Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zozo een weekendje weg! waar ga je heen wieffie?
    opzich wel even lekker om je gedachten ergens anders op te zetten toch..

fijn weekend meid!

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    airhead is een een bimbo type...

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mielenl: Heel grappig ding! Dus af en toe mag dat wel ;) Past ook in et lente rijtje niet?

@ Julita: hihi maar goed dat je niet die cheerleader betn geworden inderdaad. Van zo'n imago kom je nooit meer af!

@ Rainstarr: alles goed met poezekind?

@ Marieke: lekker he, wat een zonnetje allemaal voor goeds kan doen!

Ik moet nu even hard werken... bleh.. dus tot later!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    We kregen vandaag al de brief die we moeten inleveren als we hier weggaan. Wat raar dat het nu oppeens zo dichtbij komt het einde. We gaan ook steeds meer plannen in CA enzo.

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Daar hebben ze ook een disney :D

En hoe gaat dat straks met de mmm? Heb een dosier en gaan ze daar **hopelijk niet nodig** weer verder waar je gebleven was?

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    daar dacht ik helaas laatst ook aan. Ik denk dat we die maand in zwitserland maar gewoon 'vrij' nemen. En dan neem ik mijn dossier wel mee om in CA weer door te gaan...Ik heb hier nog 2 kansen...

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Wieffie: lekker weekendje! Als het weer zo blijft gewoon lekker genieten hoor! Wordt vast leuker dan je denkt!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Wieffie, ik snap dat je er tegenop ziet, maar ook ik denk dat het wel ok uitvalt...sterkte en smepze ook toch maar een beetje.

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

weekendjes weg zijn meestal wel goed voor smep tenzij het het van die zzuip weekendjes met vrienden zijn natuurlijk ;)

Julita, maar goed dat je dan niet aangenomen bent ;) Ik had ook nog nooit van dat woord gehoord hoor....

Ben net gebeld door uitzendbureau. Woensdag ingeschreven nu al bij 2 bedrijven op gesprek... En ik hoef pas een baan per 1 juni maar goed. Dat is ook al over 3 maanden.

10. spannend ellenk!

suc6 met je gesprekken!

11. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@go4baby ja poezekind heeft het errug naar zijn zin! (gelukkig maar) Jij ook al hard aan het werk zie ik. Ik ben zoooooooooooooooo blij dat het vrijdag is ;)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ben blij voor poezenkind.
    Ben sssssssssssssssssssssssssssuper blij als het 17.00 uur is :D ;) :D

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    rustig hier...Ik ga ook mijn bedje in.

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Trusten....geen belletje gehad? goed of slecht teken? :rolleyes:

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmidddag!

tjonge wat is het koud op de fiets! Maar gelukkig wel prachtig weer! Ik zie dat ik dus niet de enige ben die gek is op dit mooie weer!

Ik heb vanmorgen bewust niet getempt! Goed he? Om er wat minder mee bezig te zijn. Ik zal wel zien wanneer er weer wat rooiigs (gaaf woord ;) ) verschijnt. Ik had gister echt een sjacherijnige kl*tedag. Maar de zon schijnt en heb weer heerlijk gespeeld met de peuters vanmorgen. Ben weer happy! Het komt allemaal wel goed. Ga nog even deze maand afwachten of er nog iets gespot wordt en dan maandag 3 maart de dokter bellen voor een afspraak! Ben komende week nogal druk en de week erop zijn de kids vrij. Na de vakantie heb ik weer de tijd om me met het zwanger worden bezig te houden. ;)

hmmm moet eigenlijk weer een andere banner dan. Maar deze is wel lekker lente-achtig. Laat 'm wel doorlopen dan (i.p.v. met ei).

@Miepie: succes met je mondelinge toetsen! En ik hoop dat je nog niet rood bent geworden (ondanks je lage temp :( ). En ga jezelf nou niet helemaal gek maken. Wacht eerst maar eens af hoe het zaad dat er wel is er uit ziet. Jullie hebben toch in de dagen ervoor ook nog gesmept he? Kan ook de hoeveelheid wel wat verminderen, toch?

@Julita: hebben ze al gebeld?

@go4baby: al klaar met je werk voor vandaag?

@rainstarr: al klaar voor het weekend? Mag poezekind al naar buiten? Is wel heeeeeeel koud lijkt me als je zo kaal bent? ;)

@Lola: alvast welkom! Ik lees wel bij 'miskraam' mee. Jij hebt al veel te verduren gehad zeg en nou nog dat prolactine-gedoe erbij overheen! Idd, je bent alvast voorbereid op 'stuwing' e.d. voor na de bevalling ;) (daar heb ik de nodige ervaring mee :rolleyes: :) ). Smep is van oorsprong bedoeld voor na mk, dus ik hoop dat het bij jouw lekker snel succes gaat brengen! Je mag hier best alvast komen kletsen hoor! Waarschuwing: we zijn soms wel een beetje prettig gestoord en hebben ook wel eens ego-momentjes. Hoop dat je dat niet erg vindt? ;)

@Ellenk: fijn dat je al gebeld wordt voor gesprekken. Ik hoop dat er iets bij zit wat bevalt.

@Mielenl: leuke kikker hoor! En handig dat je de speeltjes ermee uit het bad kan scheppen (Als ik eens relaxed in bad wil, haal ik meestal nog wel weer een speeltje onder m'n kont vandaan als ik net denk lekker te gaan liggen :rolleyes: )

@Wieffie: altijd positief blijven he! ok, je hebt misschien helemaal geen zin in de schoonfamilie, MAAR het wordt wel prachtig weer!

Heb ik nou iedereen gehad? pffff...die lijst moet niet langer worden hoor!

O ja: Hanne: al weer getest?
    En hoe gaat het met de rest van de zwangeren onder ons? Leentje, diaantje en cynthia? Alles goed?

Liefs Tezzz

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey, was er nog heeeeel even. er is nog niet gebeld, en dat is noch slecht noch goed. Het betekend alleen nog wat langer wachten.
    @tezzz, wat goed, ff niet tempen. Naar de ha gaan vind ik overigens trouwens wel een goed idee. Die cycli van jou zijn echt niet meer normaal volgens mij.

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    en het rare is, dat ik zo gewend ben geraakt aan die cycli dat ik pas nu (nu ik een aantal maanden heb getempt) door heb dat ze 'niet normaal' zijn! En dat na 20 jaar ongi!

jammer dat ze nog niet gebeld hebben. Zullen ze het wel morgenochtend doen denk ik. Slaap lekker!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik denk niet dat ze op zaterdag bellen hoor. Waarschijnlijk maandag pas. Is geen probleem. Als SMEPpers zijn wij wel wat wachten gewend...
    Vandaag is trouwens de dag dat we het precies een jaar aan het proberen zijn. Ik werd vorig jaar op 15 Feb. ongi en van af toen zijn we er voor gegaan!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: nou 'gefeliciteerd' lijkt me eigenlijk toch niet echt passend he? Voor mij is het volgende week 9 maand sinds het stoppen met de pil en volgende maand een jaar sinds we het hebben besloten.

Ik hoop dat ze je zooooo graag willen hebben dat ze lekker toch morgen al bellen ;) En anders lekker maandag !

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hahaha...wie weet.
    Bij jou duurt het ook al een tijd door die lange cycli he? Ik denk dat het bij jou echt wel snel te helpen is hoor. Wat ik gisteren al zei, je hebt het wel al 2 keer laten zien dat je het kan!

Deel Deze Pagina