@ Nyncke: spannend! Tot roze zondag @ Miepie/Beastie: inderdaad gewoon simpel, we hadden nacho's vooraf en die heb ik al op zoveel plekker gegeten maar hier... echt super: per 2 stuks dubbel (als een sandwich) gesmeerd met sour cream/creme fraiche en dan met kaas en chaddar kaas overdekt... heerlijk! Dus hup in de auto en gaan! (verder kun je in de omgeving daar heerlijk wandelen in bos/duin of op 't strand! hmmm water loopt er helemaal van in mn mond! Even kijken wat hier nog te snaaien is...
Pfffft.. hier wat teveel zitten snaaien vanavond. Lekker sushi zitten knutselen net (voor verjaardag van zwager morgen), maar er een beetje veel van gesnoept Nyncke, klinkt goed.. lekker genieten van je vakantie en als je terug bent een positieve test! Is hier de weekendrust weer teruggekeerd ?
Hoi meiden Helaas ik ben weer rood Vanmiddag hevige buikkrampen zo erg dat ik in elkaar zaktte van de pijn Maandag ga ik de gyn weer bellen Ik baal er wel een beetje van hoor Maar goed ben niet de enige die dit ook heeft Liefs Tijgertje23
Tijgertje, balen Dikke knuffel Ik duik mijn bedje weer in, trusten allemaal. O, nog even grappig; mannetje staat net raar met zijn armen te zwaaien in de keuken... "ben ze zwemles aan het geven"
aaah tijgertje balen meid! knuff! haha miep ben benieuwd of die zwemles lukt! anders moet ie t even aan mijn mannetje voorleggen. misschien kan die er dan wat van leren hihi ik ga zo ook t bedje in, ben moe.. eerst ff lekker warm douche! truste dames en tot morgen!
zou mijn man ook kunnen doen zoiets! @Tijgertje: wat ontzettend ^&#%#$&^(*&)(&)%^%^^)^zeg! En dan ook nog aangekondigd met zo'n pijn! Auwie! Lekker kalm aan doen dit weekend. Geniet van het weer en de gezonde buitenlucht. Dikke digiknuf voor jou! @Nyncke: klinkt goehoed! Ben heel benieuwd wat het zondag wordt! Ik zie dat iedereen op vrijdagavond vroeg z'n bed in duikt? Goed idee! Ben ook moe. Maar volgens mij wil mannetje heel graag smeppen ofzo kreeg heel veel kusjes en daarna de aankondiging dat 'íe vast naar boven ging'. Ik heb eigenlijk veel meer zin in knuffen dan in gesmep, maar goed. Wij hebben hier trouwens mazzel in ons kleine stadje hoor. De tent waar wij elke vrijdagmiddag eten is pas geleden uitgeroepen tot een na beste lunchroom van Nederland! Goed he? Het is daar zooooo lekker eten! En ze hebben van alles. Van gezonde broodjes tot biefstuk en van maaltijdsalades (waarna je ook echt de rest van de dag niks meer hoeft te eten) tot de lekkerste patatjes. En nog goed te betalen ook! Wisten wij lekker 6 jaar geleden al toen ze nog cafetaria heetten, maar nu weet de rest van horeca Nederland het ook! Ik ga naar bed. Iedereen lekker slapen en morgen weer genieten van het mooie weer! Liefs Tezzz
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb 14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb 15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb 16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 18 SMEP - kandidaten 9 Ongi.... 2 Zwanger.... 2 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt ik heb je rood gemaakt tijgertje...helaas. dikke knuffel. EDIT, Miepie, ik zag dat jou banner ook alweer op cd 2 staat...Ik heb je ook maar rood gemaakt. Zijn de echt al gearriveerd?
Ik ga vandaag maar eens hard trainen, ik moet wel in goeie conditie zijn als ze me aannemen bij disney he? Ik kom later weer even kijken, hoe het met springende eieren gaat enzo. Ongi is hier trouwens practisch over, dus bijna weer smep tijd!
