Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja...we missen je gewoon snel...we kunnen niet zolang zonder je hoor! :rolleyes: ECHT!

Gaat ook errrug snel...Van mij mag de rem er wel een beetje op. Voor je het weet is het allemaal voorbij :confused: ook wel weer leuk hoor, mama zijn ...maar zwanger ben je toch maar 9 maanden per kind...pff

Vind je instelling best goed hoor...van de zomer! (vlak voordat jullie naar het buitenland gaan?) Is het toch eerder is het ook goed! ;) Enne je weet maar nooit misschien is het vrijdag een betere portie (pardon?) :(

Gister de was bij me moeder gebracht ( :({|= :) kleine wasjes, grote wasjes! :D :whistle: ) En die zei dat ik ff moest kijken of me trouw jurk (die is creme..) wel bij me behang past (die is wit) ....omdat ze me jurk ombouwt tot wieg bekleding...maar het kan wel...alleen nu kwam Mark er mee aan dat ik met me dikke buik nog 1x tje in me jurk moest hijsen...voordat de schaar er in gaat! :D Dus met 20w maken de een dikkebuiken/trouwjurk foto 8)

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, die wil ik zien, Beastie! :) Hahaha
    IkDus, heftig weekend achter de rug lees ik... fijn dat alles weer goed is!
    Julita, fijn dat jij optimistisch blijft.. kunnen we wel gebruiken ;). Het is idd eerst vrijdag (of eigenlijk volgende week) maar even afwachten. Ik weet niet of zo'n spatader erfelijk is, maar zou eerlijk gezegd blij zijn als het zoiets is, dan kan er in elk geval iets aan gedaan worden ;).

3. Niet meer actief

Nou dan zal ik heel hard voor je duimen dat of zijn kwakkie dit keer goed is of dat het een spatader is.
    Maar dat kan je zelf toch ook zien?
    Misschien moet je even kijken haha.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    die foto durf ik niet eens, na dit ego moment, achter te houden. Dus die komt in me album :) :D 8)

Pfff...go4baby houd het ook lang uit in bed ;)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nee, spatader zit ook vaak aan de binnenkant ;) Kijkt wat moeilijk, haha. Als het nou weer slecht is (en kan me niet voorstellen dat het van minder dan 1 milj. ineens meer dan 20 is nu :-?) dan wordt hij doorgestuurd naar de uroloog. Die doet dan een echo om te kijken of het een spatader is.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoezo ego-moment? (haha, moet je mij eens bezig zien afgelopen dagen ;)) Ik zit vol spanning te wachten....

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ook wel raar...een ego van je ballen :(

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wie weet Miepie zijn de zaadjes idd vrijdag een stuk beter. Mss waren ze in lalala stemming of een beetje te warm ;)

Julita, ik was bij Tarzan en daar wordt ook veel in gedanst is dat ook iets wat jij leuk zou vinden? Ik vind het knap wat die mensen doen want het is echt elke dag hetzelfde... lijkt mij oersaai... behalve het applous natuurlijk :)

Marieke heel goed dat je meteen naar de gyn mag.
    Ik zou anders volgende week ook gewoon bellen hoor. ze zijn daar hartstikke aardig.

@ de rest; *zwaai* was een beetje veel lezen dus ik weet niet meer zo!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ja, lijkt mij ook. Lijkt me sowieso maar raar als ze je hele zaakie gaan onderzoeken :-? Maarre... foto?

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dit is wel heeeel perssonlijk Miepie maarreh heb je al gezien of er zo'n spatader te zien valt? Het schijnt dat het 85% van de tijd op de linker zit.

11. Niet meer actief

Lijkt me raar hoor een echo van de ballen haha.
    Je mannetje zijn piemel zal vast krimpen door dat koude gedoe.
    Ik ga heeeeeeeel hard voor je duimen Miepie..

En Beastie ik wil inderdaad ook die foto zien.
    Pas je er nog wel in dan?

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ffies wachten jij....20 w is van het weekend ;) **je weet wel..met die 2 dagen dat we niet hoeven te werken... ;) **

En daarna nog een lief echo-tje ...enne oja de vloer is gelegd in de beeb kamer ;) we kunnen inrichten...onee nog plinten :(
    En we krijgen nog dubbele glas (gehele boven verdieping...) dus voor baby kamer plaatje moet je ook geduld hebben...altijd maar geduld ](*,)

Miepies mannetje heeft toch niet aan carnaval gedaan? onee dat is geen lalala stemming maar een Alaaaaaaaaaaaaaf stemming ;)

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh...ikdus was me voor. excuus....
    @Beastie, die foto wil ik zien!

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha ik ook! :)

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, had begrepen dat jullie 'm al gemaakt hadden... maar geduld tot het weekend dussss.... ;)

Julita nog nooit uitgebreid bestudeerd met vergrootglas erbij ofzo... maar na 10 jaar ken ik ze aardig goed ;) Volgens mij geen spataderen te zien zo met het blote oog

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Jajajaja dames volgende week in me album....de achterkant kan vast niet dicht ( dat kon ie al niet meer na de honeymoon :oops: ) Maar we hebben tape in huis...gaat vast iets "leuks" worden! :D ;)

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    mijn huissie waar ik zo in CA een paar weken in ga wonen staat al vast meiden! heerlijk!

18. Niet meer actief

Hahahah lekker dan met tape dichtplakken.
    Wel een tape die bij je jurk past toch haha.

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee hoor...alleen bedacht!

Dat wordt volgende keer klussen met het licht aan ;) (en een verdikking...voelt de een anders dan de ander?) Raare praat voor de maandag morgen :rolleyes: ;)

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    OHHH...nieuwbouw? Lekker hoor! (ze hebben ook zachte bedden in CA!)En, weer redelijk in de buurt van een Ikea? :D :)

Deel Deze Pagina