ik ben gek op bijna alle musicals! ik ga in juni naar ciske met mn zus samen. wij zijn beide helemaal verliefd op danny dus die kaartjes liggen hier al een maand of wat in de la hihi heb dr zon zin in he tezzz spannend nog geen rood! wel balen miep! maar gelukkig dat je tampon zn werk idd doet hier net terug van kraamvisite! wat een schatje vroeg al aan mn vriend of die een grote tas bij zich had.. konden we dr zo meenemen als papa en mama even niet keken maar helaas haha
ppppffff..flink balen hierzo...wasmachine is dan toch overleden **morgen mama maar even met een bezoekje vereren **
Ben weer thuis in nederland. Heb ff bijgelezen en zag op de lijst staan dat ik groen ben maar heb nog helemaal niet gettest. Ook zag ik ronde 7 staan en dat moet ronde 5 zijn. Nou ja ben moe van de reis, dus ga vroeg slapen. Tot morgen
Ja morgen ga ik testen. Mn vriend vroeg of ik niet nu al kan testen. Hebben net gegeten en ben alweer misselijk, ben moe en heb het koud. Zal het dan toch
Ik hoop het ook, maar wil aan de andere kant niet te veel hoop hebben. Een zw test kun je het beste doen met ochtendurine he
nyncke Heb ik idd ook gedaan ja. Ze zeggen dat het op zich niet uitmaakt maar als ik jou was zou ik idd wel met ochtendurine doen. Spannend hoor! Miepie hoe kan dat nou? Waar blijft al het roze nou? Beastie gecondoleerd met je wasmachine. Liefss
Avond! @ Nyncke: ik hoop dat ik je een goede-roze-morgen mag wensen @ Miepie: bleh... toch rood geworden... extra stevige hug! @ Beastie: ook mijn medeleven bij het verlies van je wasmachine... Kleine wasjes... grote wasjes.. nu bij mama in de wasmachine... even stukkie rijden... gewoon in mama's wasmachine... Zo, wij gaan thee en tompoucen doen! (om het alvast te vieren Nyncke... ) Hebben hele dag hard geklust. (met verf enzo... dus niet geSMEPt helaas...) Tot roze zondag
O,ja, voor de volledigheid: ik was dus nog niet aan mn gezond leven programma begonnen mocht dat niet geheel duidelijk zijn
Hoi Dames! Aaah, het ging over musicals hier! Ik ben niet zo'n musical fanaat! maar wil echt graag naar Ciske, lijkt me enig! Jesus christ superstar ben ik wel 2x geweest! (vond ik dan wel weer leuk, vooral met zo'n mooie jezus en een sexy judas!) Go4baby, krijg spontaan trek van die tompouce! Hmmmmm... Nienke, jij gaat morgen roze? Hier maar alvast begonnen met oefenen voor het echt smep-werk!
Hallo, Hier ben ik ook weer even. Ik ben gisteren het huis uitgevlucht want er most heel wat slopwerk gebeuren wat betekend dat er veel rotzooi zou ontstaan dus ikke weg. Maar er is veel gedaan, nog 3 weken en dan komt de keuken. Ik ben blij als alles klaar is. Miepie, balen zeg. Wat moeten jullie vrijdag in het ziekenhuis allemaal doen? Go4baby, hoe gaat het met het niet snoepen? Wieffie, weekendjes weg of feestjes waar je geen zin in hebt kunnen soms onverwachts heel leuk zijn. Viel het mee of tegen? Tezz, hoe voel je je verder? Heb je vanochtend getempt of laat je het even varen? Julita, als je daar gaat trainen, wat doe je dan. Hardlopen of hebben ze daar supersomische fitnesscentra's? Beastie, hoe voel je je. Als vanaf week 14 ofzo de vermoeidheid minder wordt, heb je dan nog bepaalde kwaaltjes of is het alleen genieten? Hanna, het is wel spannend. Wanneer ga je weer testen? Ikdus, hoe werkt zo'n persona? Marieke, heb jij zo'n pandora armband? Die bedels zijn toch best duur of valt dat mee? Mielenl leuke kikker zeg. Wij hebben in ons nieuwe huis nu ook een bad. Wel fijn (al heb ik er nog niet ingezeten) Lola, jullie hebben al veel achter de rug als ik naar je banner kijk. Hoe gat het met je, hoe kijk je nu naar het zwanger worden? Tijgertje, dikke knuffel. Deze maand dus weer iui. Zie je er tegenop of niet? Nyncke, heb je al getest? degene die ik vergeten ben: hoe gaat het met jullie? Iedereen verder nog een fijn weekend!