Heb deze ochtend weer een test gedaan. Was vaag positief, wel ruim binnen de tijd. Ben wel nog onzeker, dus laat mij nog maar even als twijfelgeval staan. Wil eerst een vet positieve test, dan kom ik het hier wel melden. Nog steeds niet ongi en beetje gevoelige tepels, dus heb hoop... Zou graag het februaripercentage naar boven halen Nog veel succes voor iedereen!
goedemorgen! wat een rust weer! echt weekend hihi hanne dat klinkt nu dan toch echt als positief! alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor meid! julita trainse.. hopelijk word je ervoor aangenomen! wij zouden eigelijk eergisteren alweer beginnen met smeppen maar toen was t zo laat dat we er niet meer aan begonnen zijn en gister wilde vriendlief perse een film afkijken..tja daar ga ik niet op wachten hoor ...dus we hebben nog niet gemsept! vanavond toch maar echt beginnen met smeppen..of sleur m vanmiddag maar mee naar boven ff een vlugge smep!
Haahahaha Ja Marieke, hier ook we moeten zo weer aan de smep. Gisteren niets geworden dus heb vanmorgen maar ff mannetje bij de kladden gepakt. Hanne kan gewoon niet missen mies, spannend..... Train ze Julita, ik word al moe als ik er aan denk. Ik ga dadelijk ook mijn rechterarm trainen (lees strijken) geen zin maar geen keuze. Vanavond naar Tarzan in Scheveningen en ik met toch iets aan, en het liefst wat niet meer in de kreukels zit
oo die is zoo gaaf! tarzan! ben ik ook geweest.. die is echt super geweldig! mag ik niet mee ik ga strax op kraambezoek...heb dr wel zin in
Ja ik heb geen idee of ie leuk is. We konden via de personeelsvereniging mee ik gratis en mocht iemand meenemen voor 60 euri, dus neem mijn moeder mee. Meteen verjaardagscadeau. Ik ben naar heel veel musicals geweest maar deze trok me niet zo maar voor dit geld (we gaan ook nog met een bus) dacht ik och wie weet is het wat. Ik ben met mijn vorige werk ook naar The Wiz geweest maar dat vond ik niet echt super.
ik ben helemaal gek op musicals en heb er dus ook heeeel veel gezien al haha the wizz ben ik niet geweest omdat idd t verhaal me niet aansprak. je hoorde er ook verschillende dingen over.. tarzan had ik in eerste instantie ook niets mee.. maar chantal speelt gewoon erg goed en dacht och wel leuk voor mn moeders verjaardag (ook ja hihi) maar hij was geweldig.. zit leuke humor in..en alles zweeft door de zaal over je heen en naast je enzo echt helemaal super welke musicals heb je nog meer gezien?
jeetje wat een rust hier! Alles goed met iedereen? Lekker weer he? Ik heb een 'opruim-break'! hihi mannetje sliep gister al, dus ook ik heb niet gesmept gister! @hanne: klinkt toch zeker wel veelbelovend hoor! Oja...ik ben nog steeds niet rood Laterrrr! Liefs Tezzz
Hihi, grappig, nog meer musicalfanaten hier! Heb Tarzan nog niet gezien, de vdEnde-producties trekken me altijd het minst. Mag bij veel musicals gratis mee met mijn schoonzusje, die journaliste is Op het moment is Ciske echt de allerbeste draaiende musical vind ik, maar bijna overal uitverkocht :-? Fame (de Nederlandse, draaien er 2 op het moment) vond ik ook errug leuk...
Yep... gisteren al een beetje rood toen niks meer en vannacht is het feest echt losgebarsten :-? (heel raar, droomde dat ik mega-ongesteld was en er geen tampon meer tegen hielp. Werd toen wakker, naar de wc... en echt mega-ongesteld. Haha, tampon doet wel gewoon zijn werk gelukkig )
ik kom net thuis en ik ga mijn bedje in, maar ik wilde alleen even gedag zeggen... speciale knuffel voor miepie, en de rest is ook gewoon lief!