Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @go4baby: Ik heb schijnbaar een te hoog prolactine gehalte, ik krijg melk uit m'n tepels etc! :confused:
    Het schijnt dat je dan geen eisprong krijgt of dat het eitje niet goed is! ;)
    M'n cyclussen worden daardoor steeds langer!
    Maar ach, wie weet is het wel raak! 10 maart naar de gyn, dus dan weet ik meer! ;)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee allemaal,
    hihihi Utrecht vind ik ook k*t om te rijden al die eenrichtingswegen verschrikkelijk.

De musical was wel aardig.... Het verhaal was echt prut en vond de zang niet echt heel geweldig. Veel was niet goed te verstaan. (we hadden niet Chantal helaas). Maar ik houd van meer sterke zangmusicals, Les Miserables, Miss Saigon, Phantom... en het liefst gewoon in Engels want ik vind de vertalingen niet altijd geweldig.

Jesus Christ Superstar was echt mooi, mijn neef was understudy van Jesus dus toen wij gingen speelde en vooral zong hij de sterren van de hemel. Judas was idd giga goed en ik was zelfs onder de indruk van Jamai... die kan echt zingen ;) hahaha

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmiddag!

@Nyncke:potverdrie wat jammer zeg! En het zag er zo goed uit! Geluk bij een ongeluk dat je dan tenminste op vakantie niet rood bent geworden :(

@Leentje: ook vandaag niet getempt! Misschien dat ik morgen weer eens een poging zal wagen, als ik zin heb. ;)

Ik ben nog steeds niet rood, maar dat wil weinig zeggen. Ga er maar vanuit dat ik 29 februari rood wordt. Dan ben ik best wel regelmatig! (op 49 dagen :( ). Ik wil me er niet meer te druk om maken en dat lukt eigenlijk best goed! (het huis begint er eindelijk wat meer opgeruimd uit te zien ;) ). En we blijven heus wel doorsmeppen hoor! Lekker voor de fun!

De kids zijn al weer lekker buiten aan het spelen en ik ga zo maar eens even m'n haren wassen. (heb best lang haar, dus ben wel even bezig). We hoeven vanavond lekker niet naar de winkel omdat we sinds 2 weken een stagiaire hebben die ook op zondag werkt! Dus kan vandaag lekker kalm aan doen. Heerlijk, weekend gevoel!

Laterrrr!

Liefs Tezzz

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :whistle: \:D/ =D> :D =D> \:D/ :whistle: **ff tijd voor een dansje...een guitig dansje!!**

Zo goed als geen kwaaltjes....als je een grotere broek kopen geen kwaaltje vind :rolleyes:
    Hierzo alles prima...zeker als je naar buiten kijkt...ik ga weer even in de tuin klooien! :D

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag allemaal!
    Tezzz, lekker genieten van het heerlijke weer buiten dan :)!
    Nyncke, balen zeg. Hele dikke knuffel.
    Tijgertje, hoop dat die ivf niet nodig gaat zijn voor jullie.
    Go4baby, succes met verven. Van alle lekkere dingen afblijven wil hier ook nog niet echt lukken ;)
    Beastie, hoe is het met jou?
    Leentje, balen dat je zo weinig energie hebt :-? Vrijdag in het ziekenhuis is eigenlijk alleen zaadjes inleveren. Week erna de uitslag en dan door naar de uroloog (mijn mannetje dan ;))

Ik woon zelf trouwens al 9 jaar in/rond Utrecht, maar vind het centrum ook echt heel rot om te rijden. Buiten het centrum is het goed te doen - als je de weg weet. Volgens mij ook een crime als je de weg niet weet :-?

Gisteren trouwens een heel fijn gesprek gehad met mijn schoonvader. Zij hebben er 4 jaar over gedaan om zwanger te worden, bleek uiteindelijk aan een spatader bij hem te liggen. Fijn te weten dat zij precies weten hoe het is als het niet gaat... (hij vertelde ook dat er bij hun vd week weer veel naar boven was gekomen van 30 jaar geleden)

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Allemaal goed meissie....ben alleen wat emotioneler.
    Niet zo dat ik om nix in janken uitbarst hoor maar krijg snel een brok in me keel bij dieren leed en bij ....... jullie (miepie en mannetje) en leed van andere dames...ik wordt er op z'n tijd wel erg verdrietig van.

