Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja sorry...Nieuw Zeeland! ;) Echt een top land!
    (maar Hawaii is ook geen gekke gedachte)

Snap ook meteen waarom hij naar huis wilde met de aardbeving in Peru...zijn thuisland en zijn vakgebied!

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja precies...Hij is toen uiteindelijk niet gegaan. Dat is al bijna weer een jaar geleden zeg. Tijd vliegt!
    Nieuw Zeeland lijkt mij een fantastisch land. Een vriendin van mij woont er al een jaar nu. Helaas is het vrij ver weg zelfs hier vandaan.
    Jij bent er geweest he?

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    2x...serieuze heimwee gehad en emigratie begin plannen gehad...niet doorgezet ivm familie. HEt is toch fijn met moeilijke tijden en vreugde tijden je familie op redelijke afstand te hebben. .... maar als we 20 miljoen oid winnen dan komt daar ons 2de huis 8)

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Het is ook zo ontzettend ver weg! Verder kan niet.

Ik vind het heel erg als ik er aan denk dat mijn ouders zou ver weg zitten als ze opa en oma zijn.
    Mijn zus ook...en natuurlijk al mijn vrienden.
    Maar je relatie word er mss wel sterker door.

5. aaah balen van je auditie julita :(
    idd een spannend en leuk beroep wat je man heeft :D
    wij zijn helemaal gek van slecht weer.. tis dat mn vriend niet zo goed kan leren anders was die vast onderzoeken gaan doen naar tornado's ofzo hihi

ellenk, jonge poesjes pfff moet er niet aan denken hoor haha wij hebben er al 3 en dat is zat!
    de pil heb ik net gehaald voor dr.. maar die mag ze pas hebben als de krolsheid over is! aaaaaah dus nog langer dat gejank en gejammer en gerij moeten aanhoren en voelen...
    heb trouwens ooit wel iets gelezen over dat kosmovruchtbaarheid maar ik weet t ook niet hoor.. t kan idd geen kwaad maar of t nou ook echt helpt hihi

ik heb eigelijk geen zin om te wachten tot de gyn mij belt.. de dokter zei: als je over 10 dage niet bent gebeld moet je zelf even bellen... ja halloooo dan zit ik onderhand al in ronde 16 man pff dus heb een beetje de neiging om zelf te bellen... NU hahaha zou dat erg zijn? :(

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Marieke, je zou gewoon kunnen bellen en dan gewoon vragen hoe het zit. Dat je het niet helemaal meer weet of je nu zelf moest bellen of gebeld zou worden. Dan hoor je het vanzelf ;)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Marieke...gewoon een bom blontje uithangen ;) ze kennen je toch niet persoonlijk "ow, maar dat heeft dokter niet verteld hoor...maar kan ik wel alvast een afspraak maken....?" ( og zeggen dat je met 8 a 10 dagen een paar daagjes op vakantie bent :D

8. hihi heb de stoute schoenen aangedaan en dat is maar goed ook!
    ik bel dus op,ik zeg: ja de dokter zei dat ik moest wachten maar ik dacht ik bel gewoon zelf :)lol:) ja zegt dat grietje, das maar goed ook want je telefoonnummer bestaat niet! hadden ze me dus al geprobeerd te bellen maar de dokter heeft een nummer doorgegeven wat niet bestaat...
    ja zo had ik idd kunnen wachten tot sint juttemus!
    dus wat ben ik blij dat ik heb gebeld!
    afspraak staat! 3 maart om half 9 bij dokter bloem ofzo (ken je die ellenk?)

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wat goed....goed voorgevoel kennelijk :D en Bloem..hihihihi klinkt al heel gezellig..en lente achtig! 8) (als dokter Bloem jullie ouders maakt van een dochter mag ze vast wel Madelief heten...) :D

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, goed dat je gebeld hebt. Nu heb je ook mooi een datum om naar toe te leven. Misschien zorgt dat onbewust ook voor wat rust. Sommige mensen zeiden tegen me: als je afleiding hebt ( verbouwing o.i.d.) dan ben je er niet zo mee bezig en dan is de kans groter dat het lukt. Nu geloofde ik daar niet in en tijdens de verhuizing en verbouwing had ik het idee dat het er mee bezig zijn helemaal niet minder was dan de maanden ervoor maar de eerste maand in het nieuwe huisje was het toch raak. Misschien vruchtbare grond? Als jullie willen komen logeren mag dat altijd (als de verbouwing klaar is haha). Dan kan ik jullie eens mijn huisdieren laten zien: degoe's. Hartstikke lief, ze heten Freek en Bram en we moeten altijd om ze lachen. Voor hen is het ook fijn als de bouw klaar is, dan kunnen we ons weer meer met ze bezighouden.

11. hahhaa ja t klinkt idd wel gezellig.. nu maar hopen dat die dat ook is! weet trouwens niet eens of t een man of vrouw is! :( maar goed dat maakt niet uit.. misschien dat ellenk deze dokter bloem wel kent dus dat hoor ik dan wel van haar :D

ennuuh madelief? neeeh hihi misschien als 2e naam ofzo als de gyn heeeel lief is ;) alhoewel...t klinkt best leuk bij onze eerste naam moet ik zeggen hihi de eerste naam vinden wij al zon lieve naam dus dit past wel ..wie weet...;)

12. hey leentje dat is een goed idee... logeren op vruchtbare grond ;)

maareee wat the pieeep is een degoe? :oops:

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Zo zeg! Het is hier zeker maandag!

Net thuis, lukt me niet om nu alles bij te lezen... :oops:

Kom vanavond in alles rust wel even kijken...beetje hectisch hier!

LIEFS enzo!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Vind ze wel op Pika's lijken... :rolleyes:

AAAH .... go4baby is ook wakker :D ;)

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Marieke, goed dat je hebt gebeld!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

ben er al achter ..degoe's en pika's zijn NIET het zelfde... :rolleyes:

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  18. aaah wat een leuke beesies :D

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :) :) :) :) :) :)

stelletje kletskousen! ;)

20. hihi en marieke zit alweer heeerlijk aan de warme choco! alleen dit keer in een speciale chocomel mok...bij de AH 2 paken halen en een gratis mok hihi

tjee vind t eigelijk nu wel spannend.. wat kan ik eigelijk verwachten bij de gyn? :(

Deel Deze Pagina