Hey meiden Op 12 februari is mijn vriendin met spoed keizersnee bevallen En dat op mijn moeders verjaardag ha ha Gisteravond zijn we geweest en we hebben de kleine zoon bewonderd Hij is eigenlijk 6 weken te vroeg en weegt 1630 gram en is 42 cm lang En het is een schatjuh De naam is michaël Maar wat een popje zeg hij past de gewone baby kleertjes niet eens En dat mutsje zakt ook over zijn hoofdje heen En hij mag over 5 a 6 weekjes naar huis Mijn vriend was ook helemaal verkocht hi hi Hoop dat ie goed genoeg aan sterkt dat ie snel naar huis mag Hier verder gaat het ook goed af en toe pijnen En heb de hele tijd warm en koud om gek van te worden Hoop echt dat de ongi weg blijft Zijn er nog testers hier @ Hanne Ik zie ook een 2de lijntje hoor alvast een voorzichtige felicitatie Liefs Tijgertje23
miepie volgens mij heb je te vroeg getest meid, test binnen 2 dagen nog eens en hanne ik had ook zo'n testje in begin, wacht eens even tot het opgedroogd is dan zie je of er pas echt een streepje staat, het is een test van kruidvat denk he, niet?
Zico, denk niet dat het te vroeg was hoor... heb al behoorlijk wat roze gespot, dus zal morgen wel losbarsten. En er moeten natuurlijk wel zaadjes zijn om het eitje te bevruchten
miepieke, ik hoop dat ze niet doorkomen, roze vegen kan ook innesteling zijn he. Ik duim voor je. je temp zit goed tot nu toe.
zooo daar was ik weer...lekker gesmult van de wraps.. vriendlief kwam met een hele grote bos bloemen aanzetten rode tulpen hihi hij wilde eerst rozen doen maar omdat je t laatst over tulpen had (dankzij go4baby geloof ik ) heb ik dus een hele grote bos met rode tulpen en andere rode bloemetjes gehad.. zometeen lekker op de bank hangen met lief en vanavond weer smeppen...
@Marieke: tulpen? Mijn tulpies? AAAAAAAAAAAH! Lief van jouw lief! de tulp moet gewoon het symbool van de smep worden denk ik hoor!
ja dat denk ik ook! dan is dat hierbij vastgelegd..smeppers; ons symbool is vanaf nu af aan tulpen hihi
en...(niet dat ik ze ooit gezien heb, maar) ROZE tulpen! ik ga de kids in bed droppen! Als ik terug ben, verwacht ik wel een plaatje van een roze tulp hoor!
Nu niet meer. Heb stiekem gister een testje er tegen aangegooid en die was negatief. Balen maar wel duidelijk.... Misschien wel te vroeg getest getest maar zo aan mijn lichaam te voelen zijn de onderweg....
hihi ja die had ik ook gezien, maar denk zon hele bos is toch leuker voor ons allemaal jij ook lekker verwend door je mannetje las ik?
Yep! Allemaal cadeautjes gekregen! Ben benieuwd of íe nou ook nog een cadeautje terug wil vanaaf (eigenlijk niet zo'n zin in ). Ben de hele dag al moe, koppijn, sjachie en opeens weer verkouden! Zou ik dan toch nog die griep krijgen? ach ja.... Ik ga er vandoor voor vandaag! (mannetje denkt dat we elkaar de hele dag hier gek lopen te maken met zwanger worden! Valt toch wel mee? we hebben het toch ook wel over tulpen, dansen, katten en niet te vergeten: eekhoorntjes? Maar zal dus maar kappen vóór hij thuis is! ) Welterusten allemaal! Laterrrrrrrrrrr oja: en miepie: rood zet vandaag niet meer door hoor bij jou! We willen alleen nog maar roze zien! Liefs Tezzzzzzz
pff tezzz die kerels kunnen er wat van, wij maken elkaar toch helemaal niet gek! (nou ja...soms dan ) je moet maar zeggen dat t juist fijn is dat je hier je ei kwijt kan over t zwanger worden en dat je dat anderes aan zijn kop moet doen dan vind ie t vast niet erg meer hihi mijn vriend zegt er gelukkig niet zoveel meer van...in t begin wel hoor..toen ben ik es dagen lang aan zn hoofd gaan zeuren over zwanger worden en nu ik weer zo actief ben op de site vind ie t geloof ik wel lekker rustig haha nu is hij degene die mij de kop gek maakt.. truste vast meid!
Hoi Dames, Ik lees al een tijdje mee (vind het zo'n gezellig topic)! En ik wil het smeppen ook wel eens proberen! Alleen wordt het hem deze cyclus denk ik niet, want het schijnt dat ik een te hoog prolactine gehalte heb! Hierdoor worden EN m'n cyclussen langer EN ik heb melk uit m'n borsten! Incl. stuwing etc. (goh, dan weet ik niet hoe dat moet voelen, maar dan weet ik alvast wat ik kan verwachten als ik bevallen ben! En ze zeggen: een goede voorbereiding is het halve werk! Dus dat komt goed) Maar goed, eerst m'n cyclus op orde brengen en dan aan de smep! Dus ik lees een beetje mee en als het zover is dat m'n prolactine weer op peil is, smeppen! Dus dit wordt een oefen-smep-ronde!