Fijn dat je met je schoonvader er over kan praten....als ik aan de mijne denk :( ;)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: fijn om te kunnen praten met iemand die het herkent he? Ik heb het een poosje geleden mijn vader maar eens gevraagd hoe het bij hem en z'n ex-vrouw nou eigenlijk zat. Ik wist dat ze geen kinderen hadden en dat dat een van de oorzaken was dat ze uit elkaar zijn gegaan. Maar nou weet ik dat ze 2 keer een miskraam heeft gehad. Dat m'n vader al het 'bloederige' heeft moeten verzamelen en dat het waarschijnlijk door een fout van de gyn is geweest dat ze dus geen kinderen meer kon krijgen. Ze hebben dus in een horror-verhaal geleefd :( En waarom ik dus zo'n gelukkig ongelukje was! :) (jaha... ik ben ook verwekt door 1 keer raak! ;) ) Zijn ex heeft trouwens nooit kids gekregen. Is wel al jaren gelukkig getrouwd nu. En vond het he-le-maal niet leuk om te horen dat ik ben geboren. Dat vind ik dus helemaal niet zo vreemd!
    Snap nu ook waarom mijn vader zo overbezorgd is geweest tijdens mijn zwangerschappen. En waarom hij zooooooo blij was met de geboorte van onze 2 gezonde kids! Hij was gewoon heel erg opgelucht!

En dat soort dingen hoor je dan later pas ;)

Ik hoop dat wat er ook is met je man, het snel verholpen zal kunnen worden. Heeeeeel veeel succes!

8. Niet meer actief

Goedemiddag meiden..
    Heb niet alles terug gelezen ben zoo moe..
    Kom net van de huishoudbeurs af, en me benen zijn blij dat ze rust hebben haha..

Nyncke, ik las dus dat je zou testen maar je bent dus helaas ongesteld geworden.Jammer!
    Hele dikke knuffel voor jou!

Miepie, wat een gekke dromen heb je toch zeg.
    Maar gelukkig werkt je tampons.

Leentje, Persona is eigenlijk een anti conceptie, maar dan een beetje zoals ovu testen.
    Je moet over een test staafje heen plassen en die dan in de monitor doen 5 minuten lang.
    En als je het er uit haalt krijg je groene of rode dag.
    En als je ei bijna op springen staat krijg je een eisprong symbool.
    Dus als je zwanger wilt worden, moet je op de rode dagen klussen..

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ellen: Maar de show zelf, met slingerende apen was wel leuk?
    Ooh, wat goed dat je neef understudy was van Jezus! Dat is wel gaaf!
    En idd ik was ook helemaal onder de indruk van Jamai! :confused: Ik schrok met z'n solo stukje, viel bijna van m'n stoeltje af! Zo goed!
    Jammer dat die musical niet meer draait, maar we hebben de dvd nog! ;) (ok, weliswaar van de engelse musical, maar die is nog beter!)

@ Tezzz: wat heerlijk dat de stagiaire ook op zonadg werkt! En degene laat zich daarvoor lenen? ;)
    Maar hoe zit dat dan met jou cyclus? Wanneer ga je naar de huisarts?

@ Miepie: wat fijn een goed gesprek te hebben met je schoonvader! Vooral goed, omdat hun zich dan ook kunnen indenken hoe het is om er lang mee bezig te zijn! Is toch wel fijn het begrip lijkt mij...
    Als ik denk aan mijn schoonmoeder (dat dan wel weer) die zou zich totaal niet in mij kunnen inleven! :evil:

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @lola: Mijn schoonmoeder heeft zelf ook een mk gehad voor ze zwanger raakte van mijn man. Hoewel ze zegt zich er weinig van te herinneren kan ze er dus wel over meepraten. Valt me trouwens op dat veel mensen niet zo goed met hun schoonfamilie overweg kunnen. Ik kan juist heel goed met m'n schoonouders overweg! Ik zie ze eerlijk gezegd vaker dan mijn eigen ouders :oops: .

Onze stagiair zit ook in het tweede van een voetbalclub. Dus hij traint nogal veel, maar moet wel zo veel mogelijk aan zijn stage-uren komen. Vandaar dat íe dus op zondag wel wil werken. Hij bood het zelf aan zelfs!

