@lola, welom hier. Ik hoop dat je cyclus gauw weer op orde komt. Klinkt niet fijn. oh ja goedemorgen! Kijken of er vandaag wat eitjes willen springen... Ik ga vandaag lekker naar acupunctuur, heb ik altijd wel zin in. Of het ook helpt vraag ik me wel af... Ik zit te wachten tot mijn telefoon gaat, dan kan er goed of slecht nieuws van de auditie komen. Erg spannend. Ik hoop het zo! Ik wil deze echt heel graag. @Miepie, heb je een beetje kunnen slapen meid?
Lola, welkom! Julita, al gebeld inmiddels? Heb wel kunnen slapen, maar heb ontzettende koppijn nu (waarschijnlijk omdat ik gistermiddag bijna de hele middag jankend rond heb gelopen :-? was zo stom geweest op te gaan zoeken wat ze kunnen doen bij minder dan 1m zaadjes; eigenlijk alleen ICSI - als het meezit - en KID ) Temp vanmorgen naar 36.3, dus feest vandaag... en dat op de dag dat we beginnen met de mondelingen op school :-? Nou ja, genoeg gezeurd. Hoe is het verder met iedereen? Wieffie, duim voor een ei voor jou vandaag!
hahahaha was dat maar waar (ivm geld ) Neuh veel verder dan de gelderse selectie (amateur) is ie nooit gekomen maar hij is nog super fanatiek... Ik ga nu ff lezen want dat had ik nog niet gedaan moest ff lachen om Julita haar vraag.
goeiemorgen allemaal! Ik heb het meeste bijgelezen, helaas niet zoveel goed nieuws... @ miepie sterkte meis, kan je mannetje het nieuws ook een beetje verwerken? Ik hoop in elk geval dat de volgende test een betere uitslag oplevert! @ tezzz nouja zeg, heeft FF je ei afgepakt! Schande! @ nieuwe smeppers succes met smeppen! @ hanna ik zie ook wel een vaag lijntje hoor, en dat kan echt wel een goed teken zijn ondanks dat het pas na 3 minuten verscheen. Mijn eerste test (op 10 DPO) bleef ook maagdelijk wit en pas na een half uur ofzo zag ik een heeeeeel vaag streepje (ze staan in mijn album).....Ik duim voor je hoor, dat je over een paar dagen gewoon vet POSITIEF test! Wij hebben hier niets aan valentijnsdag gedaan, ik vind het nl. veel spontaner als mijn mannetje me verrast op een andere dag. Ik was zelf gisteren de hele dag naar de 9maanden beurs met een vriendin, en hij vertrok naar het buitenland dus heel veel viel er ook niet te valentijnen bij ons Fijne dag allemaal, het belooft weer zonnig te worden!
Goedenmorgen Spannend Julita.....zit je al OP de telefoon? Miepie...sterkte vandaag! Knuff knuff. Die beeb komt echt...zal vast meer zwemmers zijn als ie nu aan de zink zit, roken mindert/stopt en lekker gaat douchen Gisteren avond afwezig ivm uit eten met mannetje Hij nam ons mee naar de Zilte Zoen in Bergen aan zee Lekker gesmikkeld! (had ie al gereserveerd voordat go4baby daar was geweest )
Goedemorgen allemaal! @ Lola: Welkom! Gewoon lekker oefen SMEP'pen en dan hopelijk een korte cyclus dit keer (met roze aan het eind!) @ Tezzz: mijn vriend denkt ook dat we elkaar hier gek maken... tuurlijk niet We maken elkaar hier hartstikke krankjorum bij tijd en wijle... Maar dat we elkaar ook steunen, tranen drogen en weer op en top blij worden .... ach... wat een man niet weet... @ Julita: Hoop zo dat je die auditie hebt gehaald. Was deze voor Disney? Of is dat een van de volgende! Veel plezier bij de acu. Zie het inderdaad maar lekker als een uurtje relax, aandacht en lichamelijke verwennerij! Of het nu helpt of niet. Het feit dat je daar gewoon een goed gevoel bij krijgt is al heel belangrijk! @ Miepie: he verdorie... mondelingen en dan ook nog slipstaren... Hoop dat je er niet heel erge last van krijgt als het doorbreekt vandaag. Heb je alleen vandaag die mondelingen of de hele week? Want voor je iedereen hebt gehad...? Is het literatuur? Wel leuk lijkt me... maar al die kids zijn natuurlijk bloednerveus.. Ach gossie en jij ultra sjagie omdat je misschien rood wordt... Dikke knuf! @ Beastie: haha jij/jullie smikkelaars! Lekker van genoten dus! Heel goed. Wij gaan er zeker binnenkort weer een keer heen! @ Mielenl" nog leuke, nuttige, nutteloze dingen gekocht op de 9-maanden beurs? @ Marieke: bedeltje al uitgezocht... roze tulp geworden Lief trouwens dat ie met zo'n bos aankwam! Lekker van genieten! @ tijgertje: gefeliciteerd met de zoon van je vriendin. Inderdaad een super kleintje zeg! Ik zag laatst bij de bijenkorf kleertjes in maat 44 ofzo. Echt snoeperig klein. Hoop dat hij snel aansterkt en gauw lekker naar huis mag! Lijkt me best wel heftig als je je kleintje zo'n tijd alleen maar in het ziekenhuis kan verzorgen en knuffelen en zo en dat je dan zelf weer naar huis moet. @ de rest: knuffs Ik heb trouwens sinds gisterochtend rare soort eipijn steken aan de rechterkant. (Helemaal onderin dus te laag voor blindedarm). Had eergisteravond ook heel draderig slijm... nog wel wit, niet doorzichtig... Waar is mijn lijf nu weer mee bezig! En ik droomde vanochtend dat ik die steken had en tegen mijn zusje zei: 'ik ben zwanger, ik voel het gewoon'... Hoezo het houdt me bezig
hallo, daar was ik weer even! Er is nog niet gebeld...Maar dat betekend niks. Deze was idd voor Disney go4baby!
