Ik zou ook liever in Europa zitten kwa scholen voor mijn toekomstige kinderen, maar je kan het niet altijd kiezen. En ik mag niet klagen. CA is een hele mooie plek. Wat zielig voor je mannetje dan...Mss is het wel een goed teken, kijk maar naar Nony die is zomaar ff zwanger terwijl haar man gekneusde ribben had. ik zoek het nu wel heel ver he?
Hoop ook dat je zwanger weg mag gaan daar. Zal heeeel hard voor je duimen. Maar als je toch al de hele wereld overgaat. Waarom kom je dan niet ook in Spanje wonen? Heel veel dingen zijn hier goed geregeld. Zoals gratis kinderdagverblijf Gratis ziekefonds. Nederlandse scholen.
@Ikdus, jullie doen het toch wel beter als die Engelsen die je op de tv zien die dan iets in het buitenland willen opzetten hoop ik hebben jullie al een kroeg? In Torremolinos toch? hebben vrienden van mijn ouders ook een kroeg gehad. Maar die zat niet zo erg in het toeristische gedeelte dus dat liep niet zo goed. Nu hebben ze een buurtkroeg in Malaga komen alleen maar spanjaarden maar super gezellie.
hahaha maar nu gaat het wel al beter hoor. Hij was niet eens blauw Dus dat moet eind van de week allemaal goed komen. hihihi hoe verder we dingen zoeken hoe beter hihihi
@ikdus, als het aan mij lag zat ik ook allang in spanje , maar voor mijn man is daar geen goed werk te vinden...Althans, nu nog even niet. Mss over 10 jaar wel!
Wat voor werk wilt je man gaan doen dan ? EllenK, denk wel dat wij het beter gaan doen hoor haha.. Nee we hebben nog geen kroeg, maar wel zat geld om maanden rond te komen in een huurhuis. Als het goed is blijft mijn oom hier eerst nog een paar maanden om alles met dit huis te regelen zodat het verhuurt word enzo.. En dat we ook een inkomen hebben, en niet alleen de inkomen van mijn opa. Wij moeten dus een geschikt cafe vinden en hebben we dat gevonden dan komt mijn oom naar Spanje.
Aaahaa, dat is wel jammer.. Hopelijk komt er snel genoeg wel wat interessants zodat jullie naar Spanje kunnen gaan. Wat is zijn wetenschappelijke specialiteit dan ? (sorry kon het niet anders verwoorden)
ikdus, ik heb een aantal clienten die overwinteren ook in die omgeving van spanje. daar is t als t hier dus hartje winter is, zo rond de 20 graden! lekker toch! heeeeerlijk...blijf jaloers haha julita kan me voorstellen dat je weg wilt daar.. ik vind reizen leuk maar als ik de taal niet ken en niet kan lezen lijkt t me erg moeilijk! wel supergave outfits! word knetter van die kat hier! ze was net een week van de krolsheid af en nu begint t gewoon weer opnieuw! aaarrgg! ik ga dus zometeen naar de dierenarts voor de poezenpil. die mag ze dan 20 weken slikken en dan laten we dr in mei helpen... heb nu ff geen 100 euro + kosten voor inenten enz enz..en mn paspoort moet ook nog vervangen worden pff lang leve t belastinggeld wat nog moet komen hihi kan ze daar mooi van geholpen worden (al doe ik t liever niet maar dit is geen leven meer, zowel voor ons als voor t beesie zelf niet )
hij studeerd aardbevingen! vandaar tokyo en CA! @Marieke, heel vervelend voor jou en je poes die krolsheid...Gaat ze ook de hele nacht door? Dat had die van mij.
werd net alweer gebeld en andere auditie van morgen gaat ook al niet door. dat is dus al 3 keer een tegenvaller vandaag. balen......en mannetje ook nog steeds depri...
Aaah vervelend Julita.. Nou dan heb ik eerlijk gezegt liever niet dat jullie naar Spanje komen als je mannetje dat beroep blijft uitvoeren haha.. Ik hou niet zo van aardbevingen, nog nooit mee gemaakt en wil dat ook niet . Maar lijkt me wel een ontzettend spannend beroep. Is hij hierdoor ook vaak weg?
Hij is best vaak weg idd... Geen zorgen hoor, in Spanje komen er geen aardbevingen ook over 10 jr niet! Maar dan zijn er mss wel intersantere posities geopend.
Wat een grappig beroep een soort seijsmoloog (hoe schrijf je dat). Heb 2 keer een aardbeving meegemaakt. 1 keer in Joegoslavie en 1 keer in Nederland gewoon thuis. stond ik midden in de nacht in een schuddend huis. hihihi dacht dat ik het gedroomd had. Hoorde ik volgende morgen op de radio dat het echt een aardbeving was. hihihi. Wel grappig dat ik midden in de slaapkamer stond op dat moment was nl. op weg naar de WC. Ben jij niet bang voor aardbevingen dan als je die gebieden juist opzoekt? jammer van je audities. Balen Marieke, wij willen graag een kleine poesje...
OWWW dan weet ik nog een spannende lokatie....aardbevingen in combie met vulkaanen (weet wel dat jij het daar meer naar je zin heb ) Heeft go4baby nou nog d'r neus niet laten zien?
go4baby is nog niet langs geweest... Waar is dat dan Beastie? Hawaii ofzo? @Ellenk, ik heb er van gehoord, maar ik geloof er niet zo heel erg in. Ik bedoel hoe kan er opeens een rijp ei uit het niks gaan springen... Dat zijn zoals ik nu zelf heel goed weet hele ingewikkelde hormonale processen. Maar wie weet. Het kan geen kwaas in iedergeval.