Hoi Leentje, Ja ik heb ondertussen al 3 miskramen achter de rug (5w, 8w & 16w) soms verlies ik wel eens de hoop, maar 9 van de 10x sta ik er toch heel positief over! Ik weet zeker dat ik ook een gezond kindje mag krijgen! Daar ben ik niet bang voor, ik ben alleen bang voor hoe lang het nog allemaal gaat duren! Want ondertussen schijn ik ook een te hoog prolactine gehalte te hebben, waardoor het zwanger worden weer wordt vertraagd! De tijd zal het leren en ik weet zeker dat het wel goed komt! Jij bent lekker die vervelende 12 weken voorbij! Gelukkig! Heb je last van kwaaltjes of zijn die al afgenomen?
Helaas, ik ben vanmorgen voor ik gimg testen ongi geworden. Dus ik kan op rood. Volgende nod is rond 22 mrt en zitten dan in ronde 6.
aaaah Nyncke, balen meid! Oh over lijstje gesproken, ik mag op 25 maart! Ronde 3 1/2 Nep ronde dus, zwanger worden is zo goed als uitgesloten!
Mogge (op 't nippertje) @ Nyncke; balen zeg. We hadden allemaal goede hoop! Je ongi netjes gewacht tot je thuis was... wat een warm welkom ... bleh! @ Leentje: zo zeg, daar wordt nog eens flink geklust! Wel lekker om nu echt af te tellen naar je nieuwe keuken. Is het dan allemaal klaar? Of staan er nog meer heftige breek en sloop werkzaamheden op 't programma? (Natuurlijk de baby kamer nog, maar das natuurlijk straks als mooie afronding!) @ Lola: waarom is dit nu een nep ronde? Of komt dat omdat jullie elkaar niet zien in de vruchtbare dagen? @ de rest: geniet van de zonnige zondag! Wij gaan zo weer verder schilderen... Hopelijk is dat dan vandaag klaar. Moet alleen de vloer van mijn kantoor nog in de was en dan inrichten! (kantoor van bedrijf is al wel (bijna) klaar...)
Hoi leentje Dit wordt me 5 de iui en krijg tot 6 behandelingen tegoed daarna stappen we over naar ivf En dat is nog zwaarder dan de iui Hoop dat er meer meiden zijn die dit doen en me een beetje uitleggen hoe dat precies in zijn werking gaat en of dat nog pijner is en of het meevalt Morgenmiddag snel naar de apotheek om de gonal op te halen want ik begin nu met de clomid 100 mg Liefs Tijgertje23
goedemorgen! eeh middag inmiddels! balen nyncke! je had zulke goede voortekens leentje: ik heb idd een pandora armband.. de bedels zijn vind ik zelf behoorlijk duur.. de goedkoopste (ik heb een zilveren armband) zijn 20 euro. als je een goude hebt dan is de goedkoopste ergens rond de 60 euro geloof ik en de duurste bedel is ergens in de 400 euro ben ik dus even blij dat ik alleen om zilver geef hihi go4baby klusse vandaag! wij gaan strax naar utrecht naar mn broer.. even zn nieuwe huis bekijken.. tomtom gaat mooi mee want anders weten we de weg niet in die k** stad (sorry voor de mensen die er wonen maar als buitenstaander is t een k** stad om te rijden hihi)