Heeeeeé gezellig, is er eentje wakker Blijft altijd moeilijk om een wens even "uit te schakelen" .. ik zeg onmogenlijk. Kijk eens naar buiten....LENTE!
Hihi vandaag viel het wel mee hoor! (9.23 op de wekker ) Dus was al eventjes op maar moest wat werk doen. Zo maar even een afspraak voor de HA maken! @ Julita: spannend! Maar ik verbaas me er wel over dat je dan al zo snel reactie krijgt! Trouwens wel raar dat je auditie doet voor een camera en niet met mensen voor je neus! duimmodus weer hoog!
OOOh Disney maar dat staat natuurlijk extra stoer op je CV We gaan in maart als we in parijs zijn naar disney land...mag niet overal in maar wordt er altijd zooooooooooo vrolijk van...maakt de kleuter in me wakker 8) Krijg je zowiezo een belletje?...of alleen de "geslaagde" mensen?
@ go4baby ik heb me in kunnen houden, maar wel 1 leuk/nutteloos ding gekocht: samen met een set met badspeeltjes. Verder alleen maar nuttige dingen die ik nog nodig had! @ julita spannend joh, ik duim ook voor je hoor dat je zometeen goed nieuws krijgt! @ beastie jaaaaaa LENTE! ik word helemaal vrolijk van het mooie weer!
ik krijg het altijd al heel snel te horen omdat de shooting al snel is. Volgende week namelijk. Je word altijd gebeld want ze moeten je namelijk laten weten of je die dagen vrij kan maken voor iets anders of niet. Vaak hebben mensen meerdere dingen gaande en als het een niet doorgaat dan kan je het andere vaak nog doen. Disney staat idd heel goed op cv! Ze hadden maar een meisje nodig, da's niet veel. Ik hoop dat ik het met een beetje geluk wel krijg.
@Mielenl, leuk ding is dat zeg! @beastie, yup! Oh nee, wel mijn koppie erop. Ik had trouwens laatst een auditie voor cheerleader en die heb ik dus niet gehad...Ze wilde een 'airhead' type hebben. Dus eigenlijk is het een compliment.
Hi ladies, Ik kom weer even binnenwaaien. Ben weer aan het bijlezen. Heb zelf eigenlijk niet zoveel te melden. Nog geen ongi in ieder geval. dus waarsch wederom een lange cyclus
goedemorgen! heerlijk die lente plaatjes! en ook heerlijk als ik naar buiten kijk! word weer helemaal vrolijk! spannend julita! hoop voor je dat je hem krijgt! vanmiddag met mn ma hier t dorp in! ff kadootjes kopen voor de kleine van mn vriendin en voor een vriend die jarig is.. verder geen schokkend nieuws? geen eieren gevonden? nog niemand echt ongesteld? nog geen zwangeren?
@ julita wat is een "airhead" type? die kikker is echt super leuk! Dat ding op z'n rug waar die speeltjes in zitten, kun je er af halen; zo kun je alle speeltjes uit bad scheppen en door de gaatjes druipt alle vocht eruit. En achter z'n kop kun je flessen met badolie enzo neerzetten. Ik had 'm al een keer in een blad zien staan. Nu was hij flink afgeprijsd dus heb ik me toch laten overhalen
Hoi meisjes! Ik ben ook uit mijn bed gevallen Slecht geslapen en nu mag ik ook gezellig nog met mijn schoonfamilie een weekend weg stiekum weinig zin, snappie... Maar goed dat ik de PDA bij heb dan hoef ik jullie niet te missen. Ik ga nu niet terug lezen, dat doe ik later, moet nu eerst alle rotzooi verzamelen om mee te nemen en dan de hond afleveren en overal alle spullen ophalen (we hebben een bestelbusje en daar kan mooi van alles in en daar maakt men dan ook dankbaar gebruik van) Ik lees later bij en dan zal ik op jullie allemaal reageren. En oja, fijn weekend alvast allemaal!