we al naar de ene toe.. heb dr wel zin in.. maar ook wel dubbel gevoel hoor! bah! denk dat t gedoe ons beide af en toe een beetje teveel word.. net aan de foon beetje ruzie lopen maken met mn vriend. en eigelijk om nix... en dat op valantijnsdag! dus heb maar lekker eten gekocht en lekker stokbroodje met filet enzo voor vanavond.. tis allemaal wat...
Julita, hoe ging je auditie? Marieke, geen ruzie maken hoor... lief zijn voor elkaar Balen dat de HA in gesprek is... schiet niet op zo :-? Tezzz, vooral doen wat voor jou goed voelt. Hele dikke knuf! Wieffie, alweer getest inmiddels? en bedankt voor de taart... heel slecht! Go4baby, hele dikke knuffel zomaar Hoor net van een vriendin dat ze 8 weken zwanger is... vd zomer met haar over gehad dat wij bezig waren, zij hadden toen net afgesproken in januari te gaan beginnen. Wel blij voor haar, maar wel weer even slikken > heb dan stiekem toch het gevoel dat ik eerst aan de beurt was
De test die ik vanmorgen gedaan had gaf na 3 minuten (tussen 3&4) een vage roze lijn, even dik als de controlelijn. Heb getest met Matcare Cassette. Foto staat in mijn album, al zie je er bijna niets op, in het echt was het net iets duidelijker. Je zag dat het een lijn was. Maar in de handleiding stond dat je test kon aflezen na 3 minuten. Heb toen afgelezen en zag niets. Enkele seconden later zag ik dan wel die lichte roze lijn. Nu weet ik natuurlijk niet meer wat ik moet denken. Beetje onzeker...
Dikke vette digi knufff Miep Niet leuk voor je.....da gevoel ken ik heel goed! Had het toen andere eerder gingen samenwonen-trouwen-zwanger werden...blechhhg!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb 14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb 15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb 16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 18 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt
hey miep, ken t gevoel....balen! ik heb ook altijd dan t gevoel van, ik was eerst..niet eerlijk maar ja zij kunnen we ook nix aan doen denk ik dan maar! hanna ik zie ook wel een vaag lijntje, zou morgen of overmorgen nog een keer testen...hopelijk is die lijn dan dikker! hier eindelijk de dokter aan de lijn gehad.. afspraak staat.. maandag om 8.35u... pff ben best nerveus opeens.. terwijl de dokter er zelf niets anders aan zal doen dan doorsturen denk ik maar toch...
mmmmiddag! @Hanne: het kan misschien aan mij liggen (en het feit dat ik heeeeel graag een roze lijntje WIL zien ), maarreh...dat ziet er toch ECHT uit als een roze lijntje hoor! @Miepie: ik ken dat ook. Onze beste vriend is een half jaar nadat hij z'n vrouw ontmoette al met haar getrouwd! Toen waren wij al 7 jaar samen! Ik had ook zoiets van: Hallo! Wij hebben al 7 jaar verkering waarvan de laatste 3 jaar samenwonend! Wij mogen het eerste trouwen hoor! En toen bleek m'n beste vriendin (de zus van onze beste vriend) een paar maanden later ook nog ongepland zwanger te zijn! (had 6 weken verkering toen het raak was!). Leuk hoor. Steek je al die moeite in het opbouwen van een goeie stabiele relatie die een leven lang mee gaat, gaan je beste vrienden met de grote gebeurtenissen aan de haal! (wij hebben lekker het jaar erop groot uitgepakt! EN getrouwd En een groot feest erbij EN als eerste een huis gekocht EN zwanger en bevallen! Lekkuh puh! ) @Marieke: niet ruzie maken met vriend hoor! Is nie leuk Fijn dat je toch de ha nog te pakken hebt gekregen. Ik kan maandag pas bellen. (heb wel eindelijk de tandarts verzet en een afspraak gemaakt om dochters oortjes te laten checken. Had eigenlijk al in december gemoeten... ) @Julita: hoe was je auditie? Of ben je nou te moe om nog te antwoorden? @all: ik heb zo'n lief mannetje! Het was weer hetzelfde he: ikke een kaart en hij een tas vol cadeautjes! Heb een nieuwe broek en bloes gekregen en een zwart vest. Kreeg van te voren al te horen dat ik het best mocht ruilen hoor! (ik heb een beetje eenvoudige smaak he, dus vind dingen al gauw niet zo heel erg mooi ). Heb het vest dus maar geruild. Hij was wel leuk hoor, maar hij kriebelde, niet normaal meer! Heb 'm geruild voor een zwart overslagshirtje wat heerlijk zacht is! Mannetje vanavond maar showen dus En ook nog veel badspul om lekker te relaxen! Mijn mannetje is errug lief! Liefs Tezzz
Hanne ik zie hem ook hoor! Tezz wat lief! die moet je maar eens goed gaan verwennen Goedzo marieke.... nog ff rustig blijven he...
Mijn test was zoals ik al verwacht had weer negatief. Nu is het lijntje zelfs weer lichter dan gisteren. Nou ja, ik moet gewoon nog ff geduld hebben.
aaaah das lief van je mannetje tezz.. ik mag morgenavond dus een bedeltje uitzoeken voor mn armband van vriendlief en hij had voor vanavond ook nog wat zei die.. ik heb ook alleen maar een kaartje.. maar die kwam wel met de post hihi had m ook wel zo kunnen geven maar vind opsturen altijd leuker! vanavond maar eens aan de valentijnsmep hihi
ben weer thuis meiden! echt heel erg k*t om het nieuws van Miepie te lezen. niet eerlijk, niet leuk. Gewoon heel erg naar voor je meissie, en dat net op een moment dat je stomme spotting begint. Ik hoop serieus dat de de volgende uitslag beter is. @Wieffie, dat ei...wat irritant. Ik wou dat ie maar een keer sprong voor je. Tezzz, een derde is je zo gegund, en ik weet dat je tegen die tests enzo opziet, maar ik denk dat het het toch wel waard is, en je hebt er tenslotte al 2 op de wereld gezet dus mss is het alleen maar een kwestie vaan een clomid kuurtje inderdaad. @hanne, kheb nog even niet gekeken naar je test..maar klinkt goed! Mijn auditie is volgens mij redelijk goed gedaan, maar ik weet het niet zeker want het werd opgenomen en er was niemand in de kamer dus ik kreeg 0 reactie. Ik hoor het hopelijk gauw. Daarna lekker gegeten met man en naar salsaclub. Was leuk, en we hebben besloten om er wat vaker uit te gaan. het zal ons goed doen denk ik!
@Wieffie zolang het maar geen paasei wordt. EI van Wieffie NU MELDEN! EN RAPS! @Tezz, ja idd. dat mag niet en aangezien wij ons allemaal precies aan de smep regels houden, houdt het dus gewoon opperdepop... geen hupsen dus vanaaf. @Julita, salsa dansen echt leuk. heb ik in costa rica geleerd. Alle mannen kunnen het daar goed. Mijn man is een voetballer en hij kan wel een quick stepje maar verder is het een beetje een stijve hork dus die zie ik niet salsa-en helaas
Hier sluit ik mij geheel bij aan! ooooooh....maar da's ook wel weer sielug hoor! Ben wel nog steeds moe vanaaf maar ff zien dus! moet nodig eens iets aan het eten gaan doen