En wat betreft mijn "cyclus", die heb ik eigenlijk niet! Heb sinds 9 november geen normale ongi gehad. Wel 2 keer een dag of 12 een veegje bloed per dag. Ben na m'n eerste keer 49 dagen cyclus gaan temperaturen en het lijkt erop dat ik geen eisprong heb. Vandaar dus ook niet echt ongi. Nou ben ik al eerder tijden heel onregelmatig geweest en heb ik toch al 2 kids, maar tóch schijnt het niet normaal te zijn dat je 3 maanden niet ongi wordt! ;) Ga dus eerste maandag van maart ha maar eens bellen. :rolleyes:

Ik heb wel eens een musical gezien die ik ook wel heel leuk vond (was trouwens in Oxford), maar tóch hou ik niet zo van musicals. Ik vind het meestal óf slecht geacteerd óf superslecht vertaald. Heb trouwens ooit 'de meeuw' gezien van Tjechov en die was wel heeeeeel goed! Doe mij maar toneel dan, als ik toch moet kiezen.

(galm trouwens wel stiekum luidkeels mee met liedjes uit 'the sound of music' of the Who's 'Tommy' of 'Miss saigon'... als ze op de radio zijn. Dat dan weer wel! :oops:)

Laterrrr!

Liefs Tezzz

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: oh nou wel fijn dat jij met je schoonouders overweg kan!
    Opzich heb ik ook geen problemen met m'n schoonmoeder, want ze woont op curacou! ;) Ze is vorig jaar 2x in Nederland geweest, dus toen heb ik haar pas ontmoet! :oops: Erg aardig, maar als het aankomt op miskramen en dat soort zaken (vriendlief is een moederskindje, dus zij weet alle ins en out's van onze relatie) komt ze erg bot over... Dat is best jammer! :confused:
    Zijn vader ken ik niet, die woont ook ergens op dat eiland! ;)

Aaaah, nou kijk, zo'n stagiaire is nou handig, alle stagiaires zouden zo flexibel moeten zijn! Was ik ook niet hoor! 8)

Wat een gedoe dan met je cyclus (die je niet hebt) Ik was allang naar de huisarts gerend!! :confused:

Mijn moeder en mijn tante gaan naar elke musical die speelt in het land! En soms, heel soms ga ik mee! (3x in totaal)...
    Ik heb daar het gedult niet voor, moet je weer 2 uur stil zitten enzo, bah niks voor mij, ik wil kletsen, bewegen en lopen!

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Jullie hebben steeds over een persona maar hoe ziet ie er eigenlijk uit is het een soort machine ofzo?

Liefs Tijgertje23

13. Niet meer actief

14. goedavond dames!

ff wat terug moeten lezen,

miep wat fijn dat je goed hebt kunnen praten, zon gesprekje heb ik ook gehad met mn moeder afgelopen vrijdag...over hoe vlot of niet vlot t bij haar is gegaan enzo..

wieffie nog niet terug van dr weekendje?

tezzz wat fijn van die stagiare dan heb je idd wat meer ruimte voor jezelf!

ellenk, zonde dat je de musical minder vond.. ik vond m zelf geweldig maar AIDA blijft voor mij echt nummer 1 :D

ikdus, volgens mij heb ik iets gemist of heb ik eroverheen gelezen :oops: maar relatie uit? dan kan ik me voorstellen dat je dan niet hoopt op een zwangerschap! sterkte meid!

vanmiddag na een hoop gevloek en getier van vriendlief (want tja tis zondag dus ook op de weg) samen met onze belgische trien (stem van de tomtom zet vriend altijd op de belg hihi) heelhuids aangekomen in utrecht hihi... 2e keer ging al wat gemakkelijker als de 1e keer gelukkig...hopelijk rijden we er de volgende keer zo feilloos heen. gezellige middag gehad dus dat scheelt :D

morgen naar de dokter.. hopelijk stuurt ie ons nu wel door.. maar dat kan eigelijk niet anders na langer dan een jaar bezig zijn en 15 rondes verder he.... ben benieuwd!

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Nou marieke ik hoop voor jullie ook dat de dokter je nu doorstuurd. Ik moet de volgende cyclus nog afwachten, maar doet die weer raar (zie onder) dan hoef ik gelukkig maar te bellen en schrijft hij gelijk een brief.

Over musicals gesproken ik ga in mei naar ciske. En kreeg net van mn lieve overbuurmeisje te horen dat ze auditie gaat doen voor de sound of music. Ik ben dus heel erg benieuwd.

Maar ga nu lekker slapen, mn vakantie is voorbij en moet dus morgen weer de hele dag aan de bak staan

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

Heel kort, want heeeeeel erg bekaf! (maar wel tevreden want veel gedaan dit weekend).

@ Miepie: wat goed zeg dat je zo'n gesprek met je schoonvader hebt gehad! Soms is het wel hel fijn als je de belangrijke mensen om je heen gewoon kunt vertellen hoe het zit.

@ Beastie: knuff!

@ Julita: alles goed daar?

@ Tezzz: ik gok de 30ste feb ;) Maar heel goed dat je naar de HA gaat. Ik heb mn afspraak nog steeds niet gemaakt... :oops: Sta op je te wachten namelijk ;)

@ Marieke: succes morgen bij de HA. Ben benieuwd, laat je horen wat hij/zij verteld?

@ Lola: ja, nu kan ik het me weer herrinneren. Wel fijn dat je snel naar de gyn kan om te kijken wat die voorstelt. Krijg je dan misschien iets van medicatie ofzo?

@ De rest: knuf!

Hoop dat iedereen al lekker slaap! Truste allemaal!
    Tot morgen!

17. Niet meer actief

Marieke het was een foutje, ik dacht dat mijn vriend me liet stikken, maar hij was opgepakt.
    Ze dachten dat hij een brommer had gestolen haha.
    En hij mocht niet bellen..
    En wij hadden op dat moment ruzie dus ik dacht dat hij mij verlaten had.

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Morgen,
    alles wel goed hier...Gisteren naar een flamenco concert geweest. errug goed.
    @Miepie, fijn dat je met je schoonvader hebt kunnen praten. Dat helpt wel denk ik he?
    @Leentje, als ik ga 'trainen' dan ga ik naar een dansstudio naar klassen en yoga.
    @Nyncke, heel erg balen meid. Het zag er zo goed uit...
    @Tezzzz, nog niks...wat duurt dat lang.

Trouwens vanmorgen gehoord dat ik net ben aangenomen voor Disney... Ik baal erg.
    Ik hoop morgen nog een paar audities te hebben, maar ik heb daar nog niks over gehoord dus ik vrees het ergste.
    Verder hoop ik dat mijn eitje lekker aan het doorgroeien is deze maand, al moet ie het helemaal alleen doen...
    Een (zwangere) vriendin van ons had fotos van haar 3d echo op het net gezet en ze hebben hun baby al genaamd en alles. Hmmm...zo zou ik het toch niet doen hoor. Maar mss zeg ik dat alleen omdat het een beetje steekt om haar met haar mooie dikke buik te zien. Ze zijn hartstikke gelukkig.

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    bijna vergeten Marieke, veel sterkte bij de ha vandaag.

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!!
    WishfulDreaming \:D/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy
    Pebbels [/b] \:D/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!!

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    *MOAS => Mother of all smeppers! ;)

******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!!
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!!
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!!
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger

SMEPpers van december:

CynthiaB (SC)\:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger

SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep)
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep)

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger

SMEPpers van Februari:

1. Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep)
    2. Mupkuh \:D/ (ronde 6, 1 x smep)
    3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb
    4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb
    5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb
    6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb
    7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb
    8. Nyncke, ronde 5, NOD 10 feb
    9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb
    10. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb
    11. Tezzz, ronde 7, NOD 14 feb
    12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb
    13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb
    14. Miepie80, ronde 13, NOD 15 feb
    15. Tijgertje 23, ronde 7, NOD 17 feb
    16. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb
    17. Elba, ronde 9, NOD 20 feb
    18. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb

18 SMEP - kandidaten
    10 Ongi.... 2 Zwanger.... 1 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

SMEPpers van Maart:

1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt
    2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt
    3. Marieke1610, ronde 15, NOD 12 mrt
    4. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt
    5. Lola1982 ronde 3.5, NOD 25 mrt

@lola, je staat er ook bij nu.
    @Nyncke, nu heb ik eindelijk de ronde waar je in zit ook eens goed gezet...
    Nog andere dames?

Deel Deze Pagina