Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    HEEEEé, naar bed jij...tis al harstikke laat in Tokyo! :D ;) :D

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik weet het...maar manlief ligt al keihard te snurken en ik had zoveel op dus ik zat nog een beetje uit te buiken.

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Julita: ai... snurker. Heb je eigenlijk oordopjes of zo? Als mijn man aan het snurken slaat, kan ik dus ECHT niet meer in slaap komen he!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja met volle buik is niet lekker slapen.... ;)

Ik zeg altijd "JE SNURKT" dan zegt hij van niet en draait zichom...probleem opgelost :rolleyes: :D

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nope, ik moet hem elke keer omduwen...
    ik ga trouwens nu wel echt echt naar bed. tot morgen dames! Nog een fijne vrijdag avond!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mijn mannetje snurkt niet echt, maar ronkt meer. Geef 'm dan een dauw dat íe anders gaat liggen. Soms houdt het dan op. Soms helpt het net lang genoeg voor mij om in slaap te vallen. :rolleyes:

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    dddddddddddddddddoeiiiiiiiiiiiii Julita!

9. truste julita!
    zo vanmiddag lekker met mn moeder inkopen gedaan.. kadootje voor kraamvisite gekocht (best raar dan hoor)
    heb mn moeder ook gelijk hyves uitgelegd en aangemeld hihi... ben benieuwd of ze er iets van begrijpt!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    m'n man wil mij ook aan de hyves hebben. Hij zit nou steeds te 'krabbelen' met mijn vroegere vrienden! Maar ik heb zoiets van: ben al verslaafd aan 1 forum, nog zoiets erbij en het huishouden ligt helemaal op z'n gat! ;)

11. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi meiden,

Denk dat het een schimmeltje was. Nu ik medicijnen heb gehad is dat rozige afscheiding weg. Wel eng/vervelend. Nu nog 3 dagen wachten tot NOD.

Groetjes Elba

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Elba: gelukkig dat het nu weer beter gaat. En nou maar hopen dat de rozige afscheiding nog 9 maandjes wegblijft he! ;)

Ik ga ervandoor. Misschien tot vanavond en anders tot morgenmiddag!

Laterrrrrr!

Liefs Tezzz

13. Niet meer actief

Ik wil ook graag mee smeppen, is dat toe gestaan als je persona gebruikt?

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dames, bedankt voor jullie warme welkom!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: toegestaan? hihihihi! we zijn heus niet aan heilige wetten verbonden hoor! :) Tuurlijk kan dat met de persona! Misschien nog wel handiger dan 'gewone' ovutests! Leuk dat je ook mee wil gaan doen, maarreh: zou je niet beter wachten tot een eventuele volgende ronde? (zie dat je ei net is geweest? ;) ) In elk geval vast welkom!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: hoop dat je al lekker slaapt! En wachten zijn we hier inderdaad helaas goed in geworden!

@ Tezzz: heel goed om even niet te tempen... maar niet te lang zo door laten gaan hoor! Zou met die temp kaartjes onder je arm maar even naar de HA gaan.

Over HA gesproken... vergeten om een afspraak te maken. We fietsten er langs... zei ik: meteen even een afspraak maken... nee, doen we straks.. niet dus. mooi vergeten.

Ik hou het ook voor gezien... wil weekend!

Ga even beetje opruimen!

@ Ikdus: welkom! Je kunt gewoon persona gebruiken hoor. We zijn echt niet heel streng hier ;) Het is hier vooral ook heel gezellig en als SMEP leidt tot zwanger worden worden we er gewoon heel blij van!
    Hou je ook nog je temp bij of alleen je ei zoeken met de persona?

17. Niet meer actief

Ik heb deze ronde aardig wat gesmept.( denk ik)
    Heb bijna elke rode dag geklust.
    Vanaf dag 8 om de dag en vanaf dag 14 elke dag en soms meerdere keren per dag.

Persona gaf wel aan op dag 20 en 21 een ei, maar mijn temp laat helaas nog geen ei zien.

Fijn dat ik dus gewoon mag meekletsen hier :d

18. welkom nieuwe dames!
    hoe meer zielen hoe meer vreugd he :D

elba, spannend meid! nu maar afwachten!

tezzz ach jawel joh leuk dat hyves! heb er ontzettend veel oud klasgenoten mee terug gevonden! leuk man :D

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!
    IkDus, elke dag noemen wij omgekeerd smeppen (maar ook daar is al iemand zwanger mee geworden ;)). Gezellig je hier ook weer tegen te komen!
    Go4baby, maandag dan maar gelijk?
    Mielenl, mooi hoor, je kikker ;)
    Beastie, word nou toch wel erg nieuwsgierig naar die Zilte Zoen (was het echt zo lekker als Go4baby beweerde?)
    Julita, trusten! En duimpjes blijven voor je draaien, zou gaaf zijn als je Disney mag doen!

Alle anderen; hele dikke knuffel!

Gisteren even een hele flinke dip gehad. Vreemd genoeg staat mijn man er op het moment wat positiever in (was tot gisteren andersom). Haha, ook wel logisch, hij zeg "ja, het zegt me niet zoveel, weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. En mijn vader heeft met slecht zaad ook 3 kinderen gekregen" :). Nou ja, als er maar één van ons positief blijft he... Vrijdag gaan we weer, nu in het ziekenhuis. We moeten daarvoor ook iets uitgebreidere formulieren invullen enzo. En dan maar weer afwachten...

O, Go4baby, gelukkig doen we deze mondelingen geen literatuur (scheelt een berg voorbereiding voor mij ;)). Ze moeten discussieren met een klasgenoot en krijgen plaatjes waar ze over moeten praten enzo. Vandaag de eerste 25 leerlingen gehad, komende week ook nog 3 lange dagen. En dan begint het nakijkfeest weer in de vakantie :-?

20. Niet meer actief

Meiden dit is totaal offtopic, maar ik klim ook ff op een wolk.

Wij ( vriend en ik )emigreren binnekort naar Spanje samen met mijn familie, en er was nog al een twijfel of het bij mijn vriend financieel helemaal in orde zou zijn.
    En het is allemaal in orde.
    Ik ben o zo blij dat we naar Spanje kunnen in April.
    Mijn geluk kan niet meer op, en als mijn eitje nog eens bevrucht raakt deze maand, ben ik echt super blij :):):):)

Deel Deze